Відсутність глибокого розуміння потреб, звичок та поведінки клієнтів може призводити до зниження їхньої лояльності, втрати покупців і фінансових збитків для компанії.
Сучасні дослідження свідчать, що лише 15% компаній детально вивчили своїх клієнтів, тоді як 85% не використовують повною мірою потенціал наявних даних для аналізу тенденцій та покращення взаємин із клієнтами. Сьогодні частота покупок залежить від таких факторів, як безпека, наявність світла, води та інтернету і бізнеси ризикують втратити конкурентні позиції без належного аналізу даних та розуміння клієнтської поведінки.
30 січня в kmbs відбудеться відкрита лекція «Клієнтська аналітика. Як зрозуміти покупців, підвищити їхню лояльність і збільшити доходи компанії», на якій ми поговоримо про методи аналізу купівельної поведінки клієнтів, сегментацію та кластеризацію, а також приклади впровадження сучасної клієнтської аналітики.
Основні теми лекції:
Основи клієнтської аналітики;
Методи кластеризації та класифікації клієнтів;
Аналіз ринкового кошика;
Кейси впровадження аналітики (Україна та світ);
Вплив аналітики на бізнес: зростання ефективності та оптимізація витрат.
Дата: 30.01, 19:00
Спікери: Ірина Чубукова, Євген Пенцак
Формат: онлайн і офлайн
Реєстрація: zfrmz.com/rG2KFDS2fDZ0bQpywPYn
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів