⚡️ Отримай скілсет проджекта й управляй геймдев-проєктами: від планування — до релізу.
Про курс
PM у геймдеві — це новий левел для тих, хто хоче поєднати менеджерські скіли та любов до ігор.
На курсі розберешся, як влаштована робота ігрових студій: від перших ідей — до релізу гри. Зануришся в індустрію, вивчиш ролі в команді, основи геймдизайну та життєвий цикл ігрового проєкту.
За 25 занять ти:
🧩 опануєш методології управління (Agile, Scrum, Kanban)
🧩 дізнаєшся про актуальні інструменти, навчишся працювати з планами, таск-трекерами, документацією та ресурсами
🧩 зрозумієш, як тримати проєкт у фокусі, команду — в темпі дедлайнів, а ризики — під контролем
Як результат — прокачаєш менеджерські скіли й складеш пробне тестове, як на реальній співбесіді. 5 найкращих студентів з курсу отримають фідбек від лектора на LinkedIn. З таким портфоліо зможеш впевнено стартувати в геймдеві.
✅ Курс акредитовано Project Management Institute (PMI)
Лектор
Гліб Белов
Project Manager у Gunzilla Games
- 5+ років у геймдеві, працює з міжнародними AAA-командами
- працював над Call of Duty: Modern Warfare 3 (Activision), Rainbow Six Siege (Ubisoft), PaxDei (Mainframe) та Alien Rogue Incursion (Survios), а зараз над Off the Grid (Gunzilla Games)
- спеціалізація: Environment, Hard Surface, геймплейні й технічні анімації, а також продюсування унікальних ігрових предметів
- має досвід роботи з командами різного масштабу — від 25 до 67 людей
Курс підійде, якщо ти
➔ Проджект з досвідом до 1 року
знатимеш особливості й поетапний процес створення гри, структуруєш знання, щоб розвиватись в ігровій сфері
➔ Акаунт-менеджер, продюсер, маркетолог
дізнаєшся, яку функцію виконує ПM у геймдеві та як комунікувати з учасниками процесу, отримаєш софт-скіли та зможеш керувати командою в ігровій індустрії
➔ QA-тестер, геймдизайнер, художник
прокачаєш скіл лідера, навчишся працювати з документами, зможеш вибудувати процеси в команді та направляти проєкти до гучного релізу
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів