CLUST Insights Sprint: “Маркетинг для B2C: як знайти Product Market Fit” (подія в архіві)

Відбулось
12 березня (середа)
Початок
18:00
Місце
онлайн
Вартість
безкоштовно
Підуть

Як не «злити» бюджет при масштабуванні B2C-продукту? Щоб бізнес ріс стабільно, недостатньо просто витрачати більше на рекламу. Ключ до успіху — Product Market Fit. Як знайти PMF та ефективно просувати B2C-продукт — розповість Анна Хома під час вебінару «Маркетинг для B2C: як знайти Product Market Fit» 12 березня.

🔹Про подію🔹

«Маркетинг для B2C: як знайти Product Market Fit» — безоплатний вебінар у межах CLUST Insights Sprint, освітнього проєкту від венчур-білдера CLUST.

🔹Про спікера🔹

Анна Хома — маркетингова директорка, підприємниця в Mobile Apps та експертка з масштабування цифрових бізнесів, яка працювала Kiss My Apps, OBRIO, Nebula.

🔹Про що поговоримо на вебінарі🔹

➔ як залучати органічні та платні канали просування

➔ як сформувати ефективну команду для масштабування

➔ які AI-інструменти оптимізують роботу маркетологів

➔ що робити з B2C-бізнесом після виходу на новий рівень

🎁 Бонус: серед учасників розіграють індивідуальну консультацію з Анною Хомою.

Реєструйтесь зараз і забирайте інсайти, які допоможуть вашому продукту рости швидше та ефективніше.

[Зареєструватися]

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

здається, тут помилка в імені спікера

Софіє, вітаю! Дякую за вашу уважність, виправили.

Підписатись на коментарі