12 червня запрошуємо на вебінар, який проведе Head of Analytics Promodo Анна Куц. Поговоримо, як використовувати GA4, щоб покращити ефективність рекламного бюджету, та чому дані з різних звітів не збігаються.
Вебінар розрахований саме на власників бізнесу та директорів з маркетингу, які прагнуть коректно та швидко аналізувати власні показники.
- Як правильно аналізувати ефективність трафіку з різних каналів у GA4 (платна реклама, органічний трафік, retention).
- Різниця між передачею конверсій напряму в Google Ads чи через інтеграцію GA4 та Google Ads.
Коли 👉 12 червня о 16:00
Безкоштовна реєстрація 👉 forms.gle/w6LtTtxgf7GUg73k8
Наприкінці — Q&A зі спікеркою.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів