Редполітика форуму

DOU — найбільша ІТ-спільнота в Україні. На DOU зареєстровано 560 тис. користувачів, більш як 13 тис. компаній, а щомісяця статті й топіки збирають понад 2,5 млн переглядів (а весь сайт — 9 млн). І саме наша спільнота створює більшу частину цього контенту. 

Ми з 2005 року допомагаємо розвивати спільноту українського ІТ. Саме "допомагаємо", адже безпосередньо формуєте її ви. І якщо контент є королем в онлайні, то на DOU королем є саме контент від спільноти. У нас є два типи статей, які можуть надсилати користувачі: Блоги і Технічні статті.

Ось приклади Блогів:

  1. Чому з’являються вакансії $7500 і вище — три причини
  2. Як я влаштувалась тестувальницею в Tesla — перші враження від компанії
  3. Увійти в машинне навчання: 5 кроків, які зроблять з тебе профі

Ось приклади Технічних статей:

  1. Скрейпимо публічні дані, або Як я робив мапу АЗС
  2. Node.js: Worker Threads проти C++ Addons
  3. Як листи компанії перестали потрапляти в спам. Налаштування DMARC

Якщо ви публікуєтесь на DOU — обов’язково отримаєте фідбек: ІТ-ком'юніті і ваш досвід оцінить, і про продукт все по-чесному напише в коментарях, і пораду корисну дасть. 

А якщо спільноті дуже сподобається стаття, можна отримати нагороду в програмі лояльності #ПишуНаDOU – усі автори опублікованих Блогів і Технічних статей автоматично беруть в ній участь. 

Тож для чого публікуватися на DOU розібрались, перейдімо до того, як.

Які статті ми публікуємо

  1. Написані безпосередньо ІТ-спеціалістами на теми, що стосуються ІТ-сфери. Наш головний фокус – від айтівців і для айтівців.
  2. Не менше 7 000 символів, оскільки менший обсяг не дозволяє повністю розкрити тему. Звісно, бувають винятки: якщо тема дуже вузька або це конкретний технічний кейс, про який багато не напишеш тощо.
  3. Українською мовою. 
  4. Раніше не опубліковані в ЗМІ (винятками можуть бути публікації в авторських блогах).

Які статті ми НЕ публікуємо

  1. Рекламний та піарний контент (у тому числі прихований :))
    Наприклад, якщо у статті йдеться про один чи кілька платних ІТ-курсів, а стаття подається як досвід джуніора. Або якщо компанія розповідає про свою корпоративну культуру, але це не несе ніякої практичної користі для читачів. Краще розкажіть про процеси, складнощі, еволюцію підходів компанії до організації роботи.
  2. Пресрелізи компаній, а також готові інтерв’ю (краще, щоб їх проводили журналісти DOU, для цього пишіть Олександру — [email protected]).
  3. Статті, опубліковані раніше на інших ресурсах. 
  4. Короткі замітки до 6000 символів, опитування, новини — їх краще опублікувати на Форумі або через редакцію новин [email protected]
  5. Теоретичні матеріали без опису власного досвіду, кейсів чи практичних прикладів.
  6. Статті, що містять образи та лайку.
  7. Також не додаємо у статті посилання на платні події, курси чи компанії.
  8. Не публікуємо статті платно чи у співпраці з біржами обміну контентом.
  9. Статті від російських і білоруських авторів.

Процес публікації

  1. Можна (і навіть варто) обговорити тему з редакторами ([email protected]), щоб переконатися, що вона релевантна. Також можете подивитися список тем, які пропонує редакція.
  2. Для публікації потрібно мати профіль на DOU.
  3. Автор готує статтю, по завершенню — пише про це редактору.
  4. Редактор лишає коментарі, уточнення. Автор допрацьовує. Таких ітерацій може бути кілька.
  5. Редактор готує статтю до випуску, інформує про приблизну дату публікації (дата може змінюватись).
  6. Після публікації автор має відповідати на коментарі.
  7. Стаття потрапляє у Facebook, Twitter, LinkedIn, Telegram-канали та e-mail розсилку DOU.
  8. Усі статті публікуємо на безоплатній основі.
  9. Опубліковані статті не видаляємо.
  10. Редакція залишає за собою право змінювати заголовок, а також ілюстративний матеріал (наприклад, ми не публікуємо “стокові” зображення, що не несуть змістового навантаження).
  11. Зазвичай від отримання статті редактором до публікації проходить приблизно місяць. На DOU є черга з матеріалів і ми прагнемо, щоб кожна стаття отримала максимальну кількість уваги читачів, тому публікувати забагато статей в один  день — не має сенсу. Тож доведеться почекати :) У разі, якщо з якоїсь причини вам потрібно опублікувати матеріал до конкретної дати — повідомте про це одразу.
  12. Редакція має право відмовити у публікації матеріалу.

Прочитали, але залишились питання? Пишіть на [email protected]