Ви налаштовуєте тригерні листи, але вони не дають очікуваного ефекту? Або взагалі не знаєте, з чого почати? Автоматичні повідомлення можуть як стимулювати продажі, так і дратувати клієнтів — усе залежить від змісту, таймінгу й сегментації. На вебінарі розберемо, які тригери обов’язково потрібні ecommerce, як їх грамотно використовувати й уникнути типових помилок.
Про що поговоримо?
🔹 Що писати в тригерних листах, аби вони спонукали до цільової дії
🔹 Який таймінг працює найкраще для різних тригерів
🔹 Які тригерні повідомлення потрібні різним типам клієнтів
Які задачі вирішує?
🔹 Побудова персоналізованих сценаріїв комунікації з наявними й потенційними клієнтами
🔹 Натхнення реальними прикладами тригерних листів
🔹 Збільшення продажів завдяки автоматизованій комунікації
Для кого?
🔹 Email-маркетологи, які хочуть збільшити конверсію тригерних розсилок.
🔹 Власники онлайн-магазинів, що бажають зменшити втрати клієнтів.
🔹 Керівники маркетингових команд, які шукають ефективні рішення для email-автоматизації.
🔹 Маркетологи, які працюють з ecommerce-проєктами.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів