💥Приєднуйся послухати тих, хто створював для Burger King, IKEA, UNICEF, The New Yorker, Call of Duty, Nike та Adidas
- Нью-Йорк і Київ на одному екрані → наживо з двох креативних континентів
- Лекції англійською
- Live open talk українською

Lastivka ❯ ❯ ❯

Поворимо про колаборації, креативну гнучкість, інклюзивність, глобалізацію, анімацію, ШІ та соціальну відповідальність.
Про майбутнє української індустрії. І про військовий маркетинг.
Щоб створювати кейси, які залишають відбиток. 🖤
26.06 о 14:00 синхронізуємось із креативниками та митцями, які змінюють індустрію.
Фокус на головному — досвіді.
❯ ❯ ❯ Забирай інсайти тих, кого видно в хаосі трендів
Спікери:
- Фернандо Мачадо — працював із Dove, Burger King, Call of Duty і отримав понад 160 «Каннських левів»
- Раман Джафарі — створив кліпи для Coldplay, Елтона Джон та Дуа Ліпи
- Едуардо Маркес — креативний директор Publicis Groupe Benelux, понад 400 нагород: Cannes Lions, D&AD, Clio, One Show
- Ліза Енебіс — креативна директорка Studio Dumbar/DEPT®, працювала з OpenAI, Instagram, Google, MTV та Adidas
- Валентин Панюта — CEO HyperNormal, креативний директор United24 media
- Віктор Шкурба — засновник і креативний директор ISD Group, працював з: P&G, Philips, Bayer, Western Union
- Олег Томін — засновник BAF і TOMIN.FILM, створив рекламу для МХП, Люксоптика, Roshen, АВК, Lifecell, Work ua, Prostor
- Олександра Дорогунцова — креативна директорка Banda, створювала брендинг Чорнобиля, кампанії для ОККО, «Ти як?», «Люксоптики»
- Представники українських бригад «Азов», «Хартія» та «Вовки да Вінчі»
Лекції:
- Анімація та сенси: як перетворювати концепти й меседжі на візуальний досвід
- Бути помітним у креативі: колаби, смілива комунікація та навіщо ганятися за «Левами»
- Future-ready ideas: про social impact, універсальний креатив та локальний контекст
- Креатив майбутнього: код емоцій, інструменти впливу, технології та інклюзивний дизайн
Open talk:
- Челенджі українського креативу: війну, людей, ШІ, конкуренцію колаборації і рух вперед
- Про військовий брендинг, етику, меседжі та підтримку бригад українськими креативниками
Незмінна мета:
В рамках конференції Skvot в колаборації з UNITED24 збиратиме 500 000 грн на підтримку напрямку «Освіта та наука» та розігруватиме лоти за донат.
Безкоштовна реєстрація ❮ ❮ ❮
Ти отримаєш лінк на конференцію в чат-боті, а також нагадування приєднатись до трансляції та її запис. Stay tuned.🖤
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів