×Закрыть

Чи мають право українські мобільні оператори вимагати паспорт при заміні sim-карти? Ваша думка

Нещодавно потребувалась заміна sim-карт двох операторів на Nano. В центрі обслуговування при заміні першої на слова «замініть мені картку» мені просто відповіли, що обріжуть її і зробили це за 30 секунд. А в іншій не відповівши, що в них не здійснюють таких процедур, запросили паспорт.

Вся то справа що в мене його не було з собою та і я не волію бажанням давати його оператору, так як є клієнтом передоплати, хоча після того, як я залишила скаргу на сайті і довго спілкувалась з менеджером, він ще й повідомив, що мій паспорт мають відксерити, крім цього я маю бути зареєстрована в 100500 програм компанії, спираючись на захист від шахраїв.

Моєму номеру 7 років. Я вже мабуть повинна була всю Україну розвести на кругленьку суму.

Яка Ваша думка з приводу таких процедур компанії.

LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Вы считаете что ваши паспортные данные это такая не обходимся информация для оператора?
Они перестраховаться для себя, что бы к ним было меньше претензий со стороны государства.
Если бы они хотели распространять ваши личные данные (продавать)
Ваши звонки.смс.ваше место положение ценнее информация чем ваш паспорт.
И да есть постановление НКРС по этому вопросу.

Если на контракте, то да.

Вышла из строя карта МТС. Везде требуют паспорт и даже слушать не хотят, что вон она у тебя, есть PUK, знаешь номера куда звонил, дату последнего пополнения и т.д., короче, всё, что требует для восстановления инструкция на их драном сайте!

Если сим при себе и вы можете показать что она рабочая, исправная, а также, вы не регистрировали ее через портал абонента (вводили пасспортные данные) — то могут поменять запросто.
Был аналогичный случай в Водафон, но после «призывов к здравому смыслу», таки заменили.

Но если вы регистрировали себя, то дорогуша, идите за пасспортом :)

вже десь був коммент з приводу «якщо я грабіжник, що мені заважає вставити карту в інший телефон, а не прийти і просити замінити її на нано-сім». от в мене історія і була з мтс, що останні листи відписував вже я Водафон. Я викинула ту сімку. І ні, я ніде не реєструвала свій паспорт, так що вони його дарма просили.

Тогда Человеческий фактор, надо было продавить студентов. Це ж Україна, люба

я місяць спілкувалась з їхнім менеджером після того, як написала скаргу. Єдина відповідь — що хочемо, те і робимо. Хочете — викидайте сімку. В такому випадку там всі не профі? Для чого мені когось давити, якщо я можу безболісно користуватись іншим сервісом, який мені недорожчий?

Незачем абсолютно. Видимо ваша жалоба не была зазря. Мне поменяли изи, когда я поднадавил слегка

Ваще-то думающие люди делают так — www.facebook.com/....7/posts/1042066032496570, но вы продолжайте качать права — страсть к битым мизерам лечится игрой на деньги.

«ваще-то думающие люди» платять іншим за якісний сервіс і більше не користуються послугами подібних операторів. А вам — «хорошего настроения, держитесь там»

Ошибочка: думающие люди зарабатывают на недумающих. Хорошего настроения и вам.

О чем пост, у чувака не было пина на симкарте, дальше можно не читать

Сегодня заменил сим на нано-сим.

12 минут, без паспорта и обрезаний, сняли со счета ~22 uah (20 основа и комиссия, походу, бо был в магазине-партнере киевстара).

Не надо ничего им ксерить.

Мтс ксерит, КС все ок

Закрою тему.
Мобильный номер используется в ряде стран, в том числе в Украине, для доступа к банковским картам. В частности, в России прошёл бум мошенничества связанного с заменой симки и последующим стыбрингом денег. И хотя де-факто к этому причастно государство (у них это зовётся честной политической борьбой), негатив вылился и на Украину.

Зачем паспорт: Если ты — вор, и пришёл воровать чужую сим-карту, то приходить с паспортом как бы не совсем удобно. Особенно если мобила с этим номером была «позычена», тебя ж повяжут прямо в офисе.

Насчёт ксерокопии паспорта — я бы не заморачивался. Она уже в стольких местах побывала, что одной больше-меньше уже роли не играет. Но если это не скан-копия высокого разрешения. Почему так: базу данных с этими копиями могут «позаимствовать» к примеру сотрудники колл-центра, где текучка кадров гарантирует свободный вход мошенникам. А скан-копии достаточно чтобы увести у тебя эккаунты во многих местах, например Skrill.

Ти неуважно читав текст — сімку треба обрізати, а не замінити. Доступ до неї є, pin/puk коди є.
Я також не розумію цього — до тебе в офіс приходить людина, яка, по суті, каже: «Агов! Я тут купила новий телефон, а сімка у мене стара. Я хочу продовжувати віддавати свої гроші вам, а не конкурентам. Допоможете мені це зробити?», а вас, по факту, змушують щось доводити у відповідь. Особисто, я б послав таких подалі, у них на очах розламав сім-карту і максимально поширив би цю історію в мережі, щоб трошки попсувати тим карму.

Дуже хочу дожити до моменту, коли люди навчаться голосувати гаманцем, а не терпітимуть знущання на ними. Це не тільки мобільних операторів стосується.

Якось дуже різко на нас впали слова «капіталізм» та «ринкова економіка» — неправильно у нас їх розуміють та користуються.

Закрою тему.
Олексій Всемогутній — вершитєль судєб і закриватєль тєм.

То ти читав не уважно. Не кожну стару сімку можна от так взяти й обрізати. Мені наприклад довелось міняти.

Яка різниця — обрізати чи видати нову? Що зміниться від цього?

Ну як же це тобі пояснити. Дивись:
щоб просто обрізати треба
— взяти існуючу картку
— взяти ножиці, чи ще щось
— обрізати

Щоб випустити нову треба:
— випустити нову картку — дублікат.

Що ніякої зовсім різниці?

А тобі то Що з цього? в тебе по факту працююча сімка, що підходить до твого девайса.

наш світ не підтримує такого рівня абстракції. Конкретоно тобі з цього то що в випадку 1 достатньо ножиць а в випадку 2 треба показувати паспорт.

та не показувати!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! його мають копіювати.
і я плачу гроші, щоб користуватись послугами і не думати, якими ножицями що ріжуть.

та не показувати!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! його мають копіювати
Ой який жах.
і я плачу гроші, щоб користуватись послугами і не думати, якими ножицями що ріжуть.
Скажу ще раз: так не буває. І гроші ти платиш копійчані, мобільний звязок в Україні практично задарма.

Ви ж не знаєте, скільки я плачу.
А жах в тому, що ви готові роздавати свої документи наліво і направо, аби не спростити процедуру, а щоб Вас не чіпали.

Скільки б не платили — в Україні зв’язок копійчаний. В тому числе через то що на ринку є конкуренція. Через то що є різні оператори з різними умовами і різними прибабахами

А жах в тому, що ви готові роздавати свої документи наліво і направо, аби не спростити процедуру, а щоб Вас не чіпали

ну... не забудьте будьласка тут відписатись по закінченню Вашого «хрестового походу».

І так, я знаю безліч способів використати свій час та енергію краще ніж намагатись змусити систему прогнутись під мене заради такого дріб’язку.

Ви вже вдруге говорите про корисні речі та власні енергію і час. Але 60% коментарів Ваші і вони найдовші.
Мій хрестовий похід закінчився ще до створення теми, я відмовилась від послуг оператора. А менеджер відписав, що дійсно інші оператори не вимагають подібного, бо про те писав раніше.
Щось, та прогнеться, нехай не тут. А Ви так і будете йти за течією.

я відмовилась від послуг оператора.
Щось, та прогнеться, нехай не тут

Я не поняв, а як же тоді весь той пафос про бородьбу за краще про яку Ви тут так довго писали?

Ну в такому разі я вітаю Вас з таким серйзним рішенням в вамому «дорослому» житті :)

Ти не «поняв», бо не «понять».

Если ты — вор, и пришёл воровать чужую сим-карту, то приходить с паспортом как бы не совсем удобно. Особенно если мобила с этим номером была “позычена”, тебя ж повяжут прямо в офисе.
Хм... нехай я негативний герой твого твердження. В мене є робоча сімка. Нащо мені її міняти, якщо все що треба я можу й так зробити, вставивши в сумісний телефон?

Внутренние процедуры и регламентирующие документы в оф. Центрах обслуживания и у дилеров в плане безопасности могут сильно оличаться (и это правильно). В этой ветке было бы меньше флейма, если бы Вы точно указали где и у кого Вы меняли SIM.

В таком случае новые Симки должны продаваться при наличии паспорта,почему я должна при замене Симки его показывать.Это не восстановление номера при утере.Где-нибудь за границей с ними уже бы судились за попытку использования персональных данных.Я сегодня обращалась в лайфселл и мне отказались без паспорта заменить Симку.За мои же деньги,почему я должна доказывать,что я это я.Ни один вор не пойдёт платить за симку, и не будет вешать себе на шею чужие долги в банке.По сути меня почти что обвинили что я и Симку и телефон украла.Фактически получается что мне проще выбросить свою Симку и приобрести новый номер(то что обычно делают при краже телефонов).Но мне нужен мой номер!Теперь передо мной стоит выбор:потерять этого оператора вместе с номером и найти более адекватного или приобрести новый номер,т.к. я не имею желания делиться своими персональными данными.В итоге я очень разочарована.Хочу добавить,что для этой процедуры я должна все бросить и убить 2 часа на проезд,т. к.в моем районе нет центра обслуживания абонентов.Год назад я меняла Симку в киевстаре и никаких проблем не возникло.А тут такой бред.

Зараз лише КС замінює сімки без паспорта

Цілком правильно.
Сімка може бути другим фактором авторизації.
Може ви її вкрали, і хочете зламати чийсь gmail/facebook, але PIN не знаєте?

А як вони знатимуть, що це не моя картка, якщо я прийшла з паспортом?
Факт зламу аккаунта в даному випадку випереджає факт викриття шахрая. А може паспорт підробний?!

У випадку пошуку шахрая вони нададуть інформацію про того, хто отримав сімку.
Ви знаєте, що в фейсбуці можна знайти особу за її номером телефону?

Я до того, що людина міняє сімку, ламає аккаунт, після того у оператора можна дізнатись особу, що отримала сімку, але на цей момент аккаунт вже буде зламаний.
Маніпуляцій з пошуку номера телефону на фейсбуці чи будь-якому іншому ресурсі вони не виконують, я цікавилась.

Значить, їх СБ розробила правила протидії шахраям, але персоналу просто сказали: не міняти без паспорта, без пояснень.

Сумнівно звучить:)

Другий оператор, то напевне, МТС. Нещодавно потрібно було купити сімку просто для реєстрації у всякому «лайні звідки може прийти смам на телефон», був свідком того, що клієнт попросив замінити сімку котра перестала працювати. Так його послали додому телефонувати в центр обслуговування клієнтів і відповісти на питання. При цьому телефонувати потрібно з іншого МТС номеру щоб не платити за зв’язок. Не компанія, а шматок лайна.
За день до цього міняв сімку в КС, швидко помніняли без паспорта з посмішкою і необхідності кудись телефонувати і щось робити. Сімку КС втрачав неодноразово, по Імей телефону, в котрому останній раз вона працювала, вернули мені номер

Дякую, що поділились досвідом;) МТС запитував про пропозиції, щоб покращити «якість» обслуговування. Треба кинути їм посилання на топік, щоб почули голос з народу.

Моєму номеру МТС менше місяця. Хоч я і планував на нього реєструвати сторінку в соцмережі, але у мене не було на то часу, завал на роботі. Про номер знає лише моя дівчина. І щоб ви подумали. Приходить мені в суботу СМСка в 10 ранку про те, що завітайте в оди з магазинів нашого гіпермаркету. Причому від простого номеру МТС, звідки у нього мій номер я не знаю. Напевне просто працівники МТС продають базу користувачів з номерами. Я був в шоці взагалі, зателефонував спокійно до оператора і без емоцій спитав якого дідька, але мені там сказали «ми нічого не знаємо, ми не винні, спасибі за звернення».

А то что все мошенники используют номер КС для развода. Вам не очем не говорит?

МТС — россійська компанія, чого ви ще очікували ?

Почему не обрезать в любом салоне связи? На крайний случай в Цитрусе. Не обязательно идти к оператору.

Можна, все можна. Але чому я повинна платити за це, якщо сусідні оператори це роблять просто і швидко.

Лайф — 20 грн
МТС — бесплатно?
КС — бесплатно?

Лайф — не в курсі.
МТС — не обрізають, бо немає відповідного обладнання.
КС — безкоштовно і з посмішкою. Мова про заміну, якщо картку можна обрізати, навіть не йде (тобто якщо вона робоча).

Сьогодні міняв в КС салоні, 21 грн.
А МТС обрізав в магазині, в якому забирав телефон, безкоштовно. КС була дуже стара сімка, не можна було обрізати.

Точно нет, менял пару месяцев назад.

При чем тут «менял». Речь шла об

Почему не обрезать в любом салоне связи?
Обрезать — бесплатно.

Если где-то платно, то наверное значит эта услуга неофициальная, и стоимость — на усмотрение продавца в салоне.

Менял в смысле с обычной сим хотел получить микросим, обрезать стоит 30 грн, замена обычной сим на микросим — 20грн. Салон Лайф. В Цитрусе обрезать бесплатно не получится, 50 грн.

Могу сказать точно то же самое, только обрезать в лайфе — бесплатно. Я думаю это инициатива продавцов конкретного салона. Я даже специально пришел с целью заменить, и готов заплатить, специально в колцентре узнал где именно для моего номера есть симкарты (там мутная система, не всякий номер можно во всяком салоне заменить симкарту), а мне говорят нехотя «понимаете, это все так долго, нудно, и нам не хочется заморачиваться, давайте вам лучше обрежем, все бесплатно»

Вобще многие друзья рассказывали, приходишь в любой салон с ихней симкартой — обрезка бесплатно. Приходишь с чужой сим картой (другого оператора) — тогда 30 грн.

Факт того, що така маніпуляція виконується.
+ не всі сімкарти — це не мутна схема, а старі сімки теж обрізають, там не вся поверхня чіпа працює.

на сколько я помню было принято законодательно, что предоплаченые номера тоже должны выдавать по паспорту, так как с них много угроз по минированиям, а так же из-за событий еа майдане и зоне ато

Планувалось прийняття на осінь, нічого не прийняли.

Девушка, зачем так истеричить то?
Зачем все усложнять, жаловаться менеджеру и т.п.?

Есть регламент процесса в компании, которые обязывает запрашивать у абонента паспорт для процедуры замены СИМ. На то есть веские обстоятельства, которые Вам знать не обязательно.
Вы либо подчиняетесь правилам и остаетесь их абонентом, либо идити к конкуренту (у которого будет аналогичный процесс).
Моему номеру 14 лет, и что? Мне надо тоже по каждой такому требованию оператора поднимать волну возмущения?

Де Ви бачили істерику? я ж не звонила оператору і не розказувала, які в них погані правила. Я залишила скаргу на сайті і в свій робочий час менеджер мені відповів. В вихідні дні не відповідав, власне виконував свою роботу, для цього він там є.
Просто моя політика від вашої відрізняється — я піднімаю питання не особисто для себе, це лише справа принципу, а для інших, у кого буде вибір, щоб не стикнулись з подібною ситуацією.
Якщо Ви обираєте надавати будь-яку інформацію, а я ні.
Про конкурента з «аналогічним процесом» я вже писала, там картку обрізають.

То есть, вы тупо делаете то, что вам скажут, не вникая в причины? Viva La Seniors.

Есть правила и распорядок, и если это требуется, то не вижу проблем достать паспорт и показать. Тем самым показывая что я гражданин этой страны, не бомж и т.п.
Поверте, они это «придумали» не просто так, а бы вас позад..ачивать.
И вообше в нашей стране паспорт должен быть всегда при себе, и конт.номер тел.для экстр.связи в случае беды с вами.

Я не против каких-то законных процедур, но это инициатива коммерческой структуры, которая при этом не даёт никаких бумажек, что мои данные будут в безопасности. Пусть вводят Mobile ID, как предлагает Киевстар и покупку симки по паспорту, тогда ок. Это ИМХО, вы в праве поступать как хотите.

Не просто показати, я була б не проти, його мають відксерити.

Як оптимістично налаштовані — в разі біди:)

Есть регламент процесса в компании,

значит меняйте свои внутренние процессы.
Обойдетесь без моих паспортных данных. В монополисты метят, ишь ты, зажрались.

Не всі картки можна обрізати, тільки «нового» зразка.
Недавно теж треба було nano-sim (МТС).
І теж довго не міг зрозуміти нащо їм мій паспорт, вони ж не знають чия сімка.
Мало того вони це не вносять в їхню базу, а використовують тільки щоб внести в журнал, що людина з таким паспортом обрізала сімку.

В МТС мені взагалі відмовили в обрізкі картки, в КС сказали, що обріжуть будь-яку.

можливо їхні в принципі не обрізаються

Считаю это правильным. Часто номера могут воровать. Мой номер уже более 20 лет со мной (когда там диджус появился?) и я уже пару раз терял телефон (воровали, что уж скрывать), так по паспорту молча восстанавливали.

Я не відновлюю, а замінюю.

Странно, мне всегда кс меняет молча. Они считывают сим-карту и выдают другую. А когда я терял — требовали паспорт.

До КС питает нема)

я був втратив сімку КС і відновив принісши телефон в котрому вона стояла, вони звірили імей мого телефону з імей телефону з котрого останній раз сімка була на зв’язку. Він звісно співпав. Відновили без пасорта.

Це ще треба постаратися щоб втратити сімкарту, а телефон не втратити.

Телефон намок, розібрав сушив, сімка десь впала, поділась. Приніс неробочий телефон. 5хв і нова сімка у мене. На стіарій писало Діджус, на новій вже Київстар))

Возможно, таким образом они пытаются себя обезопасить от возможного мошенничества. Например, вы украли телефон у знакомого, сведениями о карте привата которого вы владеете. Но воспользоваться номером не можете — пин кода вы не знаете. Вы меняете карту и получаете новый пин код. Но это так, догадки. Возможно для каких-то других целей

В приваті мінімум питають кодове слово. І тоді питання до банку, що не перевірив особу, а не до мобільного оператора.

У меня нет приватовской карты, поэтому точно не могу сказать, но была какая-то схема со звонками с разных номеров на телефон жертвы (владельц карты привата) с целью предоставления в сервисный центр данных о последних звонках и получения новой сим-карты жертвы. можете прогуглить, если интересно. Но таки да, согласен, вопрос в любом случае к банку

т.е. из-за распиздяев, теряющих телефон, я теперь должен каждому встречному свой паспорт показывать?

Скажите, а как часто вы теряете свой паспорт? мне уже любопытно.

Если вы будете каждому встречному показывать паспорт — вам следует немедленно обратиться за психической помощью.
А если при утере сим-карты вашу личность захочет идентифицировать официальный сотрудник оператора мобильной связи в салоне мобильной связи — то тут уж надо предъявить паспорт.
На счёт паспорта моего не переживайте, лежит дома с первого дня его выдачи, брал пару раз на сделки. Мне больше загран нужен :)
з.ы. загран никогда не терял.

обратиться за психической помощью.

Вы, вероятно, имели в виду психиатрическую помощь, но опять потеряли телефон.

А если при утере сим-карты

Топик стартер говорит про обрезку сим-карты до формата Nano, она ничего не теряла.

вашу личность захочет идентифицировать официальный сотрудник

Вопрос в том, зачем официальному или неофициальному сотруднику коммерческой организации идентифицировать меня?

PS очень надеюсь, что вы не пишете авторизацию на сайтах. Ненавижу, знаете ли, авторизоваться фейсбук-аккаунтом для того, чтобы посмотреть котиков на очередном говносайтике «я и моя сраная кошка».

вы знаете, я никогда ни за психиатрической, ни за психической помощью не обращался. вам виднее.
мы с ТС уже обсудили разницу между кс и мтс и решили, что кс работает на отлично.
также я утверждал, что выдавать номера по паспорту, а также их восстанавливать — отличная идея. всегда смущало, что в европе все сим-карты строго по паспортам и только в украине всяким мошенникам есть возможность менять номера каждый день.

Не вважаю це «отличной идеей», т.я. законодавством це не передбачено.
МТС тільки тикає п. 23 «Правил надання й одержання телекомунікаційних послуг» де сказано, що компанія має право на встановлення власних правил. Закон не зобов`язує пред’являти, а тим більше копіювати мій документ.

конечно, сначала надо предусмотреть Законом Украины, провести необходимые операции и потом уже реализовывать.
Я так недавно приватбанк заставил пересмотреть тарифы на определенные услуги. Суть спора — карту я оформил в далёком 200х году и, соответственно, в том договоре не было пункта про новые тарифы (я уже не помню за что вышел спор). А тут мне их впаяли. Я заставил их поднять договор, который подписывал и там ни слова про эти тарифы. В общем они расстроились и предложили мне новый договор с другими тарифами, я согласился :)

а вообще у мтс оригинальный договор —

компанія має право на встановлення власних правил
. Это победа!

Я про це і кажу, що не варто йти по течії згідно кимось наново вигаданих правил. Для вигадування правил є відповідні законодавчі органи, а не компанія-оператор мобільного зв`язку.
І тільки у випадку, коли компанія захоче зберегти клієнта, тоді буде шукатись компроміс, а не спроби зробити з мене посміховисько, типу «як Вам вже було сказано» і «обріжте в іншому місці».

в европе все сим-карты строго по паспортам
и анализ кала на эхинококк надо сдать еще.

Диджус появился в 2004, простая арифметика 2017-2004=13 . Какие 20 лет?

Есть закон про защиту персональных данных, можно потребовать от них бумагу с печатью, где они уведомляют вас о том, что ваши данные защищены, а именно данные вашего паспорта, а также попросить (а вообще потребовать!) на основании каких положений и постановлений они требуют скан паспорта.

Никто Вам не покажет внутренних распоряжений компании. Т.к. эти документы только для внутренего пользования.

Та да, знаю, точно также и как в банках — «Это внутренне распоряжение, показать мы не можем»

А паспорт, кхмя, можно светить любой попросившей частной организации?!

Мені відповіли, що вони зобов`язуються не розповсюджувати мої дані, проте жодного папірця про це не дають, ніяких договорів.... тільки слова.

Что это за оператор-то хоть? Страна должна знать своих «героев».

Десь вище писала, МТС) В одному з листів оператору вказала на проросійську позицію до контролю клієнтів, на що мені «з тугою в голосі» відписали, що працівникам МТС саме компанія допомогла при переїзді з окупованих територій:) мабуть, мене це мало переконати користуватись їхніми послугами.

Мда, а колись були чи не найпершими в СНГ, та стовідсотково українською компанією. Користувався UMC с 1998 року, але змінив оператора на KS після ребрендингу UMC в МТС.

сейчас еще лучше звучит бренд — Ватафон!

То таке, це трошки світове ім`я. Але одна компанія змушена застосовувати ребрендинг вже вдруге, ото пєчаль.

Нифига себе “трошки світове ім`я.” Это крупнейший мировой телеком оператор.

Мда, а колись були чи не найпершими в СНГ, та стовідсотково українською компанією.
Очень плохо вы знаете историю.
Никогда UMC не была украинским предприятием. С самого начала и до смены владельца контрольный пакет был у Укртелекома (51%), а остальные проценты были у инвесторов с Дании, Нидерландов и Германии.

Если я хочу арендовать квартиру или сдать в аренду (к примеру), то самый лучший вариант купить новую временную карту. (описание проблеммы — риелторы будут звонить еще 3 недели без остановок, и еще через 6 месяцев будут продолжать продавать ваш номер в базе друг другу)
С введением пасспорта — нет никакого упрощения, и то, что якобы делается для комфорта пользователя — теряет свой смысл из за бюрократии и усложнений.
Если потерял карту или телефон, привостоновлении, просто называешь три наиболее часто набираемые номера — отлично работало. Про какую безопасность идет речь?
Я против пасспорта для сим карты.

Про какую безопасность идет речь?
Если в итоге выяснится, что по вашим видом кто-то получил вашу сим с целью использовать ее для доступа к каким-либо сервисам, то будет хоть какой-то шанс найти этого человека.

1. интересно, зачем придумали пин-код на сим-карту, не знаете?
2. для того, чтобы человека искать, спецслужбы должны работать, а не заставлять всех подряд регистрироваться и отчитываться.

1) Рынок ориентируется на обычного среднестатистического пользователя. Среднестатистический пользователь отключает пин, использует стандартный, запросто может забыть пин. Но при этом если что-то пойдет не так, то для енд-юзера виноват всегда будет оператор.
2) Они не заставляют отчитываться. Для того чтобы человека искать нужны хоть какие-то зацепки. Вот эта ксерокопия паспорта безобидно лежит у них где-то в архивах именно на такие случаи.

Якщо людина вимикає пін-код — це її власні проблеми і тоді можна сказати, що сам винен.

Я же не против этого мнения, но реалии совсем другие и если следовать этому подходу, то операторы получат в своих офисах очень много злых неадекватных юзеров. В разы больше, чем юзеров, которые жалуются на необходимость паспорта.

Тоді я буду першою)

Молодчина. Мне лично всегда лень воевать с пи..сами, каюсь.

Это действительно того стоит? Время? Нервы?

Просто я там когда-то работал. И я знаю, что человек, который сидит за стойкой не из-за своей упрямости вам отказывает. У него есть процедура, от которой он не может отойти, иначе может потерять работу. Он обслуживает десятки пользователей, часто неадекватных. Чтобы решить вашу проблему ему придется потратить кучу своих сил и времени, и времени людей, которых он в это время не сможет обслуживать. Весь негатив этот оператор получит на себя, несмотря на то что он в этом никак не виноват, и скорее всего и так пытается в голове придумать лазейки, чтобы помочь вам как можно скорее.

В то же время от вас нужен паспорт, который такие крупные компании как операторы точно не будут использовать в каких-то мошеннических целях. Как результат, если вы просто приедете с паспортом вы потратите куда меньше и своего времени, и чужого. Вы же в IT работаете? Тогда должны понимать цену времени. Ну и просто быть человеком не сложно. Win-win, не так ли?

Я витрачаю свій час не для того, щоб комусь зробити гірше, повірте. Я роблю це з метою, що може щось зміниться і комусь стане краще.
Я розумію, що в них така процедура. І якщо клієнти не можуть стимулювати компанію до зміни власних розпоряджень, то з середини (думки менеджера, недарма він там сидить і повинен збирати інформацію) такі дії мають провокуватись. А просто бути людиною, щоб якийсь МТС збирав тисячі копій паспортів неясно для чого — ну така собі причина.

Для чего они нужны я уже отвечал в другом комментарии. А еще стоит понимать, что идеальный баланс найти тяжело. Кому то вы сделаете лучше, а кто-то не найдет мошенника, который увел важные данные или украл деньги.

Є кращий варіант, ніж нова СІМ-картка (і телефон для неї?):
www.kyivstar.ua/...ervices/voice/add_number

только сегодня подключил, очень удобно при продаже.

Прекрасно! Таким чином оператор зможе з себе зняти відповідальність і дає можливість клієнту самостійно потурбуватись за власну безпеку. Ще +1 респект КС.

Вообще-то забирать симку с паспортом должны не обязательно вы, а указанный в заявке человек. Так что вопрос не идет о привязывании данных к номеру. Показать паспорт — допустимо, копировать — перебор.

В идеале достаточно было бы секретного вопроса или кода. Как вариант — в виде распечатанного талона с QR или смски на телефоне.

Цікавіше: сімку може замінити будь-хто, якщо прийшов з нею. Але, надавши свій паспорт.

Надо чтоб ФИО совпали с теми, что заявлены. Оператор спрашивает, кто будет забирать.

Мені не повідомили, що я повинна залишити заявку. Сказали, що все робиться на місці. Тому приходжу до висновку, що мою сімку може замінити будь-хто.

На сайтике правила. Я как-то просто так пошел, меня послали нафиг, сказали сначала заявку. В итоге обрезал ножницами сам, а не новую брал.

Мені про заявку нічого не сказала в сервісному центрі.

Я вообще за 200 рубасов купил универсальный секатор для симок

Треба порекомендувати МТСу)

Это я про случай, когда не обрезают, а выпускают новую. А обрезать вообще-то и самому можна

Если мы с вами обычные люди и нам нечего скрывать скажем так, то никаких проблем не вижу, во всем мире есть такая практика, так что думаю это неизбежно. Если вас захотят подслушать или где-то подставить, могут сделать это и без вашего паспорта, таких случаев как мы видим много.

Така практика запроваджена далеко не у всьому світі.
В Україні «планується» подібне, але такі вимоги повинні бути запровадженні на рівні законодавства і початок з продажу sim-карт по паспорту.
Я нічого не приховую, проте я ж не знаю, що далі робиться з копією мого паспорта.

Мені цікаво, то що єдине місце де Ви залишали копію паспорта?
На роботі не залишали?
На візу ніколи не подавались? Завжди подавались напряму через посольство?
НІколи ніяких контрактів не з ким не підписували і не докладали до них копію?

Вам не здається, що це трошки інший рівень довіри і відповідальності?

ні не здається. Я не стверджую що це нормально, але тих місць де збирають паспорти скажена купа.

На работе в институте все сотрудники и студенты подписывали согласие на хранение и обработку личных данных и их неразглашение третьим лицам.

а кроме работы нигде своих даных не оставляли? в банке на каждый чих не просят копию паспорта? Я вот осталял при покупке валюты и при отправлении перевода. При отправке\получении почтовой посылки не приходилось паспорт предъявлять? А в тур агенстве? А в визовом центре? А ещё однажды детский магазин «пеликан» попросил свидетельство о рождении ребёнка для того что бы поменять «карточку на скидку будующей мамы» на постоянную.

Я не говорю что это нормально, только у нас так везде, и не понятно почему именно вам мобильный оператор «муляет». «Почему же вы начали с нашей парикмахерской?» ©.

А ещё не так давно я оставил корешки выданные мне консульсвом в замен на паспорта какому-то мужику предлагавшему под посольством страховки.... просто что бы не ехать ещё раз в Киев. Паспорта доехали благополучно Новой почтой :)

В банку зрозуміло чого — йде мова про безпеку моїх коштів.
На роботі — роботодавець як мінімум оформляє на роботу та ці норми передбачені законом.
Тур агенства і т.п. — моя безпека, страховка...
Те що ви залишили свій паспорт якомусь мужику — Ваша особиста справа.
Але я не хочу залишати свої паспортні дані, т.я. це все одно нічого не гарантує. Мені так і не пояснили алгоритм, який реалізується лише за наявності паспорта, що вберігає від шахраїв.

В банку зрозуміло чого — йде мова про безпеку моїх коштів.

Що серйозно? Купую в кассі банку 5К долларів (колись так можна було) — просять лишити ксерокопію паспорта, з пропискою, на ній написати нащо я її лишав, разом з сумою. Точно заради безпеки? де тут моя безпека?

Ще випадок: Відкриваю в банку рахунок — все ок. Підписую додаткову угоду про інтернет доступ там пункт «банк має право передавати інформацію третім особам для забезпечення чогось то там..» пів години з’ясовую про яких таких третіх осіб іде мова. через пів години виявляєтья що про коллекторів
— Яких коллекторів, в мене ж дебітний поточний рахунок?
— ну а вдрух...
— ну буде вдрух тоді і будемо фігню всяку писати.
— ну договір один для всіх, нічого не можем зробити

Іду до нотаріуса написати писульку — ксерокопія паспорта.

Купую в турагенцї страхівку на шенген — ксерокопія паспорта, не просто переписали данні а написали ксерокопію.

Іду працювати на «лідера ринку» — Лишаю оригінали СПДшних документів + пишу довіренність на бухгалтера щоб їх вести... точніше на 10-х бухгалтерів, частина з яких не з мого міста а з Києва...

Ви точно не на порожньому міці батхет влаштовуєте? Тоді Вас в житті в Україні чекає ще безліч таких батхетів...

Ви вважаєте, що не варто йти проти правил там де це можливо і треба?

У Вас яка мета Іти проти правил? Пробивати всі стіни чолом? Революція без кінця?

Я вважаю що є більші проблемми ніж описанна Вами. Я важаю що якщо боротись з кожною такою дурньою то на справжні речі сил не вистачить. Я вважаю що є багато серйозніших речей на які вартує витрачати свою енергію. От приклад простих приземленних речей: tvoemisto.tv/.../yevgen_koval__73626.html

Я вважаю що у Вас дрібязкова образа, через яку Ви цілий день строчите коментарі на форумі. Не подобаєтья МТС — позбудьтеся його. Не можете позбутись — то просто схавайте, забудьте і займіться чимось корисним.

Ви такий люб’язний, що турбуєтесь про мій час та слідкуєте за коментарями. Я ж не йду проти закону, а лише захищаю свої права. Мене цікавлять думки з народу. Дякую за пораду, обов’язково займусь корисним, якщо ви так просите.

це лише моя думка, яка може і відрізнятись від Вашої.

а лише захищаю свої права
Скаргами на ДОУ? Ну бажаю Вам успіхів.

Оооооо, Ви неуважний. Перечитайте коментарі.

Всі чи тіотки Ваші? дякую я утримаюсь, краще зроблю щось корисне.

Ну а кто-то и в залог оставляет паспорта, хотя так поступать нельзя категорически. могли бы вообще никуда не уехать, какие-то странные договорённости на словах (((
В банках достаточно один раз снять копию, а потом предъявляешь только документ, удостоверяющий личность, например, водительские права. И с банком опять таки подписывается согласие на использование и обработку личных данных.

могли бы вообще никуда не уехать
Могли бы. Был определённый риск.
какие-то странные договорённости на словах (((
Ну жизнь она такая, что приходится в том числе и на словах договариватся.
И на слово людям верить. Иначе много чего просто не сделаешь. А иногда приходится подписывать контракты, зная что будеш действовать в обход написанного на бумаге.. и веря просто на слово. Чего далеко ходить, никогда не подписывали на работе договор СПД чисто для податковой, а обо все условиях договаривались на словах? Сильно вы этим договором с работодателем защищены? нет, только чесным словом и рипутацией, больше ничем.
И с банком опять таки подписывается согласие на использование и обработку личных данных
Что вы говорите. При каждой покупике валюты в кассе банка подписявате согласие?
При отправки денежного превода через ту же кассу?
или по любым вопросам ходите только в тот банк, где у вас отрыт счет и подписан договор?

Предоставляю паспорт для подтверждения личности, но не раздаю копии направо и налево. И да покупаю валюту в банке, клиентом которого я уже являюсь.

. И да покупаю валюту в банке, клиентом которого я уже являюсь.

Угу.. И там всегда есть, и отделение всегда рядом...

Представьте, отделений Привата как грязи ))) на каждом углу.

Кто бы мог подумать... И что пользуетесь только его услугами?

А как насчет работы? там тоже всё четко на бумага прописано или есть какие-то странные договорённости на словах?

Вже хтось писав про роботу: там ви підписуєте дозвіл на обробку персональної інформації і договір про нерозголошення її третім особам.

Та у вас пунктик що до тих дозволів. Мій коментар був щодо «дивних домовленностей на словах». Ви на роботі джанго девелопером ні про що на словах не домовлялись?

Вам пишут, что это незаконно, а Вы пытаетесь докопаться, что все путём, давайтейте, прогибайтесь!
Уже пошли небылицы за уши притянутые.
Ну хотите на слово — верьте, но не обязаны же!

Вам пишут, что это незаконно, а Вы пытаетесь докопаться, что все путём, давайтейте, прогибайтесь!

Ничего такого я не писал, Я пишу что это слишком мелкая проблемма что бы о ней вообще волоноватся, тем более разводить флейм на форуме на неделю и сотни коментариев. Не хотите прогибаться — не прогибийтесь, плюнте и уйдите к другому оператору или вообще откажитесь от мобильной связи. Вот только трубить про свой крестовый поход против МТС-а зачем? Кому это вообще может быть интересно? Надеетесь своими жадлобами на форуме изменить политику мобильного оператора?

Уже пошли небылицы за уши притянутые.
Вы обвиняете меня во лжи? Где небылицы и что притянуто за уши? Или все, кто с вами в чем-то не согласен сказочники и лгуны? Посмотрите внимательно, я ведь не один тут с Вами не согласен.

А по поводу жалоб на форуме, ну да! Может оператор задумает, что потеряет клиентов. А может, как в анекдоте про Харона «да фиг с ним с рублём».
И что это за сказки, про пересылку паспорта Новой почтой?!
Ну бомжу ещё на улице свой паспорт отдайте! Халатно относиться к своим документам Вам никто не запретит.

И что это за сказки, про пересылку паспорта Новой почтой?!
Ну, не верите — ваше дело. Этим летом загран мой и жены попутешествовал новой почтой и побывал в руках человека просто встреченного утором у посольства. было это недели за 2 до планируемого отезда, у нас была причина почему так делали. Никого следовать моему примеру я не призываю, я просто говорю что в жизни иногда приходится идти на большие риски чем оставить ксерокопию паспорта мобильному оператору.

ЗЫ, я ещё и квартиру когда-то за ниличку покупал. Там тоже — сначала отдаёш наличку (большую сумму) — потом в соседней комнате с нотариусом подписываете договор... ну во всяком случае так было, сейчас торгуют только за безнал. Всё, больше не утомляю вас небылицами.

Бред, обрезал симку в штатах в AT&T сервисе, про паспорт ни слова, оформлял контракт также без паспорта. В Болгарии тоже самое, на Кипре оформлял в Cyta — тоже без паспорта. В Израиле симку можно купить вообще в любом магазине и оформить, паспорт называть можно от балды, если это Big Talk

У нас тоже без проблем можно купить любую симку без паспорта в любом соответствующем магазине. Речь идет о восстановлении сим.

Навіть не відновлення, а заміну.

Я уже ниже отписался. Это защита в первую очередь для нас же. Можно возмущаться, а можно просто чуть глубже копнуть и понять почему так.

МТС — це російський оператор. У них в кацапстані так заведено, сімки лише по паспорту. От і в нас хочуть те ж саме робити.

Ну в Украине есть свои законы, тут им не РФ, либо действуют по закону Украины, либо уе..выают :)

И какой закон Украины обязывает перевыпускать припейд карты?

Мы не про карты, а про паспорт, закон обязывает защищать персональные данные — закон не обязывает в Украине покупку сим карты по паспорту.

ну так насколько я понял они и продают их без паспорта.... Вроде бы речь шала не о перевыпуске?

Шла речь либо обрезании карты на Nano, либо же замене на Nano. Ну глупо для этого просить паспорт. Это тоже самое, приезжаете вы на СТО поменять колесо, а вам — паспорт! Или замена продукта в супермаркете по чеку, а вам — паспорт!

во всем мире есть такая практика

вы путаете роиссю со всем миром

вообще квантор «весь» опасен, потому что далеко не во всем мире есть «такая практика».

спираючись на захист від шахраїв
Я вже мабуть повинна була всю Україну розвести на кругленьку суму.

Вы здесь, скорее всего, не при чём, и делается это ради вашей же безопасности.

Слышали что-нибудь о мошенниках, которые звонят вам несколько раз с разных номеров и провоцируют вас перезвонить им? Вот она, практически вся необходимая информация для восстановления вашей SIM-карты, с помощью которой, например, можно сходить в ваш же Privat24 и восстановить все ваши пароли, привязанные к номеру мобильного.

По крайней мере, раньше это было возможно.
Нагуглил вот такую статью не первой свежести.

але ж я не відновлюю картку, а прийшла з нею. Мені треба просто замінити на картку іншого формату.

А что за операторы? А то завтра мне тоже предстоит такая процедура

Здогадайтесь з трьох разів:)
Це МТС такий розумний, у Київстара обрізають. Що в Лайфа я не знаю.

Интересно, а если в КС попросить, может они и ту обрежут =)

Це було дуже смішно, але менеджер МТС, який відповідав мені на листи, так мені і запропонував! я з нього посміялась і запитала, що зробив би він, працюючи в сервісі МТС, якби я йому принесла картку іншого оператора. Він тактовно підкреслив моє почуття гумору і все. І додав, що у сервісні центри інших операторів закупили відповідне обладнання, а вони ні.
Була така думка, проте це плюс до того, щоб відмовитись від послуг даного оператора.
Отака пєчаль.

не родную карту обрежут за 50 грн

Справа принципу, а не 50 грн.

Була така думка, проте це плюс до того, щоб відмовитись від послуг даного оператора.
Да, правильное решение, отказыайтесь скорей.
На одного г...ного абонента будет меньше в Vodafone. ))))

Мошенник не мог украсть, найти симку?

Навіщо вона йому?? щоб відновити паролі в приваті (якщо до цього номера щось прив`язано), як мінімум треба кодове слово, для відновлення картки — вони ж недарма фотографують тебе при отримці картки і в них є зрозуміло для чого Ваша копія паспорта.

Я не мошенник и не в курсе всего алгоритма их действий. Зачем мошенники уводят скайп, аккаунты в соц сетях и т.д.? Я уверен именно с этим все связано.

Подписаться на комментарии