Чому одні бренди успішно утримують клієнтів, а інші втрачають їх після першого дотику? Секрет — у сучасних retention-стратегіях, які поєднують персоналізацію, автоматизацію та залучення за допомогою гейміфікації. На вебінарі ви дізнаєтесь, як ці підходи працюють у реальних кейсах.
Про що поговоримо?
🔹 Як використовувати персоналізацію в Retention та адаптувати її під свою бізнес-модель.
🔹 Реальні приклади використання ШІ та гейміфікації.
🔹 Як досягти максимальної ефективності від автоматизації + приклади мастхев тригерів для різних ніш.
Які задачі вирішує?
🔹 Зменшення відтоку клієнтів через персоналізовані комунікації та гейміфікацію.
🔹 Побудова ефективної retention-стратегії з використанням чат-ботів та автоматизації.
🔹 Впровадження ШІ-рішень для утримання клієнтів і підвищення їхньої лояльності.
🔹 Оптимізація комунікацій у різних медіаканалах для збільшення повторних покупок.
Для кого?
🔹 Маркетологи, які шукають сучасні підходи до утримання клієнтів.
🔹 CRM- та retention-спеціалісти, які працюють з персоналізованими кампаніями.
🔹 Власники бізнесу та керівники маркетингових команд, які хочуть зменшити відтік та підвищити CLV.
🔹 Фахівці з автоматизації маркетингу, які використовують або планують впроваджувати чат-боти.
🔹 Усі, хто вже впровадили CDP або хочуть це зробити.
Хто виступатиме?
Віталій Іванов
- Head of Retention&Chat-bot Dep в Netpeak
- Має понад 5 років досвіду в email- та retention-маркетингу. Керував розробкою 30+ чат-ботів.
Аліна Пшеничникова
- Head of Product&Marketing Retention&Chat-bot Dep в Netpeak
- Має понад 6 років досвіду в email- та retention-маркетингу, працювала над 30+ проєктами в цих напрямах. Брала участь у побудові відділу Email&Retention в Netpeak з 0, розвиває одну з найбільших команд email- та retention-маркетингу в Україні.
📅 Коли?
26 лютого | 15:00 (GMT +2)
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів