Курс, де ти опануєш VFX для геймдеву з нуля і додаш перші роботи у портфоліо.
💥 Від магічного пилу до світлових порталів — VFX artist робить усе, щоб ефекти в іграх виглядали не лише природньо та красиво, а й добре працювали в грі.
Про курс
На курсі ти навчишся думати як VFX-художник — розуміти, як гравці сприймають ефекти, як використовувати анімаційні прийоми, фізику природи, психологію кольору, — щоб робити ефекти емоційними, логічними і реалістичними.
✔️ Unreal Engine, Niagara, EmberGen, Blender, Photoshop, Substance — на практиці та з фідбеком від лектора
За 36 занять ти освоїш повний пайплайн створення VFX: від моделювання — до інтеграції в рушій. Впродовж курсу створиш свої власні ігрові ефекти, від найпростіших до складніших — і поступово додаш 5 різнопланових робіт до портфоліо, з яким зможеш сміливо заходити в геймдев.
🎁 також на курсі тебе чекає зустріч з HR про кар’єрний розвиток
🎁 та рекомендація у LinkedIn від лектора для 5 найкращих студентів
Лектор
Олександр Кисленко
lead VFX artist у Reburn (4AGames Ukraine)
- працював у Pixagon Games, Wargaming, Crytek
- почав свою кар’єру з класичної анімації для ігор, вебу та мультиплікації
- за 15 років роботи працював над проєктами для Mobile, Social, PC/Console та VR-платформ
- пройшов шлях від Junior до Lead VFX Artist у найбільших геймдев-компаніях України
Після курсу ти
➔ знаєш, як поєднувати художню виразність і технічні вимоги гри
➔ розумієш принципи анімації, фізику матеріалів та колір, щоб ефекти виглядали живими й логічними для гравця
➔ працюєш з Unreal Engine — одним із найпотужніших ігрових рушіїв, та його внутрішнім інструментом Niagara для створення візуальних ефектів
➔ додатково працюєш в EmberGen для симуляції вогню, в Blender — для базового моделювання, а також у Photoshop і Substance 3D Designer — для підготовки текстур
➔ розумієш пайплайн роботи в геймдеві та одразу після курсу можеш стартувати на позиції VFX-артиста
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів