Технології, які використовують Netflix, Amazon і Google, вже доступні українському ecommerce. Це — трансформерні моделі, здатні аналізувати поведінку користувачів і формувати релевантні рекомендації в реальному часі.
Саме таку модель використовує найпопулярніша українська CDP — eSputnik. На вебінарі покажемо, як ці алгоритми допомагають брендам зростати швидше, продавати точніше і витрачати менше.
🔹 Як створити персоналізовані добірки, що стабільно дають +100% до CTR і конверсії
🔹 Як навчити AI продавати навіть новим клієнтам
🔹 Як товарні рекомендації посилили маркетинг Puma, MasterZoo, Yakaboo, Dnipro-M, AURUM й інших
Які задачі вирішує?
🔹 Підвищення продажів завдяки глибокій персоналізації контенту й рекомендаціям
🔹 Оптимізація маркетингових витрат через автоматизацію та точніше таргетування
🔹 Повернення користувачів та утримання клієнтів без знижок і спаму
🔹 Впровадження технологій, які раніше були доступні лише великим гравцям
🔹 Побудова ефективної системи AI-рекомендацій на базі власних даних
Для кого?
🔹 Маркетологи, які прагнуть впровадити сучасні технології без болю й зайвих витрат
🔹 Спеціалісти з email-, CRM- і retention-маркетингу, які шукають точніші підходи до комунікацій
🔹 Власники бізнесів та керівники ecommerce-команд, які хочуть стабільного зростання без постійного збільшення бюджету
🔹 Ті, хто вже працює з CDP або тільки розглядає її як наступний крок у своїй маркетинговій стратегії
Хто виступатиме?
Віталій Кондратюк, Head of Sales в eSputnik
Фахівець з розвитку бізнесу, продажів та retention-маркетингу. Досвід роботи — понад 20 років. У фокусі уваги ефективний менеджмент продажів і впровадження сучасних технологій у цей процес.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів