Лекція «Як створити сильну ціннісну пропозицію для користувацького дослідження» (подія в архіві)

Відбулось
19 березня (середа)
Початок
19:30
Місце
Online
Вартість
249 грн

Про що поговоримо:

1. Як зрозуміти, що мотивує стейкхолдерів фінансувати дослідження
2. Як представити користувацькі дослідження не як витрати, а як інвестицію
3. Формула ідеальної ціннісної пропозиції: як зробити так, щоб дослідження стали бізнес-пріоритетом
4. Практичне завдання: створюємо власну ціннісну пропозицію для вашого проєкту

Для кого буде корисно:

UX дизайнери та користувацькі дослідники, що працюють із SaaS стартапами, scale-ups та великими компаніями.

Лектор:

Олена Горбаченко, Principal UX Designer at Veracode, 7 років досвіду, сертифікація IDF (Mobile Design) та growth.design (Product Psychology).

К‍упити квиток: www.apollo-school.com/...​istuvackogo-doslidzhennya

Запис буде

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі