⚡️ Щоб гравець поринав у гру з головою і не відволікався на пошук кнопок, потрібен ідеальний інтерфейс. Як робити так, щоб гейм-потік затягував — дізнаєшся на курсі, де досвідом поділиться лектор з Ubisoft.
Про курс :
Ти навчишся створювати player-centered design та складатимеш зрозумілу навігацію гравця.
👉🏼 За 23 заняття розберешся із воркфлоу UI/UX-диза та дизайном ігрових інтерфейсів. Зрозумієш, як працює людський мозок, і впровадиш Design thinking у свою роботу — від ресерчу до прототипу й тестування.
Забереш головні фішки Figma та Adobe Photoshop для дизайну ігор. Проведеш усі етапи дизайн-спринту для розробки фічі, щоб закріпити скіл для майбутньої роботи.
Протягом курсу — зробиш проєкт для портфоліо з 5 ключовими складовими UX/UI-дизайну. В кінці отримаєш фідбек, лекцію з рекрутером та відгук у Linkedin від лектора — для твого вдалого старту в геймдеві.
Лектор :
Олександр Шпак
Senior UX/UI Designer в Ubisoft
- 7+ років в індустрії
- дизайнив інтерфейси для ААА-проєктів, зараз працює над Beyond Good and Evil 2
- для інтерфейсу Far Cry 6 розробив такі фічі, як Store, Accessibility features, Stadia Mobile Adaptation та мініігри Roosters, Domino, Los Bandidos
- створював Store, Options, Perk, Challenges, Inventory і Tutorial Menu для Far Cry: New Dawn
- зробив повне меню параметрів та адаптацію до ПК Far Cry 5
Курс підійде, якщо ти :
💜 UX/UI-дизайнер-початківець
— структуруєш знання дизайнера інтерфейсів, включно зі специфікою геймдеву, прокачаєш скіли та навчишся нативно залучати юзера в гру
💜 Закінчив курс UX/UI Design або Web Design
— дізнаєшся всі особливості роботи UX/UI-диза для геймдеву, зрозумієш, як працює індустрія зсередини, та зробиш роботу для портфоліо, з якою можна стукати у двері геймстудій
💜 UX/UI- або Web Designer із досвідом роботи
— заповниш прогалини у скілсеті; зрозумієш, як тобі прокачати експертність; зробиш релевантний кейс — щоб бути готовим світчнутись у геймдев без страхів
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів