Вебінар «Тригери, без яких ecommerce-бізнес втрачає продажі» (подія в архіві)

Відбулось
19 лютого (середа)
Початок
15:00
Вартість
Безкоштовно
Підуть

Ви налаштовуєте тригерні листи, але вони не дають очікуваного ефекту? Або взагалі не знаєте, з чого почати? Автоматичні повідомлення можуть як стимулювати продажі, так і дратувати клієнтів — усе залежить від змісту, таймінгу й сегментації. На вебінарі розберемо, які тригери обов’язково потрібні ecommerce, як їх грамотно використовувати й уникнути типових помилок.

Про що поговоримо?

🔹 Що писати в тригерних листах, аби вони спонукали до цільової дії

🔹 Який таймінг працює найкраще для різних тригерів

🔹 Які тригерні повідомлення потрібні різним типам клієнтів

Які задачі вирішує?

🔹 Побудова персоналізованих сценаріїв комунікації з наявними й потенційними клієнтами

🔹 Натхнення реальними прикладами тригерних листів

🔹 Збільшення продажів завдяки автоматизованій комунікації

Для кого?

🔹 Email-маркетологи, які хочуть збільшити конверсію тригерних розсилок.

🔹 Власники онлайн-магазинів, що бажають зменшити втрати клієнтів.

🔹 Керівники маркетингових команд, які шукають ефективні рішення для email-автоматизації.

🔹 Маркетологи, які працюють з ecommerce-проєктами.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Запис вебінару «Тригери, без яких ecommerce-бізнес втрачає продажі»:

Підписатись на коментарі