AI у відеопродакшені: загроза чи можливість для маркетологів?
Ще у 2022 році світ побачив перший фільм, створений штучним інтелектом. Сьогодні АІ не просто допомагає — він стає співавтором відеоконтенту, музики та реклами.
Як це змінює ринок? Чи замінить АІ продакшн-команди, чи навпаки, відкриє нові можливості для маркетологів і креаторів?
Приходьте на безкоштовний онлайн-семінар 26 лютого, щоб дізнатися:
🎬 Як компанії вже використовують АІ для створення відео
📹 Які інструменти дозволяють швидко робити контент, що продає
⚡️ Які виклики та перспективи для маркетологів, SMM-спеціалістів і бізнесу
Кому буде цікаво:
✅ SMM-фахівцям та digital-маркетологам
✅ Власникам бізнесу, які хочуть покращити відеопродакшн
✅ Контент-мейкерам і блогерам
✅ Відеопродакшн-командам
🎤 Спікер: Михайло Хейна — СЕО BannerBoo, керівник креативної студії Арт Депо, режисер АІ-фільмів.
Штучний інтелект уже змінює контент. Готові використати його на максимум?
📌 Безкоштовна реєстрація: tinyurl.com/mryz336k
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів