Плануєте масштабування бренду на міжнародні ринки та сподіваєтесь на алгоритми маркетплейсів, таких як Amazon?
Навіть бренди з мільйонними оборотами втрачали акаунти через фейкові IP-скарги, злами чи неочікувані апдейти алгоритмів. Щоб не просто вижити, а рости у 2025 — бренд має виходити за межі одного майданчика. Власна аудиторія, свої дані, довгострокова стратегія — це вже не опція, а must-have.
📅 Долучайтеся 9 липня о 19:00 (за київським часом) до безкоштовної онлайн-дискусії: «Beyond Amazon: як побудувати бренд, який переживе будь-який алгоритм»
Про що поговоримо на зустрічі:
- Чому автентична ідентичність бренду ефективніша за суто технічні SEO-стратегії.
- Як диверсифікувати джерела доходу та знизити ризики.
- Як UGC та AI перетворюють контент на стабільну видимість.
- Управління ризиками та відповідності вимогам під час масштабування.
- Як lifestyle-комерція впливає на поведінку покупців у 2025.
🎙 Спікери:
- Олександр Власенко, Head of Marketplace Growth Department, Netpeak US
- Кеті Таллаксен, Chief Marketing Integration Officer, Netpeak US (Ex-Director of IT Automation @ KPMG)
- Грег Поттс, Senior Director of Partnerships, Levanta (Ex-Strategic Partnerships Manager @ Amazon)
❗️Сесія буде відбуватися англійською мовою.
Івент буде корисним для тих, хто вже продає на маркетплейсах або планує масштабування на західні ринки. Не пропустіть можливість отримати практичні інсайти та поставити питання від лідерам ніші.
👉 Реєстрація та участь за посиланням: https://netpeak.us/sessions/beyond-amazon/.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів