Стрім «Тригери в іграх. Або чому популярні проєкти перетворюються на гачу» (подія в архіві)

Відбулось
13 лютого (четвер)
Початок
19:00
Місце
Онлайн
Вартість
Безкоштовно
Підуть

Чому одні ігри стають твоєю рутиною на місяці, а інші зникають із бібліотеки за кілька днів?

Вся справа у механіках утримання. UX створює відчуття прогресу, регулярні винагороди та ефект втрати, які змушують гравця повертатися.

→ як зробити гру динамічною та живою, а не просто утримувати через FOMO?
→ чому UX/UI впливає на утримання сильніше, ніж левел-дизайн?
→ які тригери використовують у Genshin Impact, Fortnite та мобільних іграх?

• Розбираємо все це на стрімі 13 лютого. Реєструйся, щоб не пропустити: varto.school/iventy/trygery-v-igrah

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Запис стріму «Тригери в іграх. Або чому популярні проєкти перетворюються на гачу»:

Підписатись на коментарі