Кажуть, email-маркетолог без штучного інтелекту як лицар без меча — хоробрий, але дуже втомлений. Саме тому команда Stripo створила AI Assistant, щоб ви могли нарешті зосередитися на стратегії, аналітиці та покращенні результатів. І, можливо, навіть знайти час подумати про сенс email-життя.
Про що поговоримо?
🔹 Які результати отримують бізнеси завдяки AI та як впровадити його у вашу email-стратегію
🔹Що таке AI Assistant і як він змінює підхід до email-маркетингу
🔹Чому команда Stripo створила AI Assistant і як він працює на практиці
Які задачі вирішує?
🔹 Оптимізація створення email-кампаній за допомогою AI Assistant — від ідеї до реалізації.
🔹 Практичні кейси використання штучного інтелекту для підвищення ефективності email-маркетингу.
🔹 Інсайти щодо впровадження AI у стратегію взаємодії з аудиторією.
🔹 Відповіді на запитання: як автоматизувати рутинні задачі, щоб зосередитись на стратегічних рішеннях.
Для кого?
🔹 Email-маркетологи, які хочуть спростити процес створення кампаній та покращити їхні результати.
🔹 Маркетингові спеціалісти, що прагнуть впровадити AI у свою роботу.
🔹 Керівники бізнесів, зацікавлені в автоматизації маркетингових процесів і підвищенні продуктивності команд.
🔹 Власники бізнесу, які шукають інноваційні інструменти для покращення комунікації з клієнтами.
Хто виступатиме?
Дмитро Кулаксиз, СОО Stripo
Операційний директор Stripo з
📅 Коли?
26 березня | 15:00 (GMT +2)
📍 Формат:
Безплатний онлайн-вебінар, є можливість поставити питання спікеру.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів