Онлайн-курс «Розробка мобільних ігор на Unity» від robot_dreams

Відбудеться
26 червня — 11 вересня
Місце
онлайн
Вартість
26 500 грн або 4416 грн/міс при розбивці на 6 платежів

📲 Створіть з нуля власну 3D-гру на Unity ➔ та додайте реальний проєкт у GameDev-портфоліо.

Про курс

Курс допоможе набути технічних навичок мобільного геймдеву — ви пройдете повний цикл створення власної 3D-гри. Це відкриє подальший шлях до mobile-розробки — включно з напрямом igaming, де попит на якісні продукти та фахівців постійно зростає.

У програмі:

⚡️ Бонусний курс із C#
Навіть якщо ви не маєте попереднього досвіду з програмування, завдяки безоплатному мінікурсу дізнаєтеся все необхідне для комфортного навчання: від написання базового коду до основ ООП, роботи з класами та структурами.

⚡️ Unity
Опануєте мобільну розробку Unity, навчитеся створювати всесвіт гри, забезпечувати рухи та анімацію персонажів. Попрацюєте над звуковими ефектами, адаптивним UI для різних мобільних пристроїв, звуком з JSAM та системами збереження та налаштувань.

⚡️ Практика
Виконаєте 17 домашніх завдань, за допомогою яких закріпите набуті навички: створення анімацій, наборів об’єктів та взаємодії з ними, NPC, навчитеся монетизувати й дебажити гру.

⚡️ Проєкт у портфоліо
З нуля створите власну hypercasual/casual мобільну 3D-гру. Окрім цього, завдяки двом лекціям від запрошеного фахівця з Plarium навчитеся не лише створювати гру, але й правильно просувати її та залучати користувачів.

Після курсу ви:

✔️ опануєте основи Unity та Git, навчитеся працювати з інтерфейсом і компонентами Unity Engine 6
✔️ створюватимете візуально привабливі ігри, використовуючи спрайти, матеріали, MonoBehaviour і Coroutines
✔️
проєктуватимете ігрові світи й персонажів із процедурною генерацією, інпут-системою та анімацією
✔️ реалізовуватимете адаптивний UI, звук і системи збереження для повноцінного ігрового досвіду
✔️ оптимізуватимете та публікуватимете свої ігри на App Store і Google Play

Лектори

Іван Волков
Senior Unity Developer у Kevuru Games

  • має 5+ років професійного досвіду розробки ігор на Unity, раніше працював у Stepico та Whimsy Games
  • розробив більш як 15 простих прототипів ігор та загалом заделіверив понад 10 проєктів, серед яких — ігри Guild of Guardians та Pikamoon
  • писав та інтегрував різні асети десятки разів, працюючи на Android, IOS, PC та Nintendo Switch
  • протягом двох тижнів створив готовий енджин для візуальних новел на Unity, з інтеграцією бекенд-розробки для автономного оновлення

Євген Гаврилюк
Game Designer у Plarium

  • 10 років досвіду в ігровій індустрії на позиції Game Designer
  • працював Senior Game Designer у Gameloft
  • займався такими іграми, як GT Racing 2, Asphalt 8, Asphalt 9 China, Raid Shadow Legends, Mech Arena
  • розробив механізм балансу мотоциклів, впроваджував конкурентні можливості й правила балансу автівок класу Formula 1 для гри Asphalt 8
  • створив 3 ключові фічі (Пілоти, Gear Hub, Modules) та оновлену систему балансу і матчмейкінгу для гри Mech Arena

Детальніше про курс 🔗


👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі