🎮 Курс-професія про створення ігрових сюжетів.
🔻 Про курс
За 46 занять ти розберешся, як функціонує геймдев, та пройдеш воркфлоу наративного дизайнера. Навчишся будувати ігрові сюжети, продумувати сетинг, персонажів, катсцени та квести для гри.
У результаті — складеш портфоліо, отримаєш фідбек від наративників S.T.A.L.K.E.R. 2, познайомишся з топами індустрії та пройдеш тренувальну співбесіду для впевненого старту в професії.
Після курсу ти:
⚡️ додаєш у портфоліо пітч сетингу для гри, описи персонажів, основний та побічний квести для single-player story-driven гри, діалог, катсцену та ігрові тексти
⚡️ розбираєшся в основах драматургії та вибудовуєш послідовні сюжетні лінії, визначаєш типи та мотивацію гравців, а тільки потім — пишеш, створюєш персонажів та їхні арки
⚡️ створюєш катсцени й використовуєш наповнені дієслова; працюєш з американським форматом сценарію
⚡️ прописуєш діалоги оточення, інтерактивні та квестові діалоги; працюєш з основними й другорядними діалогами та знаходиш нестандартні рішення
⚡️ враховуєш обмеження геймплею та створюєш ігрові квести, які реально втілити; пишеш зрозумілу документацію для свого контенту
⚡️ складаєш CV, мотиваційний лист і портфоліо, робиш реальне тестове завдання
Подивитись роботи лекторів та відгуки випускників курсу можна тут 👀
🔻 Лектори
Сергій Тен та Влад Бєляєв
— 9 років досвіду у геймдеві у кожного
— кофаундери Whodomagick Studio
— разом працювали над The Sinking City, Sherlock Holmes: Chapter One та S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Запрошені спікери:
Марк Рейн-Хаген, геймдизайнер і креативний директор
творець World of Darkness, I Am Zombie, Lostlorn
співзасновник компанії White Wolf Publishing
Матеуш Томашкевіч
Lead Quest Designer — Witcher 3: Wild Hunt
Quest Director — Cyberpunk 2077
Game Director — Thronebreaker, Gwent
Creative Director — The Blood of Dawnwalker
Святослав Демченко
Lead Quest Designer — Sherlock Holmes: Chapter One
Senior Quest Designer — The Blood of Dawnwalker
Кеш Декуір
Writer, Voice Director — Disco Elysium
Lead Writer — Fallen London
Writer — Sunless Skies
Влад Мазо
Senior Cinematic Designer at Gunzilla Games
Mocap/Cinematic Artist — The Sinking City, Sherlock Holmes: Chapter One
🔻 Курс підійде
Копірайтерам, сценаристам, геймерам —
щоб розібратися, як функціонує геймдев, навчитися писати для ігор, зібрати портфоліо та стартувати у сфері
Геймдизайнерам та сценаристам ігор —
щоб структурувати знання в драматургії, навчитися писати для різних жанрів ігор, розширити скілсет і розвиватися у кар’єрі
Іншим спецам геймдев-індустрії —
щоб зрозуміти воркфлоу наративника, навчитися працювати з командою та втілювати свої ідеї в розробці
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів