Про що поговоримо:
1. Як зрозуміти, що мотивує стейкхолдерів фінансувати дослідження
2. Як представити користувацькі дослідження не як витрати, а як інвестицію
3. Формула ідеальної ціннісної пропозиції: як зробити так, щоб дослідження стали бізнес-пріоритетом
4. Практичне завдання: створюємо власну ціннісну пропозицію для вашого проєкту
Для кого буде корисно:
UX дизайнери та користувацькі дослідники, що працюють із SaaS стартапами, scale-ups та великими компаніями.
Лектор:
Олена Горбаченко, Principal UX Designer at Veracode, 7 років досвіду, сертифікація IDF (Mobile Design) та growth.design (Product Psychology).
Купити квиток: www.apollo-school.com/...istuvackogo-doslidzhennya
Запис буде
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів