Військова служба — це місце, де від злагодженої співпраці залежить життя. Як же виглядає ціннісна пропозиція роботодавця (EVP) в умовах високої відповідальності? Які спільні риси та відмінності існують між EVP військових організацій та корпоративними системами?
Під час онлайн-події ми розглянемо:
• Як формуються «найвища потреба» та «драйвери попиту» при створенні EVP в умовах, коли життя залежить від злагодженої співпраці.
• За якими критеріями потенційні рекрути обирають «Азов» — що визначає репутацію, ставлення до командирів та особового складу.
• На чому ґрунтується ухвалення рішень кандидатами: які чинники впливають на їх судження про репутацію та авторитет керівництва.
• Як уникати токсичності, конфліктів та інших деструктивних проявів у колективах з високим рівнем відповідальності.
• Якими є прояви бажаної лідерської поведінки для керівників та оптимальні моделі поведінки ефективних військових на некерівних посадах.
• Що спільного та відмінного в EVP військових та цивільних компаній, і як ці підходи можуть надихнути одне одного.
Спікери:
• Марина Стародубська — керівна партнерка консалтингової компанії TLFRD, спеціалістка з управління, захисту репутації, корпоративної культури, employee relations та крос-культурної взаємодії. Авторка книги «Як зрозуміти українців: кроскультурний погляд».
• Євген Іванцов та Юрій Гаврилишин — воїни з Бригади Азов, які поділяться реальним досвідом формування унікальної ціннісної пропозиції в умовах високої відповідальності.
У ході розмови ми спробуємо дослідити, як адаптувати EVP до умов, де злагоджена співпраця — це не просто конкурентна перевага, а питання життя, і як цей досвід може стати джерелом натхнення для корпоративних стратегій.
Реєстрація за посиланням: bit.ly/3G2Yyun
У разі додаткових питань звертатися: www.facebook.com/events/2443588369313169
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів