Як не «злити» бюджет при масштабуванні B2C-продукту? Щоб бізнес ріс стабільно, недостатньо просто витрачати більше на рекламу. Ключ до успіху — Product Market Fit. Як знайти PMF та ефективно просувати B2C-продукт — розповість Анна Хома під час вебінару «Маркетинг для B2C: як знайти Product Market Fit» 12 березня.
🔹Про подію🔹
«Маркетинг для B2C: як знайти Product Market Fit» — безоплатний вебінар у межах CLUST Insights Sprint, освітнього проєкту від венчур-білдера CLUST.
🔹Про спікера🔹
Анна Хома — маркетингова директорка, підприємниця в Mobile Apps та експертка з масштабування цифрових бізнесів, яка працювала Kiss My Apps, OBRIO, Nebula.
🔹Про що поговоримо на вебінарі🔹
➔ як залучати органічні та платні канали просування
➔ як сформувати ефективну команду для масштабування
➔ які AI-інструменти оптимізують роботу маркетологів
➔ що робити з B2C-бізнесом після виходу на новий рівень
🎁 Бонус: серед учасників розіграють індивідуальну консультацію з Анною Хомою.
Реєструйтесь зараз і забирайте інсайти, які допоможуть вашому продукту рости швидше та ефективніше.
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів