🚀 Сильні компанії звучать як один голос. У сучасному світі, де команди працюють з дому, «в полях» та відрядженнях, підтримка єдиної лінії комунікації з клієнтами є вирішальною для репутації бренду та стабільних продажів.
Приєднуйтесь до нашого безкоштовного вебінару: «Один голос бізнесу: як ефективно комунікувати з клієнтами, коли команда працює не тільки з офісу» від Ringostat та Київстар!
📆 Дата: 19 червня, 2025
⏰ Час: 17:00
Про що поговоримо:
- Виклики гібридного формату роботи: як зберегти цілісний «голос компанії», коли команда працює порізно.
- Дзвінки як основа успішних продажів: чому хаос у комунікації — це втрачений прибуток та як FMC-рішення це виправляє.
- Контроль без мікроменеджменту: використання автоматичних звітів, записів дзвінків та AI для аналізу ефективності команди.
- Практичне впровадження єдиної телефонної системи без глобальної перебудови бізнес-процесів.
Спікери:
- Ольга Швець, Head of Sales at Ringostat
- Олександр Назарук, Head of Corporate Solutions Sales Division at Київстар
👥 Корисно для:
- CEO та керівників зростаючих компаній
- Керівників відділів продажу
CX-менеджерів, керівників підтримки- HR/Team Leads, зацікавлених у командній динаміці
- Бізнес-аналітиків, які шукають інсайти в комунікаціях
- Власників бізнесу з децентралізованою командою
Реєструйтесь за посиланням: bit.ly/3Te5Hv7
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів