Теорія 10 Chargies або нові друзі по всьому світу

У травні минулого року на ринку мобільних додатків з’явився новий продукт — комунікаційний месенджер Chargies. Додаток розробила українська команда під керівництвом Анастасії Білоус. Chargies стали справжніми героями інформаційного стартап простору. Особливо порадувала географія реєстрацій, згідно якої, Chargies привернув до себе увагу більш ніж в 10 країнах світу. Реєстрації по країнах на жовтень 2015 року:
1. Ukraine (35,95 %) 2. Russia (30,13 %) 3. United States (10,89 %) 4. China (2,53 %)
5. Brazil (1,77 %) 6. Japan (1,77 %) 7. Germany (0,76 %) 8. United Kingdom (0,76 %)
9. Iran (0,76 %) 10. Other (7,59 %)

Тим не менш, на думку фаундерів, потенційні можливості цього сервісу були використані тільки на 1%. Команда не зупинилася на досягнутому результаті і вже в листопаді запустила оновлену версію Chargies.

"Перша версія продукту стала своєрідним соціальним експериментом. Він допоміг нам почути аудиторію і зрозуміти, що потенційні користувачі чекають від такого роду месенджера. Ми влаштували опитування серед тих, хто користувався першою версією Chargies, зібрали думки на міжнародних конференціях, таких як Collision 2015, врахували всі фідбеки та побажання. Більша частина наших респондентів, близько 80%, висловилася за розвиток гейм напрямку. На основі цієї інформації ми і вибудовували подальший план розвитку продукту.«- розповіла СОО, Анастасія Білоус.

Над реалізацією оновленої ідеї команда працювала близько півроку. Концепт і правила нової версії комунікаційного сервісу не відрізняється від свого попередника. Основною метою Chargies, як і раніше, залишається допомога в подоланні комунікаційного бар’єру і налагодження невимушеного спілкування.

Додаткові функції, запропоновані командою розробників, привнесуть в спілкування ще більше фана і допоможуть об’єднати людей різного віку і національностей. Тепер за допомогою Chargies можна створювати унікальних героїв і змагатися з друзями, відстежуючи шляхи пересування своїх персонажів.

1. Мапа шляху твого Chargies та мапа користувачів поряд з тобою
Які далекі краї відвідав ваш віртуальний друг? Дізнатися про це можна в особистому кабінеті! Кожен користувач зможе відстежити шлях, котрий пройшов його Chargies, мандруючи з телефону в телефон. На мапі відображатимуться усі користувачі з різних міст а також країн, девайси котрих він відвідав. Якщо ваш кумедний друг опиниться у смартфоні прекрасної незнайомки — не втрачайте свій шанс!

2. Змагання (чарти)
Просто стежити за мандрами героя не так цікаво, як змагатися з друзями. У новій версії Chargies з’являється можливість організувати справжню естафету з іншими користувачами за основними категоріями: кількість створених Chargies, кількість загиблих створінь, максимальна відстань, котру пройшов ваш Chargies та кількість друзів у додатку.

3. Кабінет користувача
Після завантаження оновленої версії додатку у користувача з’являється можливість створити свій особистий кабінет, в якому знайде відображення уся історія «життя» кожного персонажу.

4. Конструктор
Не дивуйтесь, якщо в вашому смартфоні оселиться чарівна Мерилін Монро чи потішний Джек Горобець. В оновленій версії додатку користувач знайде близько 100 деталей, за допомогою котрих він зможе сам створювати унікальних Chargies. Різноманітні аксесуари зроблять віртуальних сутностей схожими на відомих особистостей та персонажів, а також допоможуть відобразити емоції.

5. Повідомлення
Зробити комплімент чи просто поділитися новим жартом навіть з незнайомцем стане значно легше. Тепер користувачі Chargies зможуть не просто надсилати гарних створінь своїм друзям, але й доповнювати повідомлення коротким текстом до 140 знаків.

Окрім доповнення функціоналу додатка, автори ідеї запланували вихід на азійській ринок. Нова версія Chargies з’явиться не тільки в США, а й у країнах СНД, в Китаї, Індонезії, на Філіппінах, та в Кореї. Додаток багатомовний і абсолютно безкоштовний, але оновлення будуть доступні тільки користувачам платформи Android (Google Play).

👍НравитсяПонравилось0
В избранноеВ избранном0
LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Виходячи з кратності цифр 0.76%, маємо 132 реєстрації. Так, палєво. Бо не варто к̶а̶з̶а̶т̶и̶ ̶г̶о̶п вихвалятися цифрами, поки не перескочеш.

