А як у вас вирішують проблеми з ефективністю роботи?
Питання у першу чергу до менеджерів — але і до всіх.
Робила нещодавно кілька майстер-класів з питань ефективності роботи над проектами і як їх вирішувати. Склалося таке враження, що найбільший відгук викликають такі проблеми:
(а) протиріччя між командами в одному проекті (e.g, програмісти і тестировщики, одна команда не звертає уваги на вимоги іншої команди, суперечки),
(б) затримки, перенос термінів, проект бере набагато більше часу ніж було розраховано.
А як у вас? Чи можна сказати, що ті ж самі проблеми є актуальними, або скоріше якісь інші?
І як у вас вирішують проблеми з ефективністю роботи:
— вважають, що це проблема менеджера або менеджерів відділів і вони мають знайти спосіб, як її вирішити, якщо не хочуть бути звільнені
— впроваджують нові технології управління (e.g, Scrum на всю компанію) і наймають Scrum-майстра або нового менеджера для забезпечення якості процесів
— запрошують зовнішніх консультантів тимчасово, щоб знайти причину і налагодити процес
— ніяк не вирішують, бо поки з цим жити можна, мабуть з часом само виправиться ?
15 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів