Утримання клієнтів — це не просто про продажі чи розсилки. Це як побудова стосунків: від першої зустрічі до «одруження». На вебінарі MAUDAU поділиться філософією Retention як мистецтва завойовувати серця покупців та перетворювати їх на вірних партнерів, які не зраджують та лишаються з брендом на роки.
Про що поговоримо?
🔹 Як закохати в себе клієнта з першого «побачення».
🔹 Чому просто запустити розсилки та програму лояльності — вже не працює.
🔹 Практичні кейси та досвід лідера ринку.
Які задачі вирішує?
🔹 Покращення показників retention за рахунок дієвих інструментів.
🔹 Нові ідеї, реальні кейси MAUDAU з результатами.
🔹 Побудова стратегії утримання.
Для кого?
🔹 Спеціалісти з retention-маркетингу, які шукають дієві інструменти для зростання результатів.
🔹 Керівники та власники бізнесу, які хочуть покращити показники бізнесу шляхом ефективної роботи з клієнтами на прикладі лідера ринку.
🔹 Користувачі CDP.
🔹 Маркетологи та емейл-маркетологи, які працюють з клієнтською базою.
Хто виступатиме?
Сергій Дорошенко
- Retention Team Lead MAUDAU, онлайн платформи для повсякденних покупок з аудиторією 1.7М/міс
- Має понад 5 років досвіду в побудові Retention & Loyalty для українського онлайн та офлайн ритейлу
📅 Коли?
29 січня | 15:00 (GMT+2)
Реєстрація: webinars.esputnik.com/...kliienta-z-pershoho-kliku
📍 Формат:
Безплатний онлайн-вебінар, є можливість поставити питання спікеру.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів