👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Нужна система 5.10, а не 20.20.20.20

Потрібна систем «украл/выпил — в тюрму!» а не ваша саєнтологічна мантра.

news.dtkt.ua/ua/taxation/common/36560

Если верить этому документу, то упрощёнка остаётся. Но не для айтишников. Точнее, с айтишников начнут драть 20% от дохода (т.е. с зарплаты).

“драть” будут 7-7,5%. читай первоисточники — http://195.78.68.18/minfin/file/link/428106/file/2015%2011%2030%20Draft%20Law%20Taxation.pdf

Тарас Козак пише:

З’явився текст давно очікуваного Податкового кодексу від Міністерства Фінансів.

Наша група (особлива подяка Владислав Бовсуновський) підготувала для вас цей текст у зручному форматі: перекреслено видалений текст чинного ПК, жовтим кольором — новий текст:

drive.google.com/...Bxt5YR3YweUFZdTI1MGc/view

Усього лише 360 змін.

Кто уже прочитал, что там ЧПЕНов 3й группы ждет?

а что с ЕСВ? и НДС для ИТ на экспорт не вводят?

Сергей, здесь по ссылке более понятный вариант: Податкова реформа: факти і цифри — http://195.78.68.18/minfin/file/link/428105/file/01.pdf

Источник: goo.gl/LNVBCF

там пишет:
«Група В — ПДФО — 20% доходу, ЄСВ — 20% бази нарахування як і для зарплати»
т.е. суммарно уже 8% будет налог.
проект изменений закона о ЕСВ уже есть?

Пока не понятно к какому конкретно налогу будет применятся коэффициент.

Коэф для высчета базы налогообложения. А уже с базы берут НДФЛ + ЕСВ.

Я понимаю из документа, что НДФЛ это 20% от дохода, а ЕСВ это 20% от прибыли (с учетом коэфициента). Т.е. итого выходит 24% первые два года, потом 28%, потом 32%...

да нет, 24% это мгновенный майдан

Олена Макеєва: Мені б теж хотілося низьку ставку або взагалі не платити податки
www.epravda.com.ua/...ations/2015/11/30/570006

Неее... Яресько и Макеева — люди крупного капитала и МВФ. Им надо налогов как можно больше, пофигу что Украина уже и так имеет одно из самых больших гос. расходов по доле ВВП — надо ещё увеличить.

Вообще-то налоги — это доходы, в противовес расходам.
Разумеется МВФ хочет, чтобы доходов было больше, а расходов — меньше. Дабы из разницы можно было выплачивать им кредиты.
Они всячески приветствуют сокращения госрасходов, но от этой части (как я понимаю) авторы обеих реформ самоустранились.

Нещодано прочитав, дуже сподобалося

Как точно вчера подметил один блогер: «На каждую спижженую гривню — десять про*баных». Это экономический аналог кинематографического штампа, где герой, умирающий от жажды в пустыне, наконец-то добирается до заветного ведра с водой. Вместо того чтобы аккуратно, экономя каждую каплю, напиться (впереди опять пустыня!), бродяга окунает башку в ведро по уши, начинает с хрюканьем всасывать воду, расплескивая больше, чем выпивая, затем, одолев четверть ведра, он выливает остаток себе на голову и блаженно жмурится в камеру.

Примерно так себя ведет наше государство, добираясь до ведра налоговых сборов.

gorky-look.livejournal.com/74611.html

Слог автора прекрасен, факт. И статья весьма хороша.
Однако он не полез глубже мысль развивать, хотя оно напрашивалось.

Max Nefyodov пише:

Сьогодні нарешті відбулась зустріч у податковій щодо ІТ-сектора. Було більше 40 людей — Роман Насіров Сергій Білан Ksenya Lyapina Андрій Журжій Victor Valeyev Denis Dovgopoliy Dmitry Ovcharenko Marianna Konina Konstantin Vasyuk Иванна Погребняк Taras Kachka Alexey Gerashchenko Yuri Perohanych тощо. Як на мене, було достатньо конструктивно та корисно (хоча це залежить від очікувань, звісно).

Короткі тези із зустрічі:
— в галузі 90+ тис. людей, які заплатили 2.3 млрд. грн податків в 1пол2015, завели в країну $775m валютної виручки. Багато — і ця сумма швидко зростає. Казати, що галузь не платить податки — брехня
— 5000 ІТ-компаній — в 2015 ДФС провела 17 планових та 170 позапланових перевірок, 3 обшуки. Начебто, небагато...
— але купа податкових питань чомусь вирішується не податківцями, а СБУ, МВС тощо. Тому ця статистика дещо оманлива. В той же час ДФС інколи займається питаннями дитячої порнографії «тому что знайшли її при обшуку». Чому?!?
— середнє навантаження на галузь ДУЖЕ неоднорідне. Компанії із однаковими оборотами і схожим напрямом можуть платити від 15% до 0.1% з обороту. Чому? Ось тут і питання як до податківців, так і від податківців.
— про схему із ФОПами було сказано щось на кшталт «якось це філософськи неправильно, але закон не порушує»

Що домовились (з того, про що більш-менш домовились):
— створення постійної робочої групи для зворотнього зв’язку
— напрацювання критеріїв ризикованості (перший варіант був переданий в ДФС на зустрічі), в тому числі для внесення в наказ МінФіна № 524
— напрацювати зміни до КПК стосовно слідчої роботи (аби не викликати директора на КОЖЕН допит)
— треба щось робити із PR-супроводженням роботи ДФС. Не можуть обшуки йти в повній мовчанці або лише із скупими «суд розбереться»

заплатили 2.3 млрд. грн податків в 1пол2015, завели в країну $775m валютної виручки

виходить біля 13% податки. значить далеко не всі як ФОП працюють.
але як умудряються платити 0.1%? фокусники ))

але як умудряються платити 0.1%?
Думаю, використовують 2-у групу (там максимальна оплата 243 грн податку + ЄСВ), а ліміт 1.5 млн. Заплатили загалом 8.5 тис грн, а отримали майже 1.5 млн

Остаточний варіант податкової реформи буде у листопаді. Про це 12 жовтня на брифінгу у Львові повідомила заступник міністра фінансів України Олена Макеєва.
www.zik.com.ua/..._ministra_finansiv_632443

Потом еще месяц-два будут принимать и узнаем про новые налоги за пару недель до того, как придет время их платить. Норм, все как обычно:).

Михаил Кухар о детенизации экономики
www.idealist.media/...o-detenizatsii-ekonomiki

David Braun: Налогообложение IT и не только. Альтернативный подход
site.ua/...lko-alternativnyy-podhod

Олена Макеєва пише:

Минулого тижня провела зустріч з представниками IT-індустрії з метою обговорення концепції податкової реформи, презентованої 3 вересня Міністерством фінансів України

«Ми підтримуємо ініціативу Міністерства фінансів щодо податкової реформи — це актуальний, логічний і необхідний крок. Ми цінуємо відкритість влади і бажання обговорити представлені моделі оподаткування із бізнесом і наразі готуємо наші пропозиції щодо безпосередньо оподаткування III групи приватних підприємців, в якій буде максимально враховано пропозицію уряду» — зазначив координатор ІТ комітету Європейської Бізнес Асоціації, Костянтин Васюк.

З результатами зустрічі можна ознайомитися за посиланням reforms.in.ua/node/349

если вкратце договорились договариваться

координатор ІТ комітету Європейської Бізнес Асоціації, Костянтин Васюк
Интересно кто это и куда делся дважды распиареный проект ИТ-украина?

Олена Макеєва пише:

#‎мораторійнареформи‬

саме під таким гаслом, на мою думку, сьогодні проходить Всеукраїнський З’їзд малого та середнього бізнесу, організатором якого виступила Фортеця.

Що треба малому бізнесу? Мої тези виступу:
— зменшення контролю держави над веденням бізнесу
— зменшення будь-яких перевірок
— простота обліку та електронна звітність
— електронні сервіси та консультаційна підтримка від ДФС
— доступ до дешевих фінансових ресурсів
— програми навчання та розвитку підприємництва

Учасники заходу проти, їм треба:

«Встановити мораторій на реформу спрощеної системи оподаткування, відмінити електронне адміністрування ПДВ, відмінити касові апарати....»

Поговорили.....

Група активістів, з якими я зустрічалася неодноразово під час обговорення введення касових апаратів, почали кричати «Ганьба». Не знаю, що саме з мого виступу їм не сподобалося.

На виході вже поспілкувалася з підприємцями, які прийшли з дуже практичними запитаннями, їх мало цікавить політика. Якщо б на цьому з’їзді говорили про практичні речі ....

В будь-якому разі вдячна ‪#‎ОксанаПродан‬ за запрошення, це чудовий досвід та можливість ще раз переконатися, що ми на правильному шляху. Все, про що я говорила, дійсно потрібно підприємцям, точно не політикам.

#‎мораторійнареформи‬
Не за то Майдан стоял!
Сегодня эти предатели требуют отмены реформы ЧП — завтра бизнес потребует “стабильности” — а послезавтра что? “Покращення”?
А как же “боротьба до смерти”? Как же “душу й тило мы положим за нашу Свободу”?
Кто не готов жертвовать всем, хочет прибылей а не трудности преодолевать — тот не патриот! Бегите себе в свою мирную, сытую и свободную Европу. И ждите меня там :)

Alexander Kardakov пишет:

С 1 сентября в Украине начал работать уникальный метод «принуждения к миру» бизнеса и проверяющих органов.

Как происходило раньше: инспекторы приезжали в бизнес, проводили проверки, сверяли, выслушивали объяснения, и потом выставляли суммы к доначислению и ждали «встречных предложений».
Теперь все намного проще. Проверяющий, сидя в кабинете не поднимая задницы, начисляет бизнесу любую сумму хоть миллион, хоть 10, хоть 100 — все зависит от размера бизнеса и своей фантазии. Информирует бизнес об этом . Если не поступает предложений — выносит решение, что есть основанием для возбуждения уголовного дела.

В чем фишка.
С 1 сентября действуют «маленькие» изменения к закону «О судебном сборе», что при обжаловании в суде надо оплатить судебный сбор в размере 1,5% от суммы доначислений. И таких процессов может быть не один, не два, а 10, 100.

Можно разработать специальное программное обеспечение по генерации этих доначислений и генерить тысячу актов в день, пока сам представитель предприятия не придет и не попросит отвести глаза. Тогда «дойную корову» можно отдать коллегам по цеху и взяться за следующих.

А бедный предприниматель может все это отстоять в суде — но каждый раз заплати 1,5% на каждый бессмысленный документ, а это может быть и миллион, и два, и десять. А нет денег — прощайся с бизнесом :(

Этим скромным законом фактически ликвидировано конституционное право защиты в суде от беспредела контролирующих органов.

Изменения: zakon4.rada.gov.ua/...s/show/484-19/paran12#n12

Он акцент неправильно ставит imho. Проблема не в сборе, эта часть вопросов не вызывает. Решение проверяющего должно быть судебным иском. Тогда проверяющий платит 1.5% за свою попытку наезда.

Из текста следует, что решение проверяющего признаётся абсолютно верным, а невиновность надо доказывать в суде. Презумпция виновности. Вот это проблема. Неплохо бы найти, каким законом это регулируется.

Тарас Козак пише:

Короткі висновки по засіданню Громради при ДФС

Про реформу
Державна Фіскальна Служба є і буде каральним органом. Всі «реформи» полягають у перестановці старих кадрів, зміні вивісок та назв посад. «Смотрящі» повертаються.

Про відповідальність
Керівництво Служби не несе жодної відповідальності за нанесені бізнесу збитки, невиконані обіцянки, обман громадян та Уряду країни, «ручне управління», незаконну діяльність, ручне втручання в автоматизовані процеси та багато іншого.
Платники податків щодня відповідають втратою обігових коштів, незаконним невідшкодуванням ПДВ, заведеними для залякування бізнесменів справами (абсолютна більшість яких згодом закривається за відсутністю складу злочину)

Про обіцянки
У цьому напрямку керівництво ДФС щедре, як завжди. Обіцяють допомогти всім та негайно. От тільки потрібно надати задокументовані факти, докази, конкретні прізвища тощо. «Надавали вже? Мабуть, десь загубилося. Надайте ще раз! Цього разу розберемося, точно-преточно!!!»

«Сухий залишок» — повне незадоволення станом справ і розмовою!
Сервісною службою і не пахне :(

David Braun пишет:

В последнее время вся чаще слышу такой месседж [ www.facebook.com/...v/posts/10154199043665558 ], с одной стороны он радует, а с другой стороны за последний год на моей памяти знакомых айтишников переехало за рубеж больше чем за последние 10 лет.

Я считаю заявления правительства о том, что нужно всех уравнять и «закрутить гайки минимизаторам» это пустая болтовня. Имеете железные яйца и готовы брать ответственность за решения — берите и уравниваете. Но прекратите говорить об этом постоянно. Нет ничего хуже, чем плохие ожидания — плохая реальность это лучше чем постоянные плохие ожидания.

Пока я вангую, суммы налогов от айтишников, работающих на западные в совокупности уменьшатся как минимум втрое в долларовом выражении в течение года после изменения правил игры. Если честно удивляет, что даже Саша Янукович, бесплатно понял, что этот рынок пока дерибанить рано, а наши современники еще не поняли. Я говорю одно, мозгов у налоговой милиции не хватит, чтобы понять весь креатив возможных решений по уклонению. Постараюсь написать вечером пост, почему я считаю, что текущий подход к проблеме увеличения налоговой нагрузки Айти не рабочий и какие могут быть альтернативы.

Victor Valeyev пишет:

Новая версия налогов для ИТ-отрасли от Елены Макеевой! Эта редакция уже не такая страшная для СПД! Учитывая что комитет ВРУ по вопросам налогообложения предлагает достаточно либеральную модель, Минфин очень грамотно откорректировал свой проект. Если упрощенно, то с СПД предлагается брать в 2016 — примерно 7-8%. Это 20% ЕСВ и плюс 20% НДФЛ, но налоги берутся с 20 % дохода, так как 80% от дохода автоматически считаются затратами. В 2017 то же самое, но затратами считаются 60% дохода, в 2018 — 40%, но ЕСВ и НДФЛ должны слиться в один 20% налог;), хотя это и сложно представить.... Будем вести диалог дальше!

так этот вариант и был еще вначале сентября, что изменилось то?

Может «диалог» там ведется о том, чтобы оставить ИТ на СПД-модели?

да никто вроде не говорил в контексте проектов отдельно об айти ( покрайней мере в сми ничего не мелькало ), повышение до 7-8% и в дальнейшем увеличение в 2 раза это то что и есть у яресько, и если они планируют уменьшать есв+ндфл для наемных сотрудников до 20ти, то не логично делать теже 20% для самозаняттых людей без кучи социальных плюшек.

Такой страницы нет

Исправил ссылку.

Также на странице Ассоциация «Информационные технологии Украины» пишут, что это «Результаты сегодняшней встречи в МинФине с представителями ИТ-отрасли».

Если упрощенно, то с СПД предлагается брать в 2016 — примерно 7-8%. Это 20% ЕСВ и плюс 20% НДФЛ, но налоги берутся с 20 % дохода, так как 80% от дохода автоматически считаются затратами. В 2017 то же самое, но затратами считаются 60% дохода, в 2018 — 40%, но ЕСВ и НДФЛ должны слиться в один 20% налог
Ну теперь я спокоен за украинское ИТ !
Как только схема вычисления налогов звучит запутанно и подразумевает «вычеты» и «исключения» — это автоматически сигнал от правительства «мы готовы сохранить все ваши хитрые схемы — только откатывайте». Т.е. вообще-то надо платить 40% налогов — но это для «лохов». «Пацаны», которые «в теме» могут «оптимизировать» что бы вышло 8%. Но если при этом не «откатить» то придет проверка и придется откатить ей или таки заплатить 40% (задним числом) + штраф.
А представьте если бы схема была «простая как двери»: получил зарплату или заработал ЧП или фрилансом — отдай государству 15% подоходного по-любому! Да это же грабеж бизнеса: никакой «свободы маневра» — это как-то не по-украински. А откуда тогда политики при власти возьмут деньги на свои пере-выборы? В конце-концов можно считать что часть взяток власть потом перед выборами «возвращает» — раздает гречку, строит детские площадки...
Теперь можно не волноваться что уровень жизни в Украине поднимется и 2К баксов станут уже не сверх-доходами, а средне-европейской зарплатой. А ИТшники из зажравшихся мажоров станут простым «офисным планктоном». Теперь будем «Жить по-старому», а учитывая обвал гривны и обнищание народа можно считать себя еще более «пальцатыми». Так к нам скоро побегут ИТшники из раши: тут за сто баксов они смогут купить «две украинских рабыни».

Тарас Козак пише:

«Робоча група «Реформа податкової системи» при Комітеті ВР по податковій і митній політиці.
Щойно закінчилось перше засідання. Головувала Голова Комітету Ніна Петрівна Южаніна.
Присутні — нардепи Igor Kononenko, Олександра Кужель, Сергій Терьохін, Андрій Журжій, Татьяна Острикова та інші.
Від Мінфіну була Заступник міністра Олена Макеєва, що можна було розцінювати як бажання міністерства співпрацювати з народними депутатами та представниками експертних спільнот.
Державна Фіскальна Служба України делегувала керівника Департаменту методології Нелю Привалову.
Від громадськості були Olga Bogdanova, Sergii Dovgal, Vladimir Dubrovskiy, Daniil Monin, Тарас Козак, Павел Себастьянович, Tatyana Shevtsova.
Також були присутні близько 10 помічників та консультантів Комітету.

Після вступу Голови слово взяв Ігор Кононенко, продекларувавши бачення Президента, фракції БПП та своє особисте — безальтернативність кардинальної лібералізації Податкового Кодексу. Його підтримали у своїх виступах і інші народні депутати.
Також Южаніна і Кононенко запропонували стврити єдину Об’єднану концепцію замість трьох, які сьогодні обговорюються фахівцями — мінфінівської, комітетської та громадської.
Щоб зрозуміти роль представника Мінфіну на засіданні, у п. Макеєвої запитали про її повноваження. На це Заступник Міністра відповіла, що прийшла послухати, а все вирішуватиме Наталя Яресько.

Коли дійшло до формату роботи, вирішили так: збиратися щодня та обговорювати концептуальні речі Робочою групою. Після чого, на протязі доби помічники та експерти повинні будуть втілити погоджені речі в тексти законопроекту. Наступного дня аналізуємо, що вийшло — і рухаємося далі.

Сьогодні розпочали зі спрощеної системи.
Питання болюче і соціально небезпечне.
Обговорення було надзвичайно бурхливим. Виступали практично всі. І кожен мав певні зауваження до запропонованої Комітетом системи спрощеного оподаткування.
Врешті решт зійшлися на такому.
А. Спрощена система (1-4 групи) залишається в такому ж вигляді, як і в 2015-му році, за 3-ма виключеннями:
1) в 3-й групі максимальний обсяг зменшується до 5-ти млн грн;
2) будуть запроваджені запобіжники для унеможливлення використання ФОП для виплати зарплатні у компаніях на загальній системі;
3) у 4-й групі погодили пропозиції Ніни Южаніної про введення обмежень на максимальний обсяг доходу (до 100 млн грн на рік) та на площу земель (до 3 тис га).
Б. Починаючи з 2017 (2018) року буде введено додатково спеціальний спрощений режим для невеликих компаній на загальній системі оподаткування. Деталі будемо обговорювати згодом.

Другим пунктом було ПДФО та ЄСВ.
Безперечним плюсом і наслідком безлічі обговорень, конференцій, круглих столів та інших дискусій є те, що цей податок (ПДФО) та квазіподаток (ЄСВ) вже обговорюються разом.
Прозвучали різні думки як «за», так і «проти» їхнього об’єднання. Торкнулися філософського та практичного сенсів, говорили про нерозривно пов’язану реформу пенсійної системи, пенсійне (і не тільки) страхування і ще масу різних мудрих речей.
На спробу Ніни Петрівни скоротити обговорення, Олександра Володимирівна мудро заперечила: «Нехай тут усі виговоряться, тоді швидше під куполом ухвалимо!»
Але сьогодні всім часу не вистачило.
Завтра — продовження."

Тобто, по факту лібералізації нуль?)

Лафета хай он слухають — yes-ukraine.org/...100-rokiv-tomu-a-ne-zaraz

Вам доведеться робити те, що робили в Європі 100 років тому, а не зараз

...якщо не буде скорочено соціальні виплати і податки, то в 75 років ви не житимете в Україні. Не буде ані грошей на пенсії, ані пенсій, ані, можливо, і країни.

Якщо ви оподатковуєте людей, які працюють, і платите тим, хто не працює, то у вас зрештою буде багато людей, які не працюють. Треба просто безтямно зосередитися на роботі, і вам просто зараз необхідне зростання кількості робочих місць.

пока только единщиков обсудили, там особо либерзировать нечего — но по факту то да, врядли что-то глобально сменят, циферки местами покрутят — если у нас бюджет уже в раду подали. а налоговый даже проект никто не видел, пляшем не от прибыли, а от расходов

2) будуть запроваджені запобіжники для унеможливлення використання ФОП для виплати зарплатні у компаніях на загальній системі;
Вот это самое интересное для местной публики.
Однако, как я понимаю, пока неизвестно как это сделать (и не факт что удастся что-то работоспособное быстро соорудить).

Да просто несколько увеличится процент взятки, я так думаю.

Таки полностью зависит от того, что они изобретут.

Ну, будем посмотреть. Надо смотреть на проект закона, если там будет какое то ограничение, нужно протестовать и кричать что программисты завозят валюту в страну, а если поднять налог они все свалят.

день 2:

Друге засідання Робочої групи «Податкова реформа» при Комітеті ВР по податковій та митній політиці
Спочатку про емоційні враження.
1. Южаніна Ніна Петрівна цілком заслуговує на спеціальну Українську Нобелівську Премію Миру. Вправлятися з такими потужними силами, як ображені агролобісти, агресивні нардепи, незадоволені експерти... і при цьому знаходити ледь видимі компроміси — це майстерність!
2. Мінфін (п. Олена Макеєва) та ДФС (п. Неля Привалова) сьогодні були конструктивними. Дуже сподіваюся (і є певні підстави), що наша Робоча група стане консолідуючим центром усіх гравців.
3. Може це не дуже видно, але ми рухаємося вперед!
Про присутніх.
Були заміни в складі експертної спільноти. А також: на жаль, не було конструктивного Igor Kononenko та досвідченого Сергій Терьохін, зато долучився і зважено виступав Volodymyr Lapa, Заступник Міністра АПК.
Розпочали засідання о 19:40 з проблем агросектору. Як і очікувалося, «понеділкові» пропозиції не сподобалися агролобі (див. пост від 14.09). Були у цьому і розумні аргументи — при обмеженні доходів агрокомпаній та/чи обмеженні земельних площ агрохолдингів, які мають право на «спрощенку», компанії сектору будуть «ділитися» на допустимі для отримання пільг.
З іншого боку, вимоги аграріїв типу — «гарантуйте нам 40 мільярдів гривень дотацій з бюджету і робіть, що хочете» теж неприйнятні для країни.
В результаті години перепалок та криків, Ніна Петрівна запропонувала єдиний конструктивний вихід — МінАгро разом з МінФіном та представниками агроспільноти підготують спільну концепцію, яка б задовольнила їх усіх, а також МВФ, у якого свої вимоги до наших сільгоспвиробників. Всі присутні видихнули з полегшенням. Тим більше, що, за словами Володимира Лапи, в міністерствах уже на 50% прорахували і погодили спільне бачення.
Другим пунктом порядку денного були запобіжники зловживання спрощеною системою.
Потрібно визнати, що ця частина була зірвана шановною Олександрою Кужель.
Доповідала Olga Bogdanova про аналіз зловживань «спрощенцями».
Оля встигла зробити висновок, що представники 1-ї спрощеної групи самі масово не зловживають і не надають широких можливостей для ухиляння. Коли доповідач перейшла до 2-ї групи і стала наводити приклади поділів великих торгових компаній та мереж на маленькі СПД-шки, п. Олександра завелась не на жарт...
Ніна Петрівна після 5-ти хвилин вислуховування спічу про «безтолкових аудиторів» перенесла цю частину обговорення. Пропозиції на цю тему від Андрія Журжія навіть не заслуховували для збереження часу та нервів.
Після 21-ї години знову перейшли до найкритичнішої теми — ПДФО та ЄСВ.
Мінфін, як і очікувалося, категорично проти об’єднання на протязі найближчих двох років.
Андрій Журжій, з уже широко відомою авторською концепцією — жорстко «за» об’єднання податку та квазіподатків (ЄСВ та Військового збору). У кожної сторони — серйозні аргументи. Вони відомі, тому не повторятимуся.
Про ставки цих стягнень (ЄСВ — ПДФО — ВЗ).
Мінфін: 20%-20%-1.5%
Комітет: 20%-10%-0%
Громадськість: 0%-20%-0%
Виступали всі! Незлим словом пригадували: Президента Порошенка, американського економіста Артура Лаффера, некоректний піар Мінфіну, Крістін Лаґард разом з МВФ, Івана Міклоша, а також пенсійну і медичну реформи, корупцію і мертвих «пенсійних» душ, «захищені» статті і компенсатори дефіциту бюджету.
Я підсумував пропозицію громадського сектору: піти назустріч Мінфіну та Комітету і залишити і ПДФО, і ЄСВ. При цьому відмовитися від Військового збору. Встановити ставки у розмірі ПДФО=10% і ЄСВ=10% як максимальні для добровільної детінізації бізнесу.
При цьому, з упровадженням пенсійної та медичної реформ не збільшувати ЄСВ, а замінити виплати в позабюджетні державні фонди на платежі в рахунок накопичувального рівня пенсійної системи та соціальні страхові платежі (медицина, інвалідність, безробіття тощо).
Ніна Петрівна Южаніна, після декількох видохів, впевнено промовила: «Я переконуватиму керівництво країни у необхідності таких ставок!»
Продовження нашого багатосерійного фільму — у четвер.

Yuri Dobronravin: О налогах и программистах. Ко дню программиста.
www.facebook.com/...ing/posts/950313015025429

Ну — Филипп там хорошо ответил, чем разорвал пукан и автору, и комментящим годно.

Что не так с грядущей налоговой реформой и чем она грозит IT-бизнесу? Рассказывает участник харьковского IT-кластера:
ain.ua/2015/09/11/603128

Предполагается введение единого налога на зарплату (совмещение ЕСВ и НДФЛ) на уровне 29% и повышение налога для ФЛП до уровня 29%.

Што?

Комментарий Александра Медового:

Ребята, статья была написана несколько недель назад, но к сожалению опубликована только сейчас. 29% было в более ранней редакции, как «временнный» переходной вариант ЕН для ФОПов, с постепенным уменьшением до 20%. В той презентации, которую мы увидели сейчас, концепция пока вообще под вопросом.

Далее, на данный момент, как уже написали в примечании к статье, начался продуктивный диалог между инициативной группой от индустрии и представителями авторов реформы.

Что-то он с завидным упорством повторяет мантры здешних всепропальщиков. С таким же непонятным пренебрежением к цифрам, но с заметно большем количеством воды в тексте.
.
ЗЫ. Разве есть в каком-то проекте такое упразднение ЕН? Мы что-то пропустили?

Я видел такое: (с заголовком «убить упрощенку»)

www.facebook.com/...7876856&type=1&permPage=1

www.facebook.com/....7/posts/1189584014441183

Но еще, честно говоря не читал, что там написано.

Блин, они туда еще 20% ЕСВ во вторую группу вложили от базы.
В чем-то логично, конечно, с другой стороны.
Странно другое — там никак не учтены самозанятые лица, оказывающие услуги юрлицам.
Хотя они есть даже в НК.

Там появился апдейт, более оптимистичный
dou.ua/...orums/topic/14793/#762988

Мы не рассчитываем на детенизацию экономики в 2016 году — замминистра финансов Елена Макеева:
delo.ua/...ministra-finansov-303404

Вторая часть интервью:
Замминистра финансов: Наша цель — нивелировать какие-либо льготы и привилегии
delo.ua/...-kakie-libo-lgoty-303479

SoftSource спросил у Ivan Sorbat, Vladimir Dybenko и Dmitry Kanevsky, как они относятся к возможно скорому нововведению налоговой реформы:
softsource.org/...govaya-reforma-vsyo-po-20

Подводные камни налоговой реформы. Чего не учли фискальные реформаторы
forbes.net.ua/...e-kamni-nalogovoj-reformy

10 хвилин із Прем’єр-міністром. Нова податкова політика
www.youtube.com/watch?v=7fkNQTG2M1Q

Ну, Яценюка можно не смотреть. По ходу ожидаем налоговый майдан 2

С какими требованиями будет этот майдан?

«Надо валить!» (к) (тм)

Лично я пойду на майдан с требованием депортировать Вовика.

і якщо він буде упиратись, то депортувати на рф

См. выше, не боишься, что я подержу «депортировщиков» за вымя чисто из принципа?

Вот как?

Предыдущий, помнится, имел такие требования:


1) Ветування Податкового кодексу.
2) Захист підприємницької діяльності в Україні.
3) Відставка уряду Азарова.
4) Проведення виборів Верховної Ради України в березні 2011 року.

Впрочем, ожидайте.

Ровно те же требования, только одну фамилию заменить на другую и вместо выборов «люстрация» через «бо-бо»

Аргументы проистекают из требований предыдущего майдана, которые нифига не выполнены. Вместо реформ, поменялись рожи в телевизоре. Скажи, люди на майдане умерли за то, чтобы вместо Вити был Петя, или может за нормальную жизнь для живущих?

Это вопрос, рассчитанный на умственно неполноценных или на митингующих, когда хорошо работают упрощения.

Президент Пётр Порошенко, которого ты фамильярно называешь Петей, делает многое для того, чтобы живущие — в том числе и ты — жили нормально.

Кстати, какие претензии конкретно к нему?

***

Про «рожи в телевизоре»: попробуй просто не смотреть телевизор. Реально, не смотрю ящик уже несколько лет, и, по-моему, ничего не потерял.

Кстати, какие претензии конкретно к нему?
Не остановил войну, не борется с коррупцией, не продал бизнес

Однако.

1. Это в его единоличной власти — остановить войну? Каковы механизмы этого?
2. Это в чём заключается? Как должен бороться, чего не делает?
3. Бизнес отдан в управление, в процессе продажи. Это ж не найденный телефон на Кардачах продать.

Это в его единоличной власти — остановить войну? Каковы механизмы этого?
1) Не запрещать стрелять в ответ
2) Выгнать всех коррумпированных военных, назначить на штабные должности боевых офицеров
3) Прекратить позорную практику отлова мобилизуемых
4) Прекратить контрабанду через линию фронта, хотя бы конфет производимых им же.
5) Перейти от мобилизованного стада к профессиональной армии.
Вот навскидку.
Это в чём заключается? Как должен бороться, чего не делает?
Вообще ничего не делает.
Бизнес отдан в управление, в процессе продажи.
Ходят упорные слухи, что скорость продажи обратно пропорциональна цене на товар. Не выгодно? А нефиг было в президенты лезть.
5) Перейти от мобилизованного стада к профессиональной армии.
6) Начать процедуру формирования профессиональной армии из мобилизированного быдла;
7) Установить мораторий на мобилизацию айтишников.
6) Начать процедуру формирования профессиональной армии из мобилизированного быдла;
7) Установить мораторий на мобилизацию айтишников.

6. Это уже начато (я не стану придираться к неграмотному сверхобобщению «мобилизированное быдло»).
7. А сейчас что? Тебя вот призвали? Ты много айтишников знаешь, которых призвали?

7. А сейчас что? Тебя вот призвали? Ты много айтишников знаешь, которых призвали?
Читал story, когда двух айтишников из Харьков обл. призвали и потом село без web неделю сидело. :) Хочется гарантий.

Нет, ну таких гарантий, скорее всего, и быть не может. Нет-нет:
— А ты кем работаешь?
— Да так, айтишником.
— И сколько в месяц зарабатываешь?
— *****.
— Гривень? Тю, а я слышал, что у айтишников... Погоди, или это у. е.?!
— Ну у. е..
— А, это вы ещё с этих денег 4% налога платите?
— Ну да...
— А повестку уже присылали?
— Так у меня же льгота, потому что айтишник...
...
— Бей его, ребяты!..

Петиция — дело хорошее. Но никаких гарантий принятия закона она не даёт.