Звичайне собі питаннячко — а в чому власне ідея? Тобто, коли є з десяток розвинених сервісів, навіщо нам ще один? Тим більше «до 140 знаків». Я наприклад вважаю що це відстій рідкісний. Мені не заважають якісь примарні бар′єри спілкування, де ви їх побачили не зрозуміло.

Коротше кажучи, літер понаписали, але про ідею лише сама вода. Що хотіли цим сказати — незрозуміло. Навіщо нам воно здалося?

Питання-челендж: чим Chargies краще ніж пиво?

Олексію, дякую за запитання! Мені не зовсім зрозуміло звідки з’явилася цифра 132 реєстрації, та чому саме є кратність 0,76%. Загальна кількість реєстрацій склала близько 1400. Але для нас це не було головним критерієм. Більш важливою для нас стала географія реєстрацій, на яку ми і звернули увагу у наведеному тексті. Це дало додаткове розуміння нашої ЦА та її поведінки. Щодо ідеї: головна мета Chargies — допомогти в подоланні комунікаційного бар’єру. Сучасний світ дуже швидкий і, рухаючись у його ритмі, у людини не вистачає часу на спілкування. Chargies допоможе залишатися на зв’язку з друзями, нагадувати про себе, викликати приємні емоції та спогади. Як наслідок, спонукати до дії — зустрітися або поговорити по телефону. А нові додаткові функції розкривають ще більше можливостей. Комунікація переходить на більш широкий рівень, не обмежений тільки вашим колом друзів. Можна заводити друзів в інших країнах та спілкуватися. Chargies може стати своєрідним додатковим приводом для знайомства з людиною, яка вам сподобалась. І все це відбувається у форматі гри.

Я прочел текст, но не понял: зачем оно? Каждую неделю появляется как-то новый месенджер. В каждом из них миллион разных функций, но пользоваться им, как правило, невозможно.

фаундерів
чим вам засновники не підійшли? Коли вже перестануть вживати дурні англіцизми.

Точно. Украинским интернетам нужен свой Мицгол.

То ви просто не візионер та не євангеліст, от і заздрите!

Заздрю чому? ще одному непотрібному месенджеру чи англіцизмам?

сарказм був би умісним якби я сказав месенджер фігня

ты не переживай так, я сам разберусь что делать

хоть кто-то в этой стране может хоть с чем-то разобраться.

не все так погано як здається :)

от я ж и говорю: только че-т приуныл, и тут хопа — и вроде уже позитив появляется! ;)

коли програмування буде українською мовою
сподіваюсь ви здогадуєтесь коли?

до чого тут програмування? яке відношення founder має до програмування

чим вам засновники не підійшли? Коли вже перестануть вживати дурні англіцизми.
я про англіцизми взагалі.
а програмування дійсно тут нідочого, тому що на ДОУ переважно сидять домогосподарки та садівники, які зненацька полюбили некоректне вживання англіцизмів.

Є дійсно професійний сленг який важко перекладається і тоді краще вживати англіцизм, але ж не у таких елементарних словах. Хоча чого там англіцизми, давайте тоді вже суржиком всі розмовляти.
Да і до слова засновник — програмування не має абсолютно ніякого значення, це малося на увазі, засновики не тільки в ІТ бувають.
Маленьке зусилля над собою вже зробить мову чистішою, невже самому від такого не приємно буде?

Примеры в студию ! Потому что когда чел говорят «дивайс», «пипл», «деплой», «геймдев» и т.д. хочется просто убивать... Вот статью почитал с челом (последняя)... Нихера не понятно : «селф-эмпроед», «пейперы» (это вообще аут),"базворд«, «оно не мапится», «фейлнулся» т.д. Пошел заряжать свое ружье.

З.Ы. Буду говорить «вычеслитель», и пошли прЕдуры наф если не поймут что это комп. Вообще этим буржуйским мозги засрали. :)

Программирование оно — всё буржуйское. Закройся в землянке и поклоняйся своим языческим богам.
В современном мире скоро сотрётся грань между народами и религиями.

не имею ничего против чистого языка, но в областях которые (почти) полностью ориентированы на западный рынок и зависят именно от него, чего ещё ожидать?
Пойди скажи западному заказчику что с этого момента как ты предоставляешь ему услуги, он обязан говорить по-русски или українською, самое безобидное, что он сделает, уйдёт к конкурентам, про обидное думаю ты и так в первую очередь подумал.

Так а где слова, которые нельзя перевести ?

областях которые (почти) полностью ориентированы на западный рынок
При чем тут рынок ? И причем тут заказчик ? Ты часто с заказчиками говоришь ?

Отвечаю в последний раз, т.к. тут уже идут коменты ради коментов безо всякого смысла. просто чтобы поднять рейтинг темы (и автора конечно же), да?)

Подписаться на комментарии