Вимоги до корпоративного фото
Доброго дня,
нові компанії на просторах вітчизняного ринку з’являються доволі часто. Cпочатку кількість працівників не перевищує і десятку. Навіть коли кількість працівників компанії перевалює за третій десяток, всі і так знають один одного в обличчя і ніхто не задумується над якоюсь базою працівників. Та ось кількість працівників стрімко зростає, створюються нові відділ, підрозділи, офіси... І ось настає той день, коли будь-який працівник компанії з сумом зауважує що він не знає більшості працівників компанії на якій він працює :(
Але у стрімкій погоні за ринком більшість компанії забуває про цю важливу проблему! за статистикою, щороку приблизно нуль працівників покінчує життя самогубством у зв’язку з незнанням своїх колег!
Більшість компаній просто ігнорують цю проблему, вдають що її не існує. Замість того ці меркантильні, вузьколобі і примітивні компанії зосереджуються на різного плану дурниція: соціальних бонусах, піднятті зарплат, залученням інвестицій, тренінгами для своїх працівників і подібною нікому не потрібною х...ю.
Навіть ті компанії, які все-таки пробують вирішити проблему, ставляться до неї дуже халатно: дозволяють своїм працівникам заповнюбвати корпоративний профіль будь-як, писати там що заманеться (хоббі, настрій тощо). Практично всі компанії ігнорують найважливіше: вимоги до фото в профайлі. До сьогоднішнього дня я майже втратив віру у те що хоча б якась компанія знайде в собі сили боротися з цією напастю, чумою 21го століття.
Але сьогодні промінчик сонця засяяв! Приводжу вам приклад, як одна окремо взята ІТ фірма може раз і назавжди вирішити цю проблему, отже, вимоги до фото:
Ваші фото повинні відповідати наступним вимогам:
— цифрове фото без попередньої обробки
— розширення — максимальне (до 4Мв)
— формат — портретний, плечевий.
— формат зображення — JPG
— бажано на білому чи світлому фоні. Но не на темному!!!.
— Не скановане фото!
— назва файла — Last name_First name.JPG. Наприклад, Glova_Andrey.jpg
— мобільним телефоном не фотографуватись!!!
— без фотоспалаху!!!
(П.С щоб не було висвітлене лице, щоб не було додаткової тіні, не стосується професійних спалахів у фотостудіях)
Пройдемося по кожному пункту, що б покроково пояснити важливість кожного пункту:
— цифрове фото без попередньої обробки: ви собі тільки уявіть — я тестер, і шукаю фото розробника, який допустив помилку. Знайшов в базі, подивився на фото, і біжу розповісти цій людині про баг: прибігаю, а виявляється що в цього розробника родинка біля лівого ока, а він взяв і нагло забрав її в фотошопі...все, день, місяць, і все життя зіпсовані.
— розширення — максимальне (до 4Мв): тут я не цілком погоджуюся — я б казав зробити вимогу щоб розширення було до 400 Мв — раптом хтось захоче збільшити фото в 800 разів і переконатися що в людини немає вугрів...
— формат — портретний, плечевий. — дуже корисно і практично. Я б правда пішов дальше і вимагав би пару форматів:
* портретний
* натюрморний
* пейзажний
* ню
* плечевий
* тазовий
* межиніжний
* колінний
— формат зображення — JPG — ви не повірите, але є ще нахаби які дозволяють використовувати інші формати... і що? і всьо — ніхто ще не придумав як перетворити зображення з одного формати в інший... ці нелюди взагалі не думають про те що комусь потім треба буде щось з тим форматом зробити...
— бажано на білому чи світлому фоні. Но не на темному!!!.
цей пункт символізує гнучкість і лояльність вимог. Ну припустимо хтось ідіот і вирішив собі зробити фото на салатовому фоні — будь ласка! та хоч на голубому! єдине прохання: що було «но не та темному».
взагалі тепер з’являється новий термін «но не на темному». він символізує безкомпромісність щодо головних принципів компанії:
— я б хотів піти раніше з роботи
— добре, но не на темному
— ми запізнюємося з здачею проекту
— добре, но не на темному
— Не скановане фото! — сканування треба присікати в корені. Бог його знає що відсканують працівники і вліплять на фото в профайлі, якщо їм цього не заборонити. Як відомо, фотоапарати автоматично роблять фото яке відповідає всім перерахованим вимогам...а з сканером іди знай...
— назва файла — Last name_First name.JPG. Наприклад, Glova_Andrey.jpg
історії відомі випадки, коли зловмисники навмисне міняли місцями свої ім’я та прізвище в назві файлу, і їхні фото так ніколи і не попадали до профайлів :(
— мобільним телефоном не фотографуватись!!!
якщо допустити в цьому питанні хоч крихту компромісу, то ящик пандори розкриється і його вже не закриєш: будуть фотографії зроблені прасками, паяльниками та стругалками... крім того, всі знають що сучасні телефони мають дуже погані фотокамери — набагато краще зробити фото старою мильницею, потім НЕвідсканувати його і запхати в профайл.
— без фотоспалаху!!! — я б це виніс першим пунктом. за фотографії з фотоспалахом в давнину людей спалювали. Тільки уявіть собі, якомусь працівнику подобається інший працівник. Людина запланувала собі провести з фотографією співробітника приємну хвильку, може навіть віддатися плотським утіхам з цією фотографією... шлях в туалетну кабінку вже пройдений, двері міцно закриті, тоалетний папір напоготові... відкривається профайл... а там фото зроблене зі спалахом... все — психологічна травма, лікарняний, реабілітація і таке інше.
================================================================
маю надію що до цих порад прислухаються HR-и з цілої країни, а може і з цілого світу(галактики та всесвіту)
в коментарях можете додавати нові класні ідеї щодо вимог до корпоративного фото.
від себе додам пару вже просто зараз:
фото має бути не старішим ніж останні 3 дні
фото має відображати політичні погляди, сексуальну орієнтацію та професійні навички людини що на ньому зображена
вимоги до фото мають включати також вимоги до: пори доби коли фото зроблене, одягу, зачіски, білизни (білизна має хоча б трішки бути видною на фото щоб не виникало сумнівів щодо того що вимоги до білизни дотримані), вологості повітря (для дівчат: також має бути вимога щодо вологості самих дівчат)
================================================================
дякую за увагу, сподіваюся цей пост буде корисним для вас.
39 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів