Відкрита лекція «Клієнтська аналітика. Як зрозуміти покупців, підвищити їхню лояльність і збільшити доходи компанії» (подія в архіві)

Відбулось
30 січня (четвер)
Початок
19:00
Місце
Київ та онлайн
Вартість
безкоштовно
Підуть

Відсутність глибокого розуміння потреб, звичок та поведінки клієнтів може призводити до зниження їхньої лояльності, втрати покупців і фінансових збитків для компанії.
Сучасні дослідження свідчать, що лише 15% компаній детально вивчили своїх клієнтів, тоді як 85% не використовують повною мірою потенціал наявних даних для аналізу тенденцій та покращення взаємин із клієнтами. Сьогодні частота покупок залежить від таких факторів, як безпека, наявність світла, води та інтернету і бізнеси ризикують втратити конкурентні позиції без належного аналізу даних та розуміння клієнтської поведінки.

30 січня в kmbs відбудеться відкрита лекція «Клієнтська аналітика. Як зрозуміти покупців, підвищити їхню лояльність і збільшити доходи компанії», на якій ми поговоримо про методи аналізу купівельної поведінки клієнтів, сегментацію та кластеризацію, а також приклади впровадження сучасної клієнтської аналітики.

Основні теми лекції:
Основи клієнтської аналітики;
Методи кластеризації та класифікації клієнтів;
Аналіз ринкового кошика;
Кейси впровадження аналітики (Україна та світ);
Вплив аналітики на бізнес: зростання ефективності та оптимізація витрат.

Дата: 30.01, 19:00
Спікери: Ірина Чубукова, Євген Пенцак
Формат: онлайн і офлайн
Реєстрація: zfrmz.com/rG2KFDS2fDZ0bQpywPYn

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Запис події «Клієнтська аналітика. Як зрозуміти покупців, підвищити їхню лояльність і збільшити доходи компанії»:

Підписатись на коментарі