Пройдіть повний цикл продуктової розробки: від аналізу ринку — до релізу, монетизації та масштабування. А далі — керуйте продуктом і покращуйте його відповідно до потреб користувачів та вимог бізнесу 🎯
*Курс відповідає стандартам якості навчання міжнародного Інституту управління проєктами (Project Management Institute)
Про курс:
Впродовж навчання дізнаєтесь, як працює продуктовий менеджмент на практиці, та отримаєте експертизу від топів індустрії, які поділяться реальними кейсами зі своєї кар’єри.
У програмі курсу:
✔️ інструменти аналізу метрик та Unit-економіки, побудова Customer Journey Map, Product Roadmap, а також створення Opportunity Solution Tree
✔️ практичні вправи та аналіз реальних кейсів, що допоможе одразу застосувати набуті знання
✔️ побудова маркетингової стратегії з використанням сучасних тенденці та визначення KPI нової фічі
✔️ вдосконалення комунікаційних навичок у роботі з командою
📗 Фінальний проєкт: оберете відомий продукт та проаналізуєте його бізнес-модель, конкурентні переваги та цільову аудиторію. Окрім того, розрахуєте основні метрики, визначите пріоритетні цілі та запропонуєте рішення для їх досягнення.
Лекторки:
Анна Мирончук
former Head of Product в EVO (Prom ua)
- 7+ років в продакт-менеджменті
- під час роботи у Welltech разом з командою досягла значного щорічного зростання платного трафіку на проєкті Yoga-go (понад 30 млн користувачів з усього світу)
- здійснила трансформацію мобільного застосунку P rom ua — збільшила частку замовлень та створила можливості для подальшого зростання
- підвищила конверсію на сайтах компанії Prom ua у 2 рази
- з’явилася в українському Forbes у категорії «25 жінок в IT»
Валентина Бальошенко
Staff Product Manager у Lyft
- пройшла шлях від Business Analyst в ELEKS та SoftServe до Product Manager в продуктових компаніях
- створювала проєкти у сферах R&D, embedded, hardware/software, Miltech, а також розробляла мобільні застосунки для Blackberry
- запровадила серію експериментів, що призвели до автоматизації білінгового процесу: час перевірки рахунків скоротився з 5 годин до 15 хвилин
- запускала продукти 0 → 1, 1 →100 в Європі, США та Японії
Курс підійте тим, хто прагне:
⚡️ Керувати продуктом усвідомлено та стратегічно —
опануєте продуктову стратегію, формування roadmap і управління життєвим циклом. Навчитеся адаптувати продуктові підходи до різних компаній і потреб.
⚡️ Вийти на новий рівень продакт-менеджменту —
набудете навичок аналізу ринку, тестування гіпотез, монетизації та масштабування. Навчитеся ефективно працювати з командою й
⚡️ Ухвалювати data-driven рішення —
розберетеся з продуктовими метриками, зокрема North Star Metric, юніт-економікою та аналітикою. Навчитеся перевіряти гіпотези та впроваджувати зміни усвідомлено й ефективно.
⚡️ Успішно пріоритезувати роботу з продуктом —
засвоїте методи визначення точок росту, масштабування та пріоритезації завдань. Дізнаєтеся, як балансувати між бізнес-цілями, потребами користувачів і технічними можливостями.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів