Хочеш дізнатись, як працює клієнтська підтримка у продуктовій tech-компанії?
Володієш англійською на рівні B2?
Любиш допомагати людям і швидко знаходити рішення?
19 листопада
SKELAR стартує Support Day!
Реєструйся та отримай можливість приєднатись до компанії, яка стала ТОП-1 роботодавцем України за версією DOU.
Що на тебе чекає:
— Онлайн претест, щоб потрапити у закрите Telegram-комʼюніті від SKELAR;
— Інсайти від команди підтримки, яка щодня спілкується з користувачами з усього світу;
— Вирішення реальних кейсів;
— Можливість отримати офер на позицію Customer Support Agent після виконання кейсового завдання.
Чому варто спробувати свої сили?
— Ти отримаєш роботу у міжнародній tech-компанії;
— Зможеш практикувати англійську з нейтівами та вдосконалювати свій рівень щодня;
— Можливість працювати віддалено, з гнучким графіком і реально впливати на якість користувацького досвіду.
Хочеш прокачати себе і стартувати кар’єру в IT?
Реєструйся вже зараз


Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів