Топіки

Цей гайд не є вичерпним. Під час розгляду топіка команда DOU залишає за собою право керуватися іншими аргументами, не зазначеними в правилах, адже всі випадки описати неможливо. З будь-яких питань — пишіть [email protected].

Топіки модерують щонайменше тричі на добу. Коли топік розглянуть модератори — вам надійде сповіщення на імейл про те, на котру годину запланована публікація. Якщо ваш топік треба допрацювати або команда DOU не може його опублікувати, ми теж напишемо вам про це на електронну скриньку.

Перед тим як надіслати топік, переконайтесь, що:

  1. Топік написаний українською мовою.
  2. У топіку бажано уникати нецензурної лексики.
  3. Топік не містить закликів до насильства, повалення державного ладу, проявів любові до росії, расової, гендерної, соціальної чи іншої дискримінації людей (список не є вичерпним). При модерації ми керуємось здоровим глуздом і потенційною користю/шкодою, яке принесе обговорення.
  4. Топік зрозумілий, чіткий і повний.
  5. Топік не є рекламним. Навіть якщо ви ділитеся цікавою чи корисною інформацією, уникайте реклами своїх послуг. Допустимо залишити посилання на ваш сайт чи канал, особливо якщо це некомерційний проєкт.
  6. Топік цікавий ІТ-спільноті. Ми допускаємо обговорення побутових і політичних тем, як-от купівля житла або автівки, реформи чи політичні призначення, вибір міста для життя тощо. Проте модератори залишають за собою право відхиляти занадто вузькі та спеціалізовані теми, які не дотичні до IT.
  7. Волонтерські збори на ЗСУ публікуємо тільки через перевірені фонди типу KOLO або “Повернись живим”.

Також радимо:

  1. Переконатися, що заголовок чітко і повно передає суть топіка.

    🔴 Макбук M2
    🟢 Чи є сенс купувати MacBook на M2?
    🔴 Node.js
    🟢 Вийшов реліз Node.js — обговорюємо

  2. Переконатися, що текст написано чітко і повно. Опишіть проблему чи питання до спільноти максимально лаконічно, але надайте всю інформацію, сформуйте запит.

    🔴 https://support.apple.com/kb/SP869 (не варто додавати лінки без пояснення чи питання — що ви хочете — навіть якщо просто поділитися цікавою інформацією — зазначте “Ось така інформація, що думаєте?”)

    🟢 Привіт, спільното! У мене Macbook M1, працює добре, все подобається. Але останнім часом чую багато відгуків, що М2 ще краще — от і думаю, чи це маркетинг, чи справді є суттєві покращення. Поділіться досвідом — у чому практичні відмінності між М1 і М2 і чи варто оновлювати ноутбук.

  3. Переконайтесь, що ваше обговорення не можна перенести в коментарі метатопіків:

    1. Як покращити DOU? Пропонуйте та голосуйте за ідеї
    2. Топік для пошуку роботи
    3. Топік для покращення резюме
    4. Топік для порад з пошуку роботи за кордоном та переїзду
    5. Топік для вибору ноутбука
    6. Топік для оголошень Куплю/Продам/Віддам/Здам/Зніму etc
    7. Топік для купівлі книг
    8. Топік для технічних запитань
    9. Code review for Beginners/Juniors
    10. Топік для пошуку партнерів, кофаундерів, інвесторів тощо
    11. Топік для вибору і пошуку навчального закладу
    12. Топік для порад початківцям і не тільки
    13. Топік для пошуку курсів
    14. Топік для пошуку менторів
  4. Переконатися, що ви додали потрібні посилання, ілюстрації чи графіки йі спростили читачу сприйняття матеріалу.

Коментарі

Усі зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі. Для деяких топіків (зазвичай тих, які стосуються політики або інших чутливих тем) команда DOU обмежує коментування для непідтверджених користувачів, адже частина з них — боти.

Ви можете відредагувати свій коментар протягом 30 хвилин, надалі ця можливість зникне. Це зроблено для того, щоб уникнути маніпуляцій у дискусіях.

Модератори також можуть видаляти коментарі. На місці видаленого коментаря з’явиться текст про те, що коментар видалено.

Модератори видаляють коментарі, що містять (список не є вичерпним, адже всі випадки врахувати неможливо):

  1. Особисті образи.
  2. Русофільство, заклики до повалення державного ладу, інший деструктив, шкідливий у часи війни.
  3. Рекламу, спам.
  4. Інше :)

Також користувачі можуть скаржитися на коментарі, будь ласка, користуйтесь цим — ви допомагаєте пришвидшити модерацію.