Лекція “Customer Journey Mapping” (подія в архіві)

Відбулось
29 січня (середа)
Початок
19:30
Місце
Online
Вартість
249 грн
Підуть

Про що поговоримо:
1. Що таке Customer Journey Mapping і чому це важливий дизайн-артефакт?
2. Як створювати Customer Journey Map: інструменти та приклади.
3. Як ідентифікувати болі користувача, точки контакту та можливості для покращення досвіду.
4. Роль колаборації у створенні CJM: дизайнери, продукт-менеджери та крос-функціональні команди.

Для кого буде корисно:
— Дизайнерів інтерфейсів
— Аналітиків та продукт-менеджерів
— UX-дослідників, які шукають структурований підхід до аналізу та візуалізації результатів
— Розробників та тестувальників, які прагнуть глибше зрозуміти користувацькі сценарії та зробити свою роботу більш орієнтованою на кінцевого споживача

‍Лектор:
Ян Гладченко — Product Designer у Raiffeisen Bank Ukraine, лектор та ментор Projector Institute, автор подкасту «Інтерфейсний».

Купити квиток: www.apollo-school.com/...​-customer-journey-mapping

Запис буде

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі