Конфлікти на роботі серед айтішників

Всім привіт,

Розкажіть про свій досвід по даному питанню, із за чого почалось — як закічилось (моральні розборки, бійка, і.т.д).

Питаю тому, що із за одного такого конфлікту звільнили колегу, шкода (та ще й зробили винуватим, але то справа третя).

Короче розкажіть про свій досвід вирішення конфліктів серед програмеріа, к’юев, т"елів, та манагерів (можливі будь-які комбінаціі:))

Якщо тема тупа — знесіть.

Дякую.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

у меня была проблема с менеджером — он был не прав. я рассказал его менеджеру. т.к. дело было в Европе — то помогло.

У нас была проблема с менеджером. Сменили менеджера, старого повысили, нам выдали нового. Но у нового совершенно другой подход к людям и к процессу.

Если говорить образно — в критических ситуациях, или когда проект нужно было сдать до конца месяца, а конец месяца уже на носу — старый говорил «Ребята, давайте ещё немножко напряжёмся, и всё успеем и сделаем». Мы все понимали, напрягались и делали. У нового менеджера манера сразу же говорить что всё плохо, и вы все вообще ****, и какого *** вас вообще здесь держат если вы не успеваете в срок. Проблема не решена. Никто же не пойдёт жаловаться вышестоящему начальству, которое судя по всему просто не в курсе.

вобщем расклад такой — гдето рулон в неделю.

А если серёзно, гдето здесь неплохая статья про атуистов была...

Почалося через те, що колега патологічно не сприймав альтернативні підходи при вирішенні майже всіх задач. Закінчилося моїм звільненням, хоча ПМ і намагався пояснити, що ми маємо порозумітися, та допомогти в цьому. Так, було шкода цікавого проекту, але працювати з такою людиною далі було б заскладно, тому тепер ставлюся до ситуації по-філософськи і не жалкую, що вже не працюю з цим хамом.

1’" — это понты и лень?

Підписатись на коментарі