📲 Створіть з нуля власну 3D-гру на Unity ➔ та додайте реальний проєкт у GameDev-портфоліо.
Про курс
Курс допоможе набути технічних навичок мобільного геймдеву — ви пройдете повний цикл створення власної 3D-гри. Це відкриє подальший шлях до mobile-розробки — включно з напрямом igaming, де попит на якісні продукти та фахівців постійно зростає.
У програмі:
⚡️ Бонусний курс із C#
Навіть якщо ви не маєте попереднього досвіду з програмування, завдяки безоплатному мінікурсу дізнаєтеся все необхідне для комфортного навчання: від написання базового коду до основ ООП, роботи з класами та структурами.
⚡️ Unity
Опануєте мобільну розробку Unity, навчитеся створювати всесвіт гри, забезпечувати рухи та анімацію персонажів. Попрацюєте над звуковими ефектами, адаптивним UI для різних мобільних пристроїв, звуком з JSAM та системами збереження та налаштувань.
⚡️ Практика
Виконаєте 17 домашніх завдань, за допомогою яких закріпите набуті навички: створення анімацій, наборів об’єктів та взаємодії з ними, NPC, навчитеся монетизувати й дебажити гру.
⚡️ Проєкт у портфоліо
З нуля створите власну hypercasual/casual мобільну 3D-гру. Окрім цього, завдяки двом лекціям від запрошеного фахівця з Plarium навчитеся не лише створювати гру, але й правильно просувати її та залучати користувачів.
Після курсу ви:
✔️ опануєте основи Unity та Git, навчитеся працювати з інтерфейсом і компонентами Unity Engine 6
✔️ створюватимете візуально привабливі ігри, використовуючи спрайти, матеріали, MonoBehaviour і Coroutines
✔️ проєктуватимете ігрові світи й персонажів із процедурною генерацією, інпут-системою та анімацією
✔️ реалізовуватимете адаптивний UI, звук і системи збереження для повноцінного ігрового досвіду
✔️ оптимізуватимете та публікуватимете свої ігри на App Store і Google Play
Лектори
Іван Волков
Senior Unity Developer у Kevuru Games
- має 5+ років професійного досвіду розробки ігор на Unity, раніше працював у Stepico та Whimsy Games
- розробив більш як 15 простих прототипів ігор та загалом заделіверив понад 10 проєктів, серед яких — ігри Guild of Guardians та Pikamoon
- писав та інтегрував різні асети десятки разів, працюючи на Android, IOS, PC та Nintendo Switch
- протягом двох тижнів створив готовий енджин для візуальних новел на Unity, з інтеграцією бекенд-розробки для автономного оновлення
Євген Гаврилюк
Game Designer у Plarium
- 10 років досвіду в ігровій індустрії на позиції Game Designer
- працював Senior Game Designer у Gameloft
- займався такими іграми, як GT Racing 2, Asphalt 8, Asphalt 9 China, Raid Shadow Legends, Mech Arena
- розробив механізм балансу мотоциклів, впроваджував конкурентні можливості й правила балансу автівок класу Formula 1 для гри Asphalt 8
- створив 3 ключові фічі (Пілоти, Gear Hub, Modules) та оновлену систему балансу і матчмейкінгу для гри Mech Arena
Детальніше про курс 🔗
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів