Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 5
×

Автоматизуймо Україну

Живучи в світі комп’ютерів, вільного інтернету, сервісів, де за пару кліків мишкою можна купити квиток на інший континет, ми обламуємось жорстокою реальністю, коли доводиться іти до державних установ.

Практично всі послуги як то отримання загранпаспорта, отримання довідки, дозволу може зайняти у нас і багато часу і нервів.

А тут вже виростає прекрасне поле для корупції (прискорення процесу)

Ми всі прекрасно розуміємо, що держава сама по собі не зміниться.
Проте в наших силах підказати державним установам, що і як можна змінити.
(благо новообрані партії намагаються показати свою відкритість людям)

Пропоную складувати сюди ваші пропозиції щодо збільшення зручності роботи державних служб, а також короткий опис того як можна вирішити ці проблеми.

Цей топік не призначений для реалізації цих проектів в життя.
Реалізація кожного з проектів буде обговорюватись в наступних темах, інакше ми засремо тему.

Тут ми лише описуємо, що саме могло б полегшити життя

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Ідея гарна! Грамотна автоматизація значно прискорить процеси і взаємодію між людьми, держ.службами, підприємцями і бізнесами.

Проблеми вже зазначили:
1) Люди в держ.службах, які приймають рішення, роблять це часто НЕоб’єктивно, і не сильно й прагнуть обирати щось об’єктивно краще і об’єктивно потрібне. Отже тут впираємось в людей. Хоча вже зараз в держ.службах з’являється все быльше адекватних людей-професыоналів — потрібно допомогти їм витіснити дебілів.
2) Так, впроваджувати нове складно. І не лише в держ.структурах. Користувачі в комерційних компаніях також опираються впровадженню нового. Так було і буде завжди.
...можна знайти ще багато «проти» — по суті це все відмовки. Якщо автоматизація працює в інших країнах, то і в нас вона запрацює. І не кажіть що в наших людей, якийсь не такий менталітет!

Як на мене є сенс зібрати зацікавлених і разом набрейнстормити і потім формалізувати те, яким чином мають взаємодіяти різнородні системи так, щоб не дублювати дані і дії інших, і дозволяти людям, держ.службам, підприємцям і бізнесам швидше здійснювати необхідні операції. І звичайно ж, щоб все це працювало на належному рівні безбеки і юзабельності.

Хто хоче — хай робить. Це точно потрібно!
Просто маємо знайти координатора цього процесу, і маємо висвітлювати, як він розвивається і які дає результати.

І ще один важливий момент: перед тим, як автоматизовувати процеси, варто їх впорядкувати і оптимізувати. Бо «якщо автоматизувати хаос, то вийде автоматизований хаос».

Нажаль, якщо автоматизувати Україну треба автоматизувати розкрадування бюджету та імітацію бурхливої діяльності у новинах.
Спочатку треба все форматувати. Декілька разів.

Позвольте своё ИМХО вставить.
Есть такой сайт: www.slovoidilo.ua но там уже константация постмортем. Отчего бы не запустить редмайн национальных проектов. Где наши наемные работники (да-да, государственный служащий — нанят народом) будут отчитываться что они сделали по конкретной задаче.

Давно казав, що треба їм щось аля JIRA поставити і хай роблять пленінги, стендапи, і ключовий аспект Демо, що вони зробили за цей спрінт!

Оце буде сміху. Добра половина з них нічого не робить, за що звітуватися? І це не перебільшення, так і є. Максимум робити на декілька годин в день, інший час — чай, кава, сплітки. Це не правило, звісно, але поширена практика. Проходив стажування в деяких ораганх, переконався.

І як не парадоксально — великий шматок як раз оцього «робочого» часу займає у них звітування , про яке ви пишете. Звітувати потрібно постійно і про виконану роботу. Тобто потрібно зробити видимість робити і потім ще заповнити багато паперових звітів.

У кого из вас был опыт работы при внедрении новых продуктах в госах?
Я говорю не о внедрении 1С или ещё какой ерп системы....а о реально новых продуктах и проектах?
Так вот. Хрен что выйдет...хоть пиши хоть не пиши....

Нужно отдавать фирмам. Хотя бы аутсорсинговым. Но там вопрос цены и вопрос коррупции на тендерах. Как при прошлой власти кривые сайты по полмиллиона-миллиону клепали где-то в донецкой области.

Вот эту **** клепает контора, которая сотрудничает с КМДА. Думаю комментарии излишни...
amap.1551.gov.ua
1551.gov.ua

Единственный способ на данный момент сделать хорошие сервисы, это создать их самим бесплатно, а потом попытаться договорится с ГОСами, о переведении этих сервисов на ГОС уровень и получить деньги на поддержку.

Сайт торгов минюста сделан достаточно адекватно, кстати))

как минимум дизайн + юзабилити. Я не лезу в реализацию и код.
Да, ребята которые это делали, толковые. И это не их вина. Им диктуют как должно быть. И все бояться сказать свое ФЭ, потому что их могут убрать с позиции....
Ведь там рулят, такие же как Кличко. А вы думаете они хоть что-то соображают в тенденциях SAAS или вообще сервисов?

ну скажите честно — вам нравится? Вы вообще поняли что это и для чего? :)
А как вам калькулятор ? )) Смотрели? :)
www.gioc.kiev.ua/calc

Ну калькулятор не дуже.
А ось це досить нормально для державних сайтів що я бачив 1551.gov.ua

Нормально? И вас это устраивает?
А вы задумались над тем, что на это ушло куча денег, вместо больниц или еще чего либо...

Они должны быть ШИКАРНЫМИ!!!!! Самыми лучшими в стране! Передовыми. А не просто нормально.. Ведь на них тратят деньги, которые вы и я платим в государство.
Лучше бы, они купили одеяла в больницу или еще куда ушли....

Все должно делаться лучшим образом!!! И никак иначе!

Я не знаю скільки вони витратили.

я тоже к сожалению )
но вопрос даже не в деньгах. Вопрос в подходе. Делать проекты ради проектов, это ЗЛО )))

Надо вкладывать душу, а там просто печаль....
Где же Шимкив???? Он тупо затих... Будет беда, если его окутает тьма в этом госе....

Ну смотрите. если сервис работает — это уже ок. А дальше действительно по бюджетам судить нужно. Сделали сайт за 500 долларов — молодцы. А если заявлено 500 тысяч — тогда время спрашивать какого хрена оно уродливо выглядит. Душу вкладывать — это хорошо, но кто сейчас бесплатно её вкладывает? Капитализм, знаете ли.

Снимите розовые очки, гос. сайт должен работать и точка... на морде видно динамику работы по городу, со смарта смотрится адекватно. А на тему должен быть лучше, — вы мне напомнили встречу пытливого клиента с дизайнером ....

Перш за все підтримку міжнародних стандартів.
Пригадую щось про міжнародну медичну базу паціентів...
Не погано почати з цього.

Цей топік не призначений для реалізації цих проектів в життя
Так на біса тоді він (топік) впав? Невже у магазинах бла-бла-бла товару замало?
інакше ми засремо тему
Ця тема за визначенням срач.
як можна вирішити ці проблеми
Просто взяти і вирішіти. Було б бажання. Органи державної влади коли їм треба дуже ефективно пишуть під себе закони. Якщо захочуть автоматизацію — зроблять.
що саме могло б полегшити життя
1. Єдиний реєстр (база даних) КЦМК, ЖЕКів та іншіх держструктур, щоб люди по всьому місту за довідками не бігали.
2. Якісна електронна бухгалтерія (а то як не зайдеш до бухгалтерів — купа паперів, у кожного(ї) ПК, але довідки виписують по 2 тижні).
3. Електрнні адміністративні запити (наприклад, коли людина змінює роботу, замість купи макулатури — довідок, ОЛОК тощо — 1 адміністративний запит).
P.S.: Ніхто в держустановах найближчим часом нічого автоматизовувати не буде. Так як це означає, що потрібно буде звільнити ~50% дармоїдів, що:
а) нічого не вміють;
б) не хочуть нічому вчитися (навіщо? їх і так все влаштовує);
в) просиджують зади та перекладають папірці за гроші платників податків.

Повністю згоден. Якщо скоротити кількість питань, які потребують погодження (шляхом дерегуляції -> зменшення кількості установ),то як раз мінус

~50% дармоїдів
.

Від кількості цих процедур страждає в першу чергу бізнес, який і є рушієм економіки. І, як на мене, дерегулювати/автоматизувати потрібно для нього все в першу чергу.

Можна звільняти будь-яку кількість і навіть 90% персоналу, мотивуючи це комп’ютеризацією! Тільки ідіоти колись пояснювали нам при початку комп’ютеризації і тепер, що поставивши ПК зникне працівник, який на ньому має працювати! Паперів же не меншає, а навпаки.

комп*ютаризація (причина) --->> звільнення чиновників (наслідок) НЕ ВІРНО
зменшення кількості процедур (причина) —>> звільнення чиновників (наслідок) ВІРНО

Ниже предлагали «банить» депутатов, и одна их схем, позволяющая это реализовать — динамическая демократия.
Но сначала нужна будет электроподпись (электропаспорт).

Но сначала нужна будет электроподпись (электропаспорт).

да есть это самое ЭЦП сто лет уже. хоть файлы подписывай, хоть в OAuth2 встраивай. нафиг никому не нужна по факту, кроме самих госструктур.

Я хочу електроннні вибори.
І електронний цифровий підпис, як в Естонії. Там всі справи, як то реєстрація, податки, банківське обслуговування підприємець може робити, не встаючи з дивану.
Ще хочу електронний документообіг у всіх державних установах.

Отож
1. Електронні вибори
2. Електронний цифровий підпис для всіх операцій з державними службами(і мабуть електронну адресу для листів державних служб)
3. Електронний документообіг в усіх державних установах

и электронную люстрацию. чтоб не выполняющего обещания депутата можно было «забанить»

прошу зробити цей пост не коментарем, а основним постом теми і описати більш детально як ви являєте даний процес

не выполняющего обещания депутата можно было «забанить»
тут могут быть альтернативы — «дебажить» и/или «рефакторить» :)

Варіант дебажити цікавий, проте в цьому випадку і ітерація має бути не 5 років, а меншою.

Або повинні бути точки контролю (наприклад пів року або рік), під час який депутат має робити підсумки своєї роботи. Якщо його робота не задовільна і це нічим не обумовлено — він отримує «чорну мітку». Якщо до наступної контрольної мітки не виправиться — звільнення і перевибори нового депутата

Для початку — 100% співпраці з банком і податковою через інтернет, без прив’язки до прописки, без ЗЕД. Щоб прислали гроші, вівддав податок (краще якби навіть одразу банк його відрахував) і користуєшся грошима. Відрапортував по інтернету раз на квартал/рік. Щоб не так як зараз, коли офіційно працювати — це суцільний головний біль.

Перефразую. Нехай мабуть банки впровадять послугу за якою вони будуть автоматично раз в квартал сплачувати податки з нашого рахунку на основі 5% від прибутку за квартал і відправляти відповідну інформацію в податкову і пенсійний фонд, так всі гроші по приватному підприємцю все одно падають на картку підприємця.

Щодо прописки теж дуже актуально, особливо вихідцям з Криму і сходу

Ну, ФЛП может иметь несколько счетов, получать доход наличкой, может сменить группу или перейти на общую, тоесть банку надо иметь штат бухгалтеров для ведения дел — даже имея на то законные основания далеко не все захотят лезть в непрофильный бизнес.

Ну, ФЛП может иметь несколько счетов,

Може, звісно може. Але наскільки я розумію, основна маса IT’шників (десятки тисяч людей) працює на єдиному податку 3ьої групи на одну зарплату, яка падає на один і той же рахунок підприємця.

Саме їм би банки і могли б спростити життя.

Щоб прислали гроші, вівддав податок (краще якби навіть одразу банк його відрахував) і користуєшся грошима

так и работает все сейчас. платежки в клиент-банке, отчеты в налоговую и пенсионный — в электронке с подписью.

в налоговой был ровно два раза за все время. шо вам не хватает?

ВЭД (деньги из-за границы нельзя просто так взять и получить — нужен договор и акты работ), для оформления тем же ЧП нужно побегать по инстанциям (не берем в расчет варианты посредничества) и например нужна прописка.

ну про ВЭД не знаю, ну буду говорить.

для оформления тем же ЧП нужно побегать по инстанциям

с оформлением ЧП давно все нормально. там одна формачка заявления и вообще нифига не надо. «по инстанциям» — в налоговую, пенсионный и статистику они сами отправляют. в эту формочку уже даже галочку «оформите меня сразу единщиком» добавили.

это даже через интернет работает, правда через то самое место, которое не Ж, а силверлайт.

Вот ещё релевантная тема, пожалуй линкану dou.ua/...ms/topic/11508

В первую очередь стоило бы задуматься о создании мульти-форматного массово-параллльного хранилища данных общенационального масштаба. И системы интерфейсов к хранилищу, через которые с ним будет взаимодействовать все остальное, обеспечивая целостность, непротиворечивость, хронологию.

Думка хороша, але занадто масштабна.

Наша влада до неї ще не готова.

Тут буде просто гіганський розпил грошей.

Такого рівня проекти можна буде проштовхувати після пару десятків дрібних.

мульти-форматного массово-параллльного хранилища данных
Среднестатистический работник госслужб даже таких слов не знает. А если и знает (надо ж показать какой ты умный), то с их значениями явно не знакомы.

А в самую первую очередь — несколько ЦОДов Tier3 для размещения всех общенациональных ИС.
А хранилища при всем богатстве выбора на Оракл ASM будут, т.к. "

целостность, непротиворечивость, хронологию
"
до сих пор никто больше на достаточном уровне не обеспечивает.

Всей. Я сторонник обобщения, параллелизации и распределенности))

Оракл
гигант и слава его заслужена. Но с точки зрения «мышления по государственному», создавать нужно свою инфраструктуру. Это даже не то, чтобы «рабочий места», а «точка развития»: усиление ИТ сегмента, подготовка и развитие специалистов, особенно в области r&d, им же нужно на чем-то расти...

Вроде как покупка — это меньше риска, но это иллюзия, просто перенос рисков в другую плоскость. К примеру, на уровень эксплуатации.

Я сторонник обобщения, параллелизации и распределенности))
Я тоже. )
В действительности имея хорошо работающее и максимально надежное ядро в виде баз с основными реестрами и АПИ к ним (все это внедрено по-человечески, начиная с ЦОДов и техники-каналов связи, защиты и заканчивая зарплатой и квалификацией персонала), на его базе возникает просто огромное поле для автоматизации госфункций. И не только госфункций, кстати — практически везде, где сейчас требуется паспорт, водительское удостоверение, подпись и т.д. может быть решено онлайном к этим реестрам. И, кстати, наоборот тоже — если с вас с нефиг делать требуют документ, то при такой системе делать этого уже просто не смогут (доступа к реестрам таким «умникам» никто не даст).
А тот же биометрический паспорт (в качестве устройства, хранящего электронный идентификатор личности) — в основном просто надежный идентификатор цепочки записей о гражданине в реестрах.
.
В лучшие на сегодня решения и по технике и по базовому ПО вложены миллионы человеко-часов и миллиарды денег. «Перебить» их на энтузиазме, как еще удавалось в начале 90-х, давно не получится. Стоит сосредоточить усилия на «выжимании» из них максимума как в техническом, так и в функциональном плане.

Положим не только энтузиазм («вдохновение», «восторг», «воодушевление»), но и системный подход вообще и к организации процесса создания в частности — путь к достижению любой цели. В том, что бы создать «свое» я не вижу особых препятствий, несмотря на фору у «лучших решений». Эта фора для них же и является ограничением, заставляющим оставаться консервативными. На сегодня существует немалая база решений, которая по тем или иным причинам не попали в коммерческий сегмент разработки и продаж. Так что работа на «компонентном уровне» умеет смысл. Грамотное совмещение компонент для получения продукта для украинских реалий задача не запредельная.

давайте трахаться почаще
автоматизуймо Україну
кричал на площади илья
а люди шли не глядя мимо
но каждый думал, а давай ...

І при цьому кожен думав про те в якій поганій країні живемо....

якщо із 1000 людей, що проходять повз 20 людей зроблять корисну справу — значить особа, що закликала до дій, робила свою роботу не дарма

это никому не нужно

Перед автоматизацией стоит подумать куда пойдут миллионы бабулек, которые сейчас заняты всей этой ненужной работой. Пособие по безработице им платить никто не будет, так как налоги никто не платит.
Думаю, что пойдут они прямиком на майдан — был евроинтеграционный, а будет анти-автоматизационный.

А за инициативу я конечно ЗА, но тема на форуме не работает. Тут была недавно похожая тема от кого-то, приближённого к какому-то там комитету, и даже с ответами.

подумать куда пойдут миллионы бабулек

1) Процес автоматизації в реаліях нашої держави буде іти роки якщо не десятки років. Кожен проект матиме час аналізу, розробки, випуску в життя не менше року. Всі ці бабки до того часу вже підуть на пенсію
2) Окрім створення продукту питання ще в контенті.
Хтось повинен буде в режимі мавпочок забивати дані в новостворені системи.
Хто це зробить як не ті особи, якщо 10ок років уже працювати в даній сфері?

не менше року
Ви зібралися за рік всіх «бабульок» на пенсію відправити?
в режимі мавпочок забивати дані в новостворені системи
І навіть цей процес можна автоматизувати :) Не на 100% звичайно, але на 80% як мінімум
І навіть цей процес можна автоматизувати :) Не на 100% звичайно, але на 80% як мінімум
Можна, але скоріше всього не треба. Автоматизація деяких процесів буде дорожча, ніж одноразова ручна робота.

Невірно поставлене питання. Якщо в процесі автоматизації людей потрібно буде менше, то в результаті послуга стане дешевшою. А вивільнені ресурси можна направити на інші справи.
Бабульки підуть няньчити внуків. А вивільнені молоді батьки зможуть працювати більш ефективно.

вивільнені ресурси можна направити на інші справи
На які справи можна ставити совків та дармоїдів? Рови хіба що копати, так і там налажають

Зараз вони совки і дармоїди. А завтра продавці, кур’єри, секретарі, експедитори, водії, таксисти, ... Список продовжте самі. Дуже багато є професій, що потребують кваліфікації, яку можна отримати на місці або на 2х-3х місячних курсах.

Перекваліфікація — це нормальний процес.
Якщо ви думаєте, що після закінчення ВУЗу отримали професію на все життя — це глибока помилка в сьогоднішньому світі.

миллионы бабулек, которые сейчас заняты всей этой ненужной работой
Там не только бабульки работают, а еще и тупая и ленивая молодеж (чаще всего имеющая родителей в тех же структурах).

Ви можете не повірити, але тупі і ліниві молоді люди сильно міняються, коли починають «вилітати з гнізда». Викиньоте їх на ринок праці і вони знайдуть собі роботу. Можливо, не дуже «круту», але знайдуть.

Чи ви пропонуєте їх тримати лише тому, що вони тупі і ліниві і їх жалко? Чи потрібні нам такі державні службовці? Чи хочете ви зустріти таких, коли будете переоформляти закордонний паспорт?

ви пропонуєте їх тримати
я пропоную їх стерелізувати )))))))))))))))))

Знаючи такі структури, не сумніваюсь, що молоді люди, що мають патронат батьків, нікуди не дінуться. Їм завжди знайдуть роботу. Тому не треба за них переживати

Вы знаете, во эпоху прорыва автоматизации и индустриализации в Великобритании рабочие тоже громили станки и заводы, т.е. «они отбирали у них работу». Видите, что в итоге?.. Работа не отобрана, она просто поменяется, придется научиться чему-то еще, чем сидеть на жопе и перекладывать бумажки.

Никто ж не говорит что не придётся. Речь о том, что стоит об этом думать сразу и заранее, так как все этим переучивания займут больше времени, чем сама автоматизация.

А если они будут учиться 10 лет, мы тоже должны ждать и страдать?..
есть куча другой работы, которую они могут делать и для которой не надо особых навыков. Упаковщики, разнорабочие на предприятия и в супермаркеты.

Я об этом и говорю, что сидят они сегодня такие, заправляют паспортным столом: «ты проходи, а ты завтра приходи». И тут на тебе, завтра упаковщиком на работу выходить. Появится возмущение, а за ним майдан. Судя по всему тех, кто хочет просто сидеть на жопе ровно за казённое бабло у нас больше, чем тех, кто хочет всё изменить.
И это печаль...

Но у нас, наконец, казённое бабло начало закономерно заканчиваться, прям вот совсем.

майдан из гос хомячков? сомнительно. это ж надо выходить, чето требовать. попу поднимать.

госхомячки майданить? сомнительно

Перед автоматизацией стоит подумать куда пойдут миллионы бабулек, которые сейчас заняты всей этой ненужной работой.

никуда не пойдут. будут забивать в эти автоматизированные системы информацию со скоростью одна буква в минуту и перезабивать из одной в другую.

собственно они сейчас именно этим все и занимаются — от миграционной и налоговой до, прости, ошподя, загсов.

збільшення зручності роботи державних служб

Осталось только уговорить эти службы принять вашу помощь. А то они не шибко хотят автоматизации и упрощения своей работы. Ведь чем больше всякой бумажной волокиты, тем легче ловить рыбку в мутной водичке и прятать потом в эту воду концы.

А наша задача якраз зробити їхню роботою прозорою.

Чим менше вони будуть мутити — тим простіше громадянам буде жити

А наша задача якраз зробити їхню роботою прозорою
Яким чином?
Чим менше вони будуть мутити — тим простіше громадянам буде жити
Ну, Ви просто Капітан! :)

Може буде, а може і ні. Буде видно виключно тоді, коли буде реалізований проект.

Я не розраховую, що всі проекти, що тут будуть прописані будуть реалізовані. Проте, якщо хоча б один реалізують — значить тему створив не дарма.

Значить я свій час витратив не дарма.

А ви для чого закинули зображення? Для чого витрачали свій час, щоб її знайти і сюди запостити? Просто посміятись?

Прошу Вас вирішити для себе: або допомогти темі або не заважати темі.

Я не розраховую, що всі проекти, що тут будуть прописані будуть реалізовані
Якщо хоч 1 ідея буде реалізована — це буде справжнє диво.
допомогти темі
Допомогти розводити срач в інтернеті? З радістю!

Тут питання в адекватності реалізації.

я за электронные гос.услуги обоими руками.
хороший пример для меня — электронная заявка на визу в Канаду.
регистрируешься на ихнем сайте. приаттачиваешь сканы всех необходимых документов.
и когда все готово, записываешься на дату визита.

хотелось бы чтобы любое обращение в гос.службу выражалось подобным образом — в виде электронной регистрации, вместо заполнения бумажных анкет.
правда придется уволить кучу дармоедов, которые окажутся не нужны

Тема гнилая. Государству на это все плевать. А как станет нужно — оно само всех созовет и людей нужных найдет. А пока ему ничего не нужно все инициативы пойдут лесом сразу. Максимум заслушают, руку пожмут.

значить треба зробити так, щоб їм було ВИГІДНО впроваджувати ці технології в життя

робити так, щоб їм було ВИГІДНО
Ви пропонуєте дати їм хабар?

Грабіжнику буде вигідно взяти менше, якщо бонусом буде йти куля в лоб(тм)

Тема гнилая. Государству на это все плевать.
Держава — це люди. Тема далеко не гнила. Багато що робиться в цьому плані.
А апелювати до пузатих корупціонерів — це глухий кут. Ми так нічого не доб’ємся.

Держава (у нас) — це і є пузаті корупціонери. Просто по факту. А те що там робиться — воно поза та проти держави.

хотелось бы чтобы любое обращение в гос.службу выражалось подобным образом — в виде электронной регистрации, вместо заполнения бумажных анкет.
правда придется уволить кучу дармоедов, которые окажутся не нужны

а нифига. вот например эдектронная регистрация ФОП. она есть, она работает, но пара маленьких нюансов:

0. надо ЭЦП, то есть поход куда-то ногами все равно произойдет
1. На сайте силверлайт, который просит поставить кучу какой-то фигни в систему (ясное дело фигня только под винды xp) и перезагрузиться. при чем весь этот гемор нужен просто чтобы посчитать ЭЦП
2. чтобы загрузить электронный документ, надо сначала распечатать бумажный, подписать, отсканить, потом подписать ЭЦП
3. вся эта фигня идет сначала на киевский сервер, потом спускается обратно по месту «регистрации», где сидят те же самые «государственные регистраторы» и руками проводят операцию или реджектят
4. операцию реджектят потомучто у пакета электронных документов нет описи (ГА!)
5. выписка из реестра на красивом бланке идет по почте еще неделю, а на мыло присылают подписанный файлик, который правда прекрасно канает в налоговой и банке.
6. после этого радостного электронного приключения надо идти в налоговую ногами, чтобы там поставили печать на сшитую книжечку доходов и выдали свидетельство единщика

я этот квест прошел и таки хочу сказать, что проще было дойти ногами.

и да, использовать нормальное ПО они не могут, потомучто нужно «надежное средство защиты информации» с бумажкой, которых, сюрприз полтора с половиной.

Есть уже куча документов в которых написано: " и во исполнение Законов Украины О национальной программе информатизации" от 04.02.1998 № 74/98-ВР, "О концепции национальной програмы информатизации......

Заседали НТС, заслушали, утвердили, приняли...

Вот оно все по архивам и валяется. Расслабьтесь, господа.

значить ініціатива повинна іти не від держави

не может, не бывает.
тогда ваша информатизация не решит проблемы, а создаст новые, это раз.
нужно решение горсовета/администрации/закон — чистая инициатива идет лесом.
ну и реестры уже пошли по инициативе и государству видимо не принадлежат и роялтис берется за каждый запрос — хочу такую инициативу :)

ініціатива повинна іти не від держави
А від кого?
Може всім IT-спеціалістам покинути роботу і впрягтися у справу інформатизації ОДВ за бутерброди поки пузаті корупціонери наїдають до свого пуза ще й мордяки?

Повторюю: хто і як буде реалізовувати offtopic

Пізніше все розповім. Покищо лише роздуми про що саме можна покращити.

хто і як буде реалізовувати
З цього потрібно й тему було починати. Наприклад, так:
— Я, такий-то.
— Пропоную... (що саме).
— Готовий особисто зробити для цього... (що саме).
— Від Вас потрібно... (що саме)
— Ви (або суспільство вцілому) матімете з цього...
— Я вже зробив/роблю (якщо даний факт має місце)... (що саме і з ким).
А Ваша тема — це, ще раз повторю, звічайнісінький срач, яких на DOU більше ніж тарганів у підвалі.

Там такое бабло пилилось шо ахнешь...

Вова, там зарплаты выше, чем в аутсорсе.

Все уже расписано в программах информатизации и концепциях. Только клали все с прибором на закон об информатизации.

Web-інтерфейс для запиту паспорта/загранпаспорта:

Думаю кожен з нас отримував паспорт і багато хто з нас отримував загранпаспорт.

І думаю кожен пам’ятає, що приходилось пів дня убивати на те, щоб вистояти чергу, отримати квитанцію в банку, заповнити бланк ручкою, яка може замарати листок, отримати довідку з ЖЕКу.

Причому в моєму випадку, так як я прописаний в Полтаві, а проживаю в Києві, потрібно брати день відпустки, щоб поїхати в рідне місто і зробити там всі необхідні дії, тому що паспортний стіл працює лише в будні.

Що я пропоную:

Web інтерфейс, де можна з будь якого місця планети, культурно з підказками системи ввести в цифровому вигляді всю необхідну інформацію, отримати довідку з ЖЕКа, завантажити фото і прийти в паспортний стіл лише для отримання паспорту
(причому було б добре, якби паспорт пересилався в той паспортний стіл, який знаходиться біля твого актуального місця проживання)

Таки да.
И если неправильную фотку загрузил, то её отклонят с пометкой «Rejected»

Когда получал загранку, ввёл все данные на сайте, через неделю пришёл в ОВИР, меня сфоткали, сделали копию паспорта, через месяц приехал и забрал.

К чему я это. Все толковые идеи уже давно сформулированы, прошли стадию утверждения, но кроме малой части все они упёрлись в вопрос финансирования и заглохли.

К примеру, мы не раз сталкивались с тем, что в Украине победа в тендере по городскому дизайну на 70% состоит из неадекватно низкой стоимости (за те же деньги мы можем чуть ли листовки у метро раздавать), и только 30% — это отличное портфолио, богатый опыт в целевой области, готовые прототипы и так далее.
Благо, есть ребята типа “Агенти змін”, которых это не останавливает.

Если вас (и вашу гипотетически существующую команду) не тревожит отсутствие финансирования — присоединяйтесь к существующим проектам, их великое множество.

Не забувайте що для вчинення всіх цих дій (а ще і багатьох інших) потрібно мати електронний підпис — для того щоб засвідчити свою особу. А для цього потрібна розгалужена система організацій, які видають їх (за помірну суму).

Зараз держава безкоштовно видаєтакі підписи для фізичних осіб підприємців, а для інших — приватні структури, ціни 100-500 грн в заглежності від послуги.

Проблема (час/ціна) отримання такого підпису може бути однією з перепон до такої «суцільної автоматизації».
Я, для прикладу, декілька місяців тому робив собі ел. ключ, так досі ним скористатися не можу, так як він не підходить для моєї мети (організація, яка видавала сертифікат все звалює на програмне забезпечення, а власник ПО (Міндоходів) — на орг, що видавав сертифікат). Ось так (

Засвідчення особи відбувається коли ви забираєте готовий паспорт в паспортному столі.

Не бачу потреби особистого підпису або цифрового ключа для формування заявки

Перший приклад:
«Медичний розклад».
Потрібна система, за допомогою якої я б дізнався розклад роботи лікарів та їхніх сервісів без дзвінків напряму в поліклініку

(в поліклініках може бути зайнято, може бути поганий зв’язок, або у мене може не бути грошей на рахунку)

Таким чином потрібно створити:
— Інтерфейс пацієнта
— Інтерфейс працівника реєстратури
— Інтерфейс адміністратора, який роздає права працівникам реєстратури і виконує деякі інші службові роботи.

Потенційний заробіток держави — реклама пацієнтам

И кто сказал, что все эти интерфейсы впишутся существующие процессы организации?

Я би запропонував просто довідник для початку з покриттям всієї України, включаючи різні нишпорки, села, поліклініки, приватні лікарні, ФАПи і навіть просто контакти приватних лікарів, які зможуть надати ту чи іншу допомогу. Щось на кшталт геоінформаційної системи у розрізі медицини.
Інтерфейс буде простішим. Я обираю місцевість і лікаря (спеціаліста). І отримую адресу/телефон /розклад(включаючи відпустки та відсутність по можливості).
Для початку така база вже має поліпшити інформаційний стан. Замість того щоб їхати бозна куди і дізнаватись про те що лікар працює тільки до 12, а я в 11:55 прибув і переді мною щей черга...

Подібні думки можна застосувати і до інших галузей...

Саме це і мала робити система «Медичний розклад» про яку я писав.

Тільки толку з розкладу лікарів в комунальних закладах, якщо прийом за записом там не працює, формально він є, а на ділі все по старому.
Спочатку треба контроль виконнання, потім дуже довго привчати населення до тої системи, а вже потім думати за якісь інтерфейси

«Медичний розклад».
Де на це творіння можна глянути?

Хороші клініки мають власні системи — doctor.eleks.com
Навіщо лікарні, крім власної системи підтримувати ще вашу приблуду — витрачаючи час працівника?

Підписатись на коментарі