Internship Technical Support Specialist by Ringostat

Відбудеться
5 травня (понеділок)
Місце
Online
Вартість
Безкоштовно
Підуть

Ringostat відкриває набір на безкоштовний курс для всіх охочих розвиватися у напрямку Technical Support!🔥

Ringostat — це українська AI-платформа телефонії, колтрекінгу та аналітики дзвінків. За останні 2,5 роки Ringostat регулярно отримує нагороди High Performer на авторитетному сервісі відгуків G2 і входить до 10 найкращих у світі у своїй категорії.

Наша платформа є єдиним офіційним партнером Google Analytics серед аналогічних сервісів у Східній Європі та у 2024-му році увійшла у список Forbes Next250! (250 перспективних компаній, які, на думку експертів та редакції журналу, визначатимуть успіх економіки України в недалекому майбутньому).

📌Деталі курсу:

На цьому курсі ми готуємо спеціалістів з технічної підтримки у продуктовій B2B компанії. Курс безкоштовний, адже за його підсумком ми плануємо взяти найкращих студентів на роботу в Ringostat.

🤔Багато хто думає, що в IT працюють і заробляють тільки програмісти, але це не так. У середньому понад 50% співробітників практично будь-якої продуктової IT-компанії — це НЕ технічні фахівці (support, sales, marketing specialist тощо).

На курсі ми також доведемо та покажемо, що Support — це не тимчасова робота, а престижна, цікава та високооплачувана професія, яка потребує серйозних навичок, умінь та відповідальності за результат🙌🏻

Твої скіли:

  1. 💼 Бажання стати Technical Support Specialist в Ringostat і розвиватися в IT.
  2. 💻 Володіння ПК на рівні впевненого користувача.
  3. 🤝 Відповідальність та комунікабельність.
  4. 🌍 Знання англійської мови вітається, але не є обов’язковим (є доплата за знання мов).

👀Команда чекає від тебе:

  1. Надання технічної підтримки клієнтам Ringostat.
  2. Діагностика та вирішення проблем з телефонією та аналітикою.
  3. Робота з тікет-системою та CRM.
  4. Участь у покращенні якості обслуговування клієнтів.

💌За підсумками курсу ми пропонуємо:

  1. Найкращим студентам ми зробимо пропозицію роботи у Ringostat на позицію Junior Technical Support Specialist.
  2. Можливість освоїти одну з найбільш затребуваних спеціальностей та отримувати конкурентну зарплатню.
  3. Знайомство з інструментами для роботи технічного спеціаліста.
  4. Максимум практичної інформації — ми підібрали всі найважливіші знання, необхідні для впевненого старту в технічній підтримці.
  5. Знайомство з досвідченими викладачами — професіоналами, які знають, що дійсно потрібно у щоденній роботі.
  6. 💸 Прозору та збалансовану систему мотивації — ставка + щомісячний бонус. Це означає, що ти сам впливаєш на свій дохід, але маєш «подушку безпеки» у вигляді фіксованої оплати.
  7. 📈 Якісно пропрацьовані кар’єрні сходи, з реальною можливістю горизонтального та вертикального зростання.
  8. Гнучкий графік роботи з можливістю починати робочий день із 8:00 до 10:00, та завершувати з 17:00 до 19:00.
  9. Можливість працювати повністю віддалено або в офісі (Одеса, Київ, Харків та Черкаси). Офіси автономні на випадок відключення світла.
  10. Оплачувану відпустку — 18 робочих днів, 8 оплачуваних лікарняних на рік, та 11 державних вихідних.
  11. Роботу з клієнтами в Ringostat — це спілкування з просунутими та крутими людьми, спеціалістами у своїй сфері бізнесу.
  12. Серед наших клієнтів як малий бізнес, так і лідери у своїх сферах: Moyo, Eldorado, OLX, DOM.RIA, ЛУН, Odrex, Ajax, Perfect group та багато інших.
  13. 💬 Профільні івенти та чати для обміну досвідом у рамках групи компаній.
  14. Корпоративні заходи та розваги. Навіть у складні часи ми робимо все можливе, аби підняти настрій наших співробітників.

Ще важливо:

💥 Не втрачай можливості стати частиною міжнародної команди Ringostat! Приєднуйся до нашої безкоштовної інтернатури і розпочни свій шлях у світі технічної підтримки та інноваційних технологій.

Тривалість — 3 тижні, 5 практичних занять.
Група — до 20 студентів.
Формат — online.

Тривалість заняття — 1,5–2 години.

🔔 Інтернатура розпочнеться, коли буде набрано достатньо студентів.

Кар’єрний ріст

Intern Technical Support Specialist → Junior Technical Support Specialist → Middle Technical Support Specialist → Senior Technical Support Specialist → Team Lead

Що потрібно зробити, щоб потрапити на інтернатуру в Ringostat:

  1. 📩 Заповнити анкету за посиланняям: career.netpeak.group/ua/vacancy/7a4fa2
  2. ✅ Успішно виконати тестове завдання.
  3. 👥 Пройти співбесіду.

Підписуйтеся на Telegram-канал @junior_dou_ua, щоб дізнаватися про найактуальніші можливості для початківців.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі