Міжнародна діджитал-конференція Lastivka від Skvot: досвід тих, хто змінює креативну індустрію (подія в архіві)

Відбулось
26 червня (четвер)
Початок
14:00
Місце
онлайн
Вартість
безкоштовно

💥Приєднуйся послухати тих, хто створював для Burger King, IKEA, UNICEF, The New Yorker, Call of Duty, Nike та Adidas

  • Нью-Йорк і Київ на одному екрані → наживо з двох креативних континентів
  • Лекції англійською
  • Live open talk українською

:skvot:

Lastivka ❯ ❯ ❯

Поворимо про колаборації, креативну гнучкість, інклюзивність, глобалізацію, анімацію, ШІ та соціальну відповідальність.

Про майбутнє української індустрії. І про військовий маркетинг.

Щоб створювати кейси, які залишають відбиток. 🖤

26.06 о 14:00 синхронізуємось із креативниками та митцями, які змінюють індустрію.
Фокус на головному — досвіді.

❯ ❯ ❯ Забирай інсайти тих, кого видно в хаосі трендів

Спікери:

  • Фернандо Мачадо — працював із Dove, Burger King, Call of Duty і отримав понад 160 «Каннських левів»
  • Раман Джафарі — створив кліпи для Coldplay, Елтона Джон та Дуа Ліпи
  • Едуардо Маркес — креативний директор Publicis Groupe Benelux, понад 400 нагород: Cannes Lions, D&AD, Clio, One Show
  • Ліза Енебіс — креативна директорка Studio Dumbar/DEPT®, працювала з OpenAI, Instagram, Google, MTV та Adidas
  • Валентин Панюта — CEO HyperNormal, креативний директор United24 media
  • Віктор Шкурба — засновник і креативний директор ISD Group, працював з: P&G, Philips, Bayer, Western Union
  • Олег Томін — засновник BAF і TOMIN.FILM, створив рекламу для МХП, Люксоптика, Roshen, АВК, Lifecell, Work ua, Prostor
  • Олександра Дорогунцова — креативна директорка Banda, створювала брендинг Чорнобиля, кампанії для ОККО, «Ти як?», «Люксоптики»
  • Представники українських бригад «Азов», «Хартія» та «Вовки да Вінчі»

Лекції:

  • Анімація та сенси: як перетворювати концепти й меседжі на візуальний досвід
  • Бути помітним у креативі: колаби, смілива комунікація та навіщо ганятися за «Левами»
  • Future-ready ideas: про social impact, універсальний креатив та локальний контекст
  • Креатив майбутнього: код емоцій, інструменти впливу, технології та інклюзивний дизайн

Open talk:

  • Челенджі українського креативу: війну, людей, ШІ, конкуренцію колаборації і рух вперед
  • Про військовий брендинг, етику, меседжі та підтримку бригад українськими креативниками

Незмінна мета:

В рамках конференції Skvot в колаборації з UNITED24 збиратиме 500 000 грн на підтримку напрямку «Освіта та наука» та розігруватиме лоти за донат.

Безкоштовна реєстрація ❮ ❮ ❮

Ти отримаєш лінк на конференцію в чат-боті, а також нагадування приєднатись до трансляції та її запис. Stay tuned.🖤

👍ПодобаєтьсяСподобалось9
До обраногоВ обраному6
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі