Долучайтеся до Boost360° Product Edition — благодійної онлайн-конференції для продакт-менеджерів, Head of Product, CPO та всіх, хто створює та розвиває продукти.
У програмі:
- 6 експертних доповідей від топових спікерів на актуальні теми: про формування гіпотез, продуктові метрики, керування product-командою тощо;
- панельна дискусія про шлях з продакта у фаундери;
- real-time гра «Факап чи стартап?».
Серед спікерів:
- Петро Ніколаєв, CPO у Boosta
- Дмитро Бондар, CEO та співзасновник Boosta
- Павло Педенко, cпівзасновник Mathema
- Рей Астафічев, cпівзасновник AstaCorp та Asta Academy
- Олександр Личак, CPO в OBRIO (Genesis)
- Володимир Мірненко, Head of Product у Boosta
- Андрій Сівець, Product Manager у Snowflake
- Angèle Lenglemetz, Senior Product Manager у Cleo
- Владислав Галясов, CEO та співзасновник Honeytech (Boosta)
- Олександра Бернацька, Senior Product Manager у Boosta, співзасновниця та CPO у Skyworker
- Ігор Мальченко, CEO та засновник Coolstory
Участь у Boost360° Product Edition відкрита за донат від 500 грн. Усі виручені кошти будуть передані у фонд KOLO.
Долучайтеся до Boost360° Product Edition — благодійної онлайн-конференції для продакт-менеджерів, Head of Product, CPO та всіх, хто створює та розвиває продукти, яку організовує ІТ-компанія Boosta.
Детальніше про івент та реєстрація тут — boost360conf.com
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів