×

Интересная должность в ИТ Delivery Manager

Заинтересовала интересная должность Delivery Manager
Есть ли в нашем сообществе такие специалисты?

Немного погуглил:

It is the organization, administration, and supervision of the people, processes, and technologies, which when combined into a comprehensive plan, provides the business and technical functions needed to successfully achieve what a client expects to receive.

Какие бизнес-задачи возлагаются на Вас, приведите реальные примеры из жизни? Опишите свой обычный рабочий день?

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підкажіть будь ласка!
Хто такий delivery unit manager та в чому його суть роботи?

этот вопрос мучает умы завсегдателей доу вот уже который год. Но ответ на него так никто и не знает.

“Темы: Delivery Manager, Senior Delivery Manager”
junior Delivery Manager, trainee Delivery Manager, intern Delivery Manager, master Delivery Manager?

Тут на ДОУ половина менеджеров весьма доставляет.

Спершу закрив сторінку з думкою — «придумають же фігню усяку». А потім згадав, що я сам взагалі-то Technical Delivery Manager (TDM) :-)
В компанії, де я працюю (один з двох найбільших в світі постачальників рішеннь для GSM роумінгу), є розподіл на 3 великі частини:
— розробники (зі своїми PM)
— professional services. Тут є інженери (Software deployment) та їх менеджери (TDM), трохи PM
— customer support

TDM виконує частину задач класичного PM, але при цьому з поглибленням в технічну частину проекту (аби

achieve what a client expects to receive
).
На складних проектах є окремий PM, але скоріше для Communications Management, ніж для керування проектом.

Серед завданнь:
1. оцінка часу необхідного для реалізації проекту (на основі даних отриманих від presales, який далі вносить цю оцінку в контракт). В подальшому контроль цього часу
2. деяка оцінка архітектури. Але зазвичай проекти досить однотипні, тому максимум це переписування з розробниками і з’ясування обмеженнь
3. розробка project plan (якщо немає окремого PM на проекті)
4. звіти керівництву і клієнтам. Комунікації з клієнтом по технічним питанням — там де інженери не компетентні, або просто не встигають
5. підготовка документації по тестуванню. Фактично переклад use cases від QA на людську мову — які комбінації набирати на телефоні, що при цьому має бути
6. допомога інженерам в складних технічних питаннях (майже усі TDM в минулому інженери)

Приклади з життя?... Пише presales — скільки часу потрібно аби додати до існуючої системи підтримку LTE (а по факту IMS — виклики та смс через VoIP оператора). Починаєтся переписка із розробниками, з’ясовується що саме буде потрібно оновити з існуючих компонентів системи.
Потім з’ясовується, що у клієнта є тестова система, отже потрібно буде спершу запустити все на ній, протестувати, потім перенести на production, знову протестувати. Із досвіду роботи з клієнтом — проекти можуть робитися роками. Тому майже зі стелі береться оцінка у ~110 днів, її записують в контракт.

Ще приклад. Пише РМ клієнта — налаштуйте нову систему (зараз в процесі deployment) на зберігання лог-файлів на протязі 6 місяців, ми спеціально для цього замовили сервери з додатковими дисками. Зазвичай наша компанія сама поставляє сервера, але тут клієнт вирішив зекономити і задіяв власні IT підрозділи. Я пересилаю листа в IT-підрозділ клієнта, ті відповідають — ніяких дисків вони не бачать, система налаштована таким-то чином. РМ клієнта просить мене перевірити. Я вмикаю режим «сніжинка», бо бажання розбиратися в конфігурації їх серверів не маю. Через деякий час IT-підрозділ трохи змінює налаштування існуючих дисків, через пів-року можна буде оцінити чи було цього достатньо.

Если описать данную должность одной фразой — продвинутый в техническом плане PM, верно?

У даному конкретному випадку це скоріше «продвинутий» інженер, який трохи розуміється на управлінні проектами. Була спроба ввести деякі практики з PMBoK і зробити роботу TDM більше схожою на роботу РМ, але не прижилося (можливо через те, що компанія з Індії).

Хоча по досвіду брата з цілком європейської компанії у сфері будівництва, у них розподіл роботи між Construction manager (фактично той самий Delivery manager — відповідає за конкретний об’єкт будівництва від А до Я) та PM також не завжди добре описаний. Construction часто-густо працює не тільки з підрядниками (його прямий обов’язок), але і з замовниками будівництва (stakeholder management?).
При цьому Construction manager це обов’язково будівельник із досвідом. PM — не обов’язково.

Нет. Ответственность DM лежит в доставке сервиса клиенту. Он не обязательно должен быть продвинутым в техническом плане, кстати как и PM. Это человек, который на самом верхнем уровне общается с клиентом, управляет бюджетом, ресурсами. Т.е. он отвечает за то, чтобы клиент получил что он хочет в рамках бюджета и времени. Понятно, что основная работа DM с большими проектами. Он может вести несколько проектов одновременно, оставляя оперативную деятельность на PM. Также DM могут помогать Engagement Manager в продажах путем привлечения квалифицированных ресурсов для консультаций.

Тобто це PM+BA+частоково QA (в частині створення Test Plan’у) + Release Engineer -(мінус)
потреба в керуванні командою?

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

По этому поводу на ДОУ есть целая статья — «Как я ездил „доставлять“ в Москву»

Более интересная должность — Delivery Unit Manager. Простите,не удержался.

Советник боевого губернатора в Гильдия Серых Братьев, а можешь рассказать о своем опыте?

Кручу хвосты драконам, очень интересная работа на самом деле.

по часовой стрелке или против?

Я вообще сомневаюсь что в английском языке существует такое слово, которое не могло бы стать менеджером :)

Не хватает только WTF-менеджеров :)

У моего друга, который работает в Эльдорадо, начальник лютый шутник.

Так вот, он всерьёз напечатал всем новые бейджики. Грузчики стали «менеджерами по перемещению товара».

Підписатись на коментарі