Идиоты у власти должны понять, если не примут петицию — 31 августа будет повторять независимо от действий России. После войны у любого алкаша можно купить что угодно, и ребята-разведчики признают, что из зоны АТО оружие вывозят машинами для себя, для тестя/кума/брата/зятя, на продажу и пр.

1. Стрелять в ответ не запрещается. С чего ты взял такой вздор?
2. Имена боевых офицеров?
3. Порошенко её как раз прекратил, хотя не он начал.
4. Порошенко не возит контрабанду.
5. Всё в своё время, но называть нынешние ВСУ и НГУ мобилизованным стадом — ошибка. Местами там стадо... возможно, потому что ты ещё не навёл там порядок.

Вообще ничего не делает.

Что он должен делать?

Ходят упорные слухи, что скорость продажи обратно пропорциональна цене на товар. Не выгодно? А нефиг было в президенты лезть

Понял твою позицию.

1. Знакомые рассказывали, которые служат в боевых частях.
2.Если тебе не ля — ля, приходи на тренировку. Познакомлю с некоторыми.
3. Почему допустил, где законодательные гарантии, что такая практика не вернётся?
4. Зато возят подконтрольные ему, как главнокомандующему.
5. Это не моё мнение, если что. Доброволец рассказывал: привели к нему пополнение пойманное на улице. Воевать не умеет и не хочет, физподготовка никакая, навыков пригодных в бою нуль, настроение упадническое — разлагает других бойцов. Как воевать с таким личным составом? Наказать, а за что? Он не виноват — его пригнали как скотину. Согласия не спрашивали.

То же самое, что и за не выполнение другого приказа

Діапазон від нічого до гауптвахти
Конкретніше, будь ласка

Эх, давно я не уходил из дому навсегда!

Что значит ’пофиг’? Я вот живу там, где мне лучше.

а что с юрлицами на едином налоге? тоже 2кк будет лимит?

— дозволити працювати на другій групі (та в цілому на єдиній системі) лише фізичним особам

goo.gl/sJJr8s — еще на жилье налог вводить собираются.
Так по немногу за каждую мелочь и налоги будут выше чем есть. Еще аренда подрастет из-за этого.
Молодцы конечно что создают для людей все условия таким образом чтобы не было сомнения что нужно заводить трактор и валить:)

А там куда свалите налогов не будет?

там хоч будеш знати куди вони йдуть

доброе утро! налог на жилье (на усмотрение местных советов!) уже есть с прошлого года
сейчас будет всё тоже самое, просто больше возможностей-ответственности на местные советы

налог на жилье с прошлого года только на метры сверх 60, то есть если квартира 65 квадратов платите за 5 превышающих, а с этого года будет за каждый квадрат если решит местный совет — что имхо далеко не ок для пересичного

у нас горсовет решил брать налог сверх 120 метров
т.е. скорее всего в Харькове ничего не поменяется

решит местный совет
закон нужно читать так: местным советам дали право взымать налог на недвигу. соотв. ответственность за введение такого налога ложиться на места
Згідно з документом, квартири площею більш як 300 кв. м і житлові будинки площею понад 500 кв. м будуть обкладатися податком за фіксованою ставкою — 25 тис. грн на рік.
Детальніше читайте на УНІАН: economics.unian.ua/...h-budinkiv-i-kvartir.html
Реально зрада. Допустим, с площади в 1000 кв м предприниматель заплатит 25 тыс грн. И владелец Оушенплазы или Дримтауна со 100 000 кв м заплатит теже 25 тыс грн. Все равно, если бы он платил налог лишь с 1% площади по полной, а остальная не облагалась налогом.
Тогда как семья из 6 человек в квартире в 60 кв м заплатит 100% налога.
Если неправильно понял, объясните, по какой схеме будет действовать данный налог.
квартири площею більш як 300 кв. м і житлові будинки площею

мне почему-то так думается, что в дримтауне и оушенплазе из домашних максимум кто живет так это тараканы и ночные сторожа, а с них налогу как с гуся вода

Подробно про упрощёнку: http://www.minfin.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=425972&cat_id=406607

Спрощена система оподаткування

Наступний розділ податкової реформи, про яку я хотіла б розповісти, — це спрощена система оподаткування.

Ми цінуємо, шануємо та дуже підтримуємо наших малих підприємців та само зайнятих осіб. Тому ми пропонуємо і надалі підтримувати через спрощену систему оподаткування мікро- та малих підприємців, що працюють на першій групі єдиного податку. Також ми пропонуємо збільшити поріг для тих, хто працює на другій групі, з 1,5 млн грн. до 2 млн грн., та дозволити їм вести бізнес без будь-якого обліку.

Водночас, ми глибоко переконані, що спрощена система не має бути внутрішнім офшором, який дозволяє великому бізнесу майже не брати участі у фінансуванні життя суспільства та країни. Тому ми пропонуємо:

—  дозволити працювати на другій групі (та в цілому на єдиній системі) лише фізичним особам
—  об’єднати третю групу спрощенців з 2 групою (в новій системі це буде група «Б»)
—  встановити стелю для роботи у «групі Б» на рівні 2 млн гривень обороту на рік
—  змінити систему оподаткування в групі «Б». Зокрема, ми пропонуємо запровадити коефіцієнти, на які буде зменшуватися оборот підприємства, для нарахування податків (коефіцієнт 0,8 протягом першого року).

Нарешті, ми також пропонуємо зменшити поріг для роботи на четвертій групі (чи в новій системі, на групі «В»), для платників фіксованого сільгосп. податку, також на рівні обороту в 2 млн грн. на рік. Таке зниження «стелі» торкнеться лише 15% від платників ФСП, чи лише 6,5 тис невеликих сільгосп підприємств з загальної кількості 41,6 тис.

Нова система дозволить значно зменшити оподаткування для тих підприємців, хто заробляють незначні кошти. Наприклад, власник невеликої майстерні з пошиття вишиванок на західній Україні, що має зовсім невеличкий дохід — близько 36 тисяч гривень на рік, сьогодні сплачує 25,1% податків з цього доходу, а буде сплачувати лише 4%.

Водночас, ті, хто отримують значно вищі статки — наприклад, IT-спеціаліст, що заробляє, скажімо, 5,5 тисяч доларів на місяць, чи близько 1,3 млн гривень на рік, буде брати трохи більшу участь у фінансуванні потреб держави. Якщо зараз він платить сміхотливі 4,4% свого річного доходу, то за нової системи він платитиме 7,7%, залишаючи на руках 1,2 млн гривень на рік.

Це все однак буде значно менше, ніж якби він працював на загальній системі оподаткування, та платив понад 20% свого доходу. Водночас, це буде кроком на зустріч більшій справедливості в податковій системі України.

Презентация в pdf

Не совсем понятно откуда взялась цифра 7.7%, вроде как 1.3 млн < 2 млн.

У них вот такой график: upyourpic.org/...ges/201508/zpfzgc73ux.jpg

Правда, всё равно непонятно, как они это считают. Похоже на прогрессивную шкалу налогообложения.

Ага, уже нашел в PDF, правда не понятно все равно что это за цифры, нефига не вяжется со «все по 20», формулы бы что ли для приличия привели...

Я отправила запрос на разъяснение на email министерства, посмотрим, что они ответят (и ответят ли). + спрошу на форуме, когда меня там зарегистрируют.
Вообще собираюсь их доканать, пока не станет ясно, как они налог будут считать.

Нашла подробнее

Он отметил, что при сохранении группы I и преобразовании ее в группу «А» (с сохранением предельного годового оборота — ИФ), новшеством станет слияние групп II и III в «группу Б» с «потолком» оборота 2 млн грн и ставке налога в 20% разницы между доходами и расходами. Причем разрешается не вести учет и списывать на расходы 80% дохода (это эквивалентно эффективной ставке налогообложения 4% оборота), или вести учет расходов и платить меньше.
Правда, всё равно непонятно, как они это считают
ліміт на есв — 30к грн, після — 0%
20% прибуткового для спрощенців рахується лише з 20% обороту, решта «аутоматично списується у витрати» — я фігію які ми «спрощенці» з формулами на пів листочка будем...
— так на від фонаря взятих 3к еффективний податок і вийде маленьким

угу, текстом или формулы в интернете не встречал только не понятная шкала

Vitaliy Ivanov, Co-Owner & Technical Director at Factorial Complexity and Co-Owner & Lead Developer at W2F2 studio пишет:

Тезисно комментарии к интервью Яресько про реформу налоговой системы.

Я, конечно, смотрю на всё с позиции своих личных интересов, которые связаны с IT-отраслью. IT в Украине — это в основном: аутсорс на экспорт, высокие зарплаты, на которые уходит примерно 70% дохода от доходов аутсорса, и оптимизация грабительских налогов на труд через упрощёнку. Я не понимаю про НДС и акцизы, потому не имею с ними дело и не ориентируюсь, что и как. Я немного понимаю, как упрощёнка используется для оптимизации в других отраслях.

Меня печалит многократное упоминание Яресько некой «справедливости». Мне кажется очевидным, что в вопросах налогообложения надо руководствоваться не справедливостью, а экономической целесообразностью. Что такое «справедливость» вообще? Например, с точки зрения правых «справедливость» — это одна ставка налога на доход физлиц для всех, а для левых — прогрессивная ставка, где богатые платят больше.

Яресько говорит, что будет одинаковая ставка 20% на НДС, НДФЛ и ЕСВ. Я не понимаю, что решает, например одинаковая ставка НДС и ЕСВ. Это абсолютно по-разному начисляемые налоги. Хорошо, когда внутри этих налогов ставка будет постоянной вместо градаций и преференций. Однако, при этом министр финансов, нахвалив, как это хорошо, когда ставка одна, в той же самой своей реплике заявляет «Что касается НДФЛ, то я заинтересована в прогрессивности. Мы делаем одну минимальную зарплату необлагаемой.» То есть ставка таки не одна. (Тут должна быть картинка с Джеки Чаном, вот эта).

Рассуждения Яресько оставляют гнетущее впечатление. Министр финансов руководствуется какими-то мутными своими убеждениями и привычным для страны популизмом, а не законами экономики. Да и вообще в моём понимании налоговой реформой должно заниматься министерство экономики, а не финансов. И точно не должна заниматься налоговая.

И да, напоследок, в сухом остатке упрощёнка остаётся вместе с большинством схем оптимизации, что является абсолютно чётким сигналом, что «реформаторам» на самом деле нечего предложить взамен, никакой «реформой» по крайней мере в этом вопросе и не пахнет.

убираем упрощенку — зрада
не убираем упрощенку — зрада

перемога — зрада
зрада — зрада

Наталья Яресько: Не знаю пока. Я думаю, что будет выпуск облигаций, но с гарантией, что мы не попадем опять в долги.
---------
это что за ноу-хау от министра финансов? объясните мне, как можно выпустить облигации займа, не попадая в долги? это значит, что погашать их не собираются или что?

продадут рашке. Там где три лярда не отдаем там и еще раз по три

Ви завжди вириваєте фразу з контекста і критикуєте її?

Там мова йшла про те, що держава зараз винна велику суму по поверненню ПДВ.
І вирваною вами фразою малось на увазі те, що старі зобов’язання можна спробувати закрити облігаціями (так як більше можливостей нема), але робити це лише за умови змін до системи адміністрування ПДВ, після яких нових боргів накопичуватися не буде.

Предложения по упрощенцам:
1) Яресько-вариант: finbalance.com.ua/...rik-platili-4-vid-oborotu
Доход до 2 лямов грн — 80% списываются как расходы, с остатка (20%) платится 20% налога, т.е. 0.2 * 0.2 = 0.04 (4%) от суммы — все как и было.
2) Южанина-вариант: максимальный доход 5 лямов, налоги повышаются до 10% постепенно на 2% в год, т.е. 6 — 8 — 10.

Подробнее:
finbalance.com.ua/...tsiya-propozitsiy-Minfinu
www.reforms.in.ua/...form_final_format16_9.pdf
www.reforms.in.ua/.../npyuzhaninapodatkova.pdf

судя по всему глобальная зрада отменяется на 2 года

“..2 млн гривень та ставкою 20% від різниці між доходами і видатками, причому дозволяється не вести облік і списувати на видатки 80% доходу..”
Мне кажется, чтобы платить 4% и спать спокойно надо как-то убедительно придумать на что вы тратие 80%, даже если это не требует учета.

если верить написанному (проекту), то придумывать ничего не надо будет.
а вот что в итоге примут...

Тарас Козак пише:

Закічилося засідання Нацради Реформ, присвячене виключно податковій реформі.

Позиція Мінфіну (Наталії Яресько) доволі консервативна, всі податки по 20% — на прибуток ПнПр, на додану вартість ПДВ, на доходи фізосіб (ПДФО), а також ЄСВ. Залишається і військовий збір (1.5%).

Як на мене, якщо цей варіант буде ухвалений, то економіці легше не стане, детінізація не відбуватиметься.

Пропозиція Податкового комітету ВР (Ніни Южаніної) значно радикальніша. І сприятлива для економіки. Зокрема, ПДВ=15%, ПДФО=10%. Податок на прибуток — 15%, при цьому реінвестований в основні засоби прибуток не оподатковується. А ЄСВ=20%.

Пропозиції громадських активістів і експертів близькі до позиції Ніни Петрівни :)

Із неймовірного позитиву — Президент бере на себе зобов’язання домовитись з МВФ (Крістін Лаґард) щодо фінансування за рахунок іноземних партнерів певного дефіциту бюджету і ПФ.
В цілому — я на стороні Президента.

Протокол і концепції:
reforms.in.ua/session/10

так с ходу не скажешь, надо интервью читать.

Президент Петро Порошенко, відкриваючи обговорення податкової реформи на Національній раді реформ, наголосив на тому, що при запровадженні податкових новацій важливо не допустити скорочення соціальних виплат, особливо пенсій. «Податкова реформа не повинна робитись за рахунок пенсіонерів та соціально незахищених верств населення», — заявив Петро Порошенко.

Президент наголосив на тому, що податкова політика має стимулювати економічне зростання. Результатом реформи має стати податкова система, яка буде зрозумілою для платника податків, легка в адмініструванні та адаптована до вимог Європейського Союзу. В той же час, зазначив Президент, сплата податків повинна стати невідворотним обов’язком платника.

Глава держави навів слова давньо-китайського філософа Сун-цзи: «Стягнення непомірних податків — це дорога, що викликає розбій, збагачення ворога, призводить до загибелі держави».

Серед найгостріших проблем бізнесу Президент назвав обтяжливе адміністрування податків, нестабільність податкового законодавства, високе фіскальне навантаження на фонд заробітної плати; а також тіньову економіку і контрабанду, які створюють чесним платникам податків завідомо неконкурентне становище. Також Глава держави відзначив, що бізнес потерпає через агресію сусідньої держави та слабкість судової системи. Президент звернувся до Голови Верховної Ради Володимира Гройсмана та Заступника Глави Адміністрації Президента Олексія Філатова із закликом невідкладно на засіданні Конституційної Комісії розглянути питання судової реформи, яка має бути націленою на побудову справедливого суду.

Глава держави зазначив, що реформа сплати податків має бути рішучою і, у той же час, давати змогу бізнесу адаптуватися до неї.

У числі головних напрямків реформування Президент відзначив важливість створення дієвих стимулів для «детінізації» фонду оплати праці. «Рівень оподаткування не повинен стримувати розвиток економіки та створення нових робочих місць», — заявив Петро Порошенко.

Глава держави висловив думку, що слід запровадити оподаткування багатства та предметів розкоші.

Президент приділив особливу увагу оподаткуванню малого та середнього бізнесу, зазначивши: «Спрощена система оподаткування — це не примха бізнесу, а створення мільйонів робочий місць, де люди самозабезпечені робочим місцем, вони не дають значних надходжень до бюджету, і, разом з тим, не потребують видатків з бюджету для забезпечення соціальних ризиків і викликів. Це — реальний інструмент розвитку малого і середнього підприємництва в країні». За словами Петра Порошенка, простота адміністрування для цієї категорії платників має зберігатися і передбачати збереження єдиного податку як такого. Глава держави також висловився за те, що стосується багатьох «спрощенців» — відсутність обмежень для роботи фізичних осіб-підприємців та малих підприємств як з фізичними, так і юридичними особами.

«Головне, треба гарантувати, що ніяких нововведень заднім числом ми робити не будемо. Треба заспокоїти бізнес, підприємців. Ми будемо вести чесний, відкритий і прозорий діалог з бізнесом», — заявив Президент, принагідно привітавши всіх з Днем підприємця, який відзначатиметься у цю неділю.

«Малий та середній бізнес або реалізує принцип самозайнятості, або створює робочі місця, що нам зараз вкрай необхідно. Ми не повинні заганяти назад в тінь людей, які нам повірили, в тому числі і минулого року, коли ми вносили зміни до кодексу, які їх стосуються. Просив би всіх — і урядовців, і народних депутатів пам’ятати, що ми тоді обіцяли підприємцям, і тримати слово», — заявив Петро Порошенко.

Також Глава держави акцентував на важливості реформування Державної фіскальної служби. «Основне в роботі цього органу має стати якісне обслуговування платників податків, довіра до його роботи з боку громадян і бізнесу», — заявив Петро Порошенко.

www.president.gov.ua/...michne-zrostannya-t-35917

так-так-так, заговорили уже о судебной реформе...

всё по ванге: i.imgur.com/daMWKGR.png !

Только один вопрос — а он сам это читал? Или «текст немножко по-дебильному написан»?

у когось є час перечитувати, що сказав президент ? це має якесь значення ?

Да, сказал как масло на хлеб намазал

Коечно это имеет значение — как список того, что не будет сделано НИКОГДА. По крайней мере им.

Ви дочитали до «відоповіді» на питання про офшорну компанію Порошенка? Якби дочитали, то не задавали б таких питань:-)

Теперь главный вопрос: «незначительное» увеличение единого налога это сколько?

Хочешь оплатить Яценюку очередной порш-кайен? Ну — ну.

А что у Яценюка есть порш кайен? Не мелите ерунду! Он на Мерине S класса ездит! :)

www.rbc.ua/...lozheniya-1441291107.html 2ая часть — единщики остаются, 2-3 совмещается и до 2 млн

2e6 грн / 50. грн/$ / 12. мес = 3333$/мес

негусто, у кого-то там уже 4500$

по Эллиотту конец пятой волны должен быть выше 3й
третья волна закончилась на уровнях 37-38 грн/$
соотв. прогноз 50 грн за доллар

если вы не в курсе о волновой теории Эллиотта, то сначала изучите матчасть, а потом всовывайте своё эго в тред

Если такой умный, то почему такой бедный? Торгуй валютой, заработай на знании теории.

сразу видно что вы не знаете моё финансовое состояние

ринат леонидович, перелогиньтесь

А по теории Клименка/Арбузова/Олийныка нам всем уже давно киздец.

третья волна закончилась на уровнях 37-38 грн/$
это когда такое было?

озвучьте пожалуйста все волны, я записываю.

А отчисления СБУ тоже будут по 20%, или зависит от уровня «налёта»?

она не сказала про ЕН

а сейчас набегут зрадоносці и начнется

Судя по ее логике «У всех будет одна ставка, выбирай — кем быть.», то ждите ЕН — 20%

Зрада или Перемога?)

Поддерживаю, надо в начале топика сразу TL;DR давать

Да не особо рассказала, сказано только, что одна минималка НДФЛ не облагается и все. По поводу остального — ничего. И это только проект, который еще 20 (плоская ставка, лол) раз поменяется.

который еще 20 (плоская ставка, лол) раз поменяется.

До 2020 года :)

<vovanmode>
Ну все, теперь все будут платить НДС+ЕСВ+НДФЛ=80% налогов
</vovanmode>

Підписатись на коментарі