Вебінар «Як повернути 35% сплячої аудиторії, не витративши жодної гривні» (подія в архіві)

Відбулось
16 квітня (середа)
Вартість
Безкоштовно

У вашій базі є сплячі клієнти, які мовчать і не купують? Насправді ви вже маєте все, щоб розбудити та повернути їх без зайвих витрат — потрібні лише точні інструменти й правильний підхід.

Про що поговоримо?

🔹 Як використовувати канал email у direct-стратегії так, щоб він приносив позитивний результат

🔹 Як зробити кожен тригер точним і доцільним — замість великої, але безрезультатної системи

🔹 Як навчитися чути клієнта — навіть коли він говорить через негатив

Які задачі вирішує?

🔹 Повернення сплячих клієнтів без додаткових витрат

🔹 Оптимізація direct-стратегії через точкові email-комунікації

🔹 Побудова тригерної системи, яка реально працює

🔹 Розуміння сигналів клієнта — навіть коли вони негативні чи непрямі

Для кого?

🔹 Retention-маркетологи, які хочуть більше конверсій із меншими зусиллями

🔹 Емейл-спеціалісти, які шукають ефективні тригери для реактивації

🔹 Бізнес-власники та керівники, зацікавлені в повторних продажах без збільшення витрат

🔹 Ті, хто працює з CDP або планує її впроваджувати

Хто виступатиме?

Данило Дубінін

  • СМО у Stylus та ех-ССО у «Цитрус»
  • Понад 12 років у маркетингу, з яких 9 — на керівних посадах. Пройшов шлях від копірайтера до CMO та CEO. Має успішний досвід роботи з брендами у сферах моди, краси, меблів, туризму, БАДів та електроніки.
👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі