Дякуємо, що були з нами на
DOU People Day!Фото шукайте тут

Київ, КИТ, ВДНГ

600+ учасників

1 листопада 2025

Київ, КИТ, ВДНГ

600+ учасників

1 листопада 2025

( про подію )

DOU Product Day 2025 — подія для продакт-менеджерів, аналітиків і продуктових лідерів, які працюють з якісними та кількісними дослідженнями, тестують гіпотези й приймають рішення на основі даних.

( Чому варто приєднатися )

ТОПОВІ СПІКЕРИ

з monо, Genesis, Сільпо, які діляться досвідом та інструментами, що допомагають по-новому подивитися на свої підходи й пріоритети у створенні продукту.

АКТУАЛЬНІ ТЕМИ

про роботу з гіпотезами, пріоритизацію, аналітику, технічний борг, командну взаємодію та фокус продакта у 2025.

ЗМІНА РАКУРСУ

можливість вийти з операційки, подивитися на свої процеси з відстані та знайти точки зростання.

НЕТВОРКІНГ

з людьми, які стикаються зі схожими викликами, щоб обмінятися ідеями та кейсами без зайвих пояснень.

( Для кого подія )

01

Product Managers та Product Owners

02

CPO та лідерів продуктових команд

03

UX Researchers та Product Designers

04

Усіх, хто формує розвиток ІТ-продуктів і приймає рішення між потребами користувача та цілями бізнесу

( розклад конференції )

9:30 - 10:30

Початок реєстрації (працює протягом дня), велкам-кава

10:30 - 11:00

10 практичних порад, як ефективно побудувати успішну кар’єру в продуктовому IT

Ольга Бреславська

СЕО Guru Apps, Universe Group, Genesis

11:00 - 11:30

User Voice: від 0% гіпотез із user research до 30+% із високим success rate. Кейс Hily

Катерина Корнейчук

Team Lead Product Management Hily, appflame

11:30 - 12:00

Як створити АІ-агента в продукті. Досвід Coupler.io

12:00 - 12:20

Перерва

12:20 - 12:50

Вплив AI на продукт та командні процеси: досвід Liven

Віталія Гребнєва

CPO at Liven, SKELAR

12:50 - 13:20

Як зробити успішний бізнес-юніт за допомогою 1.5 розробників

Влада Подкуйко

Product Owner, mono

13:20 - 13:50

Запуск, який мав тривати місяці. Як AI допоміг зробити це за тижні

Олександра Бернацька

Senior Product Manager, Boosta

13:50 - 14:50

Велика перерва

14:50 - 15:20

Від KPI до стратегічних цілей: як будувати компанії, а не множити продукти

Ілля Берестовський

Chief Product Officer, Kiss My Apps

15:20 - 15:30

15:30-16:00

Після покупки життя тільки починається: як перетворити клієнта з paid marketing в high LTV клієнта

Євген Недашківський

Product Lead, AddMile, Headway Inc

16:00 - 16:20

Перерва

16:20 - 16:50

AI в e-com. Від хайпу до реальних кейсів

Руслан Мамедов

Chief Product Officer, Сільпо E-com & Ecosystem

16:50 - 17:20

Як персоналізація впливає на прибуток. Кейс підвищення ARPU у 2,5 раза

Тетяна Крижановська

Product Owner, United Tech

17:20 - 18:05

Панельна дискусія

Як АІ впливає на продакт менеджмент і що з цим робити

18:15 - 20:00

Афтерпаті — DJ-сет від Романа Астаф’єва

( квитки )

1999

50 квитків

2499

150 квитків

2999

300 квитків

3499

Квиток дає:

Sold Out

*частина прибутку - на ЗСУ

01

право входу на конференцію

02

Доступ до інтерактивних зон та стендів партнерів

03

можливість взяти участь в розіграші цінних призів (за попередньою реєстрацією)

04

відеозаписи доповідей спікерів одразу після конференції

КУПИТИ КВИТОК

*частина прибутку - на ЗСУ

( ПРЕМІУМ ПАРТНЕР )

( наші партнери )

( ПАРТНЕРИ ФУДКОРТУ )

йдеш?

Генеруй фото та публікуй в соцмережах – шукай однодумців для нетворкінгу ще до початку події

ГЕНЕРУВАТИ

( хто ще йде )

( минулі події )

Благодійна мета події

100 000 ₴ для

Збираємо на інверторні генератори для обладнання позицій, щоб наші захисники мали світло й зв’язок у будь-яких умовах.

донать тут

FAQ

(як нас знайти)