🔧 Опановуй Blender і створюй 3D-моделі для ігор.
Про курс
Курс із 3D-моделювання в Blender — для новачків, світчерів та всіх, хто хоче стати скіловим 3D-моделером у геймдеві.
За 27 занять ти не тільки вивчиш функціонал софту, але й освоїш пайплайн роботи в ігровій індустрії. Зрозумієш процес побудови ігрового ассета, навчишся робити лоуполі- та хайполі-моделі, UV-розгортки й відточиш скіли зі створення 3D-моделей.
В результаті покладеш до портфоліо три роботи й готову сцену, отримаєш фідбек та дізнаєшся від досвідчених 3D-художників, як пришвидшити своє зростання в кар’єрі.
Лектор
Макс Плєханов
- має 7+ років досвіду в 3D
- займав позиції 3D Artist, 3D Environment Artist, Level Artist
- у Frogwares займається створенням 3D-моделей та локацій для The Sinking City 2
- працював у VFX-студії Snowdog та Gaya simulation studio (outsource for Microsoft Flight Simulator)
Запрошений лектор: Ілля Шевченко
- 3D Artist у Gunzilla Games
- створює hard surface для Off The Grid
- фрилансить в GSC Gameworld, раніше працював у Kevuru Games
- працював над S.T.A.L.K.E.R. 2
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів