Вимоги до корпоративного фото

Доброго дня,
нові компанії на просторах вітчизняного ринку з’являються доволі часто. Cпочатку кількість працівників не перевищує і десятку. Навіть коли кількість працівників компанії перевалює за третій десяток, всі і так знають один одного в обличчя і ніхто не задумується над якоюсь базою працівників. Та ось кількість працівників стрімко зростає, створюються нові відділ, підрозділи, офіси... І ось настає той день, коли будь-який працівник компанії з сумом зауважує що він не знає більшості працівників компанії на якій він працює :(

Але у стрімкій погоні за ринком більшість компанії забуває про цю важливу проблему! за статистикою, щороку приблизно нуль працівників покінчує життя самогубством у зв’язку з незнанням своїх колег!

Більшість компаній просто ігнорують цю проблему, вдають що її не існує. Замість того ці меркантильні, вузьколобі і примітивні компанії зосереджуються на різного плану дурниція: соціальних бонусах, піднятті зарплат, залученням інвестицій, тренінгами для своїх працівників і подібною нікому не потрібною х...ю.

Навіть ті компанії, які все-таки пробують вирішити проблему, ставляться до неї дуже халатно: дозволяють своїм працівникам заповнюбвати корпоративний профіль будь-як, писати там що заманеться (хоббі, настрій тощо). Практично всі компанії ігнорують найважливіше: вимоги до фото в профайлі. До сьогоднішнього дня я майже втратив віру у те що хоча б якась компанія знайде в собі сили боротися з цією напастю, чумою 21го століття.

Але сьогодні промінчик сонця засяяв! Приводжу вам приклад, як одна окремо взята ІТ фірма може раз і назавжди вирішити цю проблему, отже, вимоги до фото:

Ваші фото повинні відповідати наступним вимогам:
— цифрове фото без попередньої обробки
— розширення — максимальне (до 4Мв)
— формат — портретний, плечевий.
— формат зображення — JPG
— бажано на білому чи світлому фоні. Но не на темному!!!.
— Не скановане фото!
— назва файла — Last name_First name.JPG. Наприклад, Glova_Andrey.jpg

— мобільним телефоном не фотографуватись!!!
— без фотоспалаху!!!

(П.С щоб не було висвітлене лице, щоб не було додаткової тіні, не стосується професійних спалахів у фотостудіях)

Пройдемося по кожному пункту, що б покроково пояснити важливість кожного пункту:

— цифрове фото без попередньої обробки: ви собі тільки уявіть — я тестер, і шукаю фото розробника, який допустив помилку. Знайшов в базі, подивився на фото, і біжу розповісти цій людині про баг: прибігаю, а виявляється що в цього розробника родинка біля лівого ока, а він взяв і нагло забрав її в фотошопі...все, день, місяць, і все життя зіпсовані.

— розширення — максимальне (до 4Мв): тут я не цілком погоджуюся — я б казав зробити вимогу щоб розширення було до 400 Мв — раптом хтось захоче збільшити фото в 800 разів і переконатися що в людини немає вугрів...

— формат — портретний, плечевий. — дуже корисно і практично. Я б правда пішов дальше і вимагав би пару форматів:
* портретний
* натюрморний
* пейзажний
* ню

* плечевий
* тазовий
* межиніжний
* колінний

— формат зображення — JPG — ви не повірите, але є ще нахаби які дозволяють використовувати інші формати... і що? і всьо — ніхто ще не придумав як перетворити зображення з одного формати в інший... ці нелюди взагалі не думають про те що комусь потім треба буде щось з тим форматом зробити...

— бажано на білому чи світлому фоні. Но не на темному!!!.

цей пункт символізує гнучкість і лояльність вимог. Ну припустимо хтось ідіот і вирішив собі зробити фото на салатовому фоні — будь ласка! та хоч на голубому! єдине прохання: що було «но не та темному».

взагалі тепер з’являється новий термін «но не на темному». він символізує безкомпромісність щодо головних принципів компанії:
— я б хотів піти раніше з роботи
— добре, но не на темному
— ми запізнюємося з здачею проекту
— добре, но не на темному

— Не скановане фото! — сканування треба присікати в корені. Бог його знає що відсканують працівники і вліплять на фото в профайлі, якщо їм цього не заборонити. Як відомо, фотоапарати автоматично роблять фото яке відповідає всім перерахованим вимогам...а з сканером іди знай...

— назва файла — Last name_First name.JPG. Наприклад, Glova_Andrey.jpg
історії відомі випадки, коли зловмисники навмисне міняли місцями свої ім’я та прізвище в назві файлу, і їхні фото так ніколи і не попадали до профайлів :(

— мобільним телефоном не фотографуватись!!!
якщо допустити в цьому питанні хоч крихту компромісу, то ящик пандори розкриється і його вже не закриєш: будуть фотографії зроблені прасками, паяльниками та стругалками... крім того, всі знають що сучасні телефони мають дуже погані фотокамери — набагато краще зробити фото старою мильницею, потім НЕвідсканувати його і запхати в профайл.

— без фотоспалаху!!! — я б це виніс першим пунктом. за фотографії з фотоспалахом в давнину людей спалювали. Тільки уявіть собі, якомусь працівнику подобається інший працівник. Людина запланувала собі провести з фотографією співробітника приємну хвильку, може навіть віддатися плотським утіхам з цією фотографією... шлях в туалетну кабінку вже пройдений, двері міцно закриті, тоалетний папір напоготові... відкривається профайл... а там фото зроблене зі спалахом... все — психологічна травма, лікарняний, реабілітація і таке інше.

================================================================

маю надію що до цих порад прислухаються HR-и з цілої країни, а може і з цілого світу(галактики та всесвіту)

в коментарях можете додавати нові класні ідеї щодо вимог до корпоративного фото.

від себе додам пару вже просто зараз:

фото має бути не старішим ніж останні 3 дні
фото має відображати політичні погляди, сексуальну орієнтацію та професійні навички людини що на ньому зображена
вимоги до фото мають включати також вимоги до: пори доби коли фото зроблене, одягу, зачіски, білизни (білизна має хоча б трішки бути видною на фото щоб не виникало сумнівів щодо того що вимоги до білизни дотримані), вологості повітря (для дівчат: також має бути вимога щодо вологості самих дівчат)
================================================================
дякую за увагу, сподіваюся цей пост буде корисним для вас.

👍НравитсяПонравилось0
В избранноеВ избранном0
LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

У нас тут в Одессе интересуются. Куда присылать фотографии?

какая мне разница как выглядит бухгалтер тетя глаша если я ее за все время работы ни разу не увижу

В темах должен быть тег «английский юмор».

Начинался конец 2025 года, жизнь IT сообщества в рамках DOU кипела в полную силу. Все было прекрасно и напоминало идилию, как и положено сообществу разработчиков, главная DOU изобиловала советовами «1024 способа, как написать правильный заголовок в резюме» и с какими породами котиков можно выкладывать фото в LinkedIn. Вот целый цикл статей от заслуженной Advanced Senior Full-Stack HR, Натальи Константиновны, «как найти обеспеченного мужа на собеседовании», 589 409 комментария за первые пять минут. Кто-то делиться советами в каком сервисном центре «самые настоящие» покрышки от Bentley. И только одинокие задроты так и норовят испортить всем жизнь пописывая скучные и никому непонятные статейки с множеством буквочек, про какие-то там языки, чего-то там... А вот, кажется «программирования»...

Вы так хорошо говорили, я аж прослезился... Уточните, пожалуйста, когда включат горячую воду?

Мдя... Нас когда на бейджи фоткали, попросили, чтоб лицо было хорошо видно и все. Меня фоткал коллега на телефон на фоне белой стены, вполне норм вышло.

Чтобы фотографии были в одном ключе, требования должны быть составлены профессионалом для профессионала. А требовать это с каждого сотрудника все равно, что просить сварить борщ одного вкуса.Тем более, если требовать в такой форме.

«Корпоративное ню-фото» — звучит интригующе

Фотографії деяких рекрутерів на лінкедіні майже попадають під цей критерій.

Примеры фстудию))

— розширення — максимальне (до 4Мв)

Розширення чого? Мв це мега-Вати чи мега-Вольти?

Ни то, ни то ). МВт и МВ respectivelyсоответственно.

Я нотацію знаю, подумав може автор помилився?

Тролль знатный:)

Но ты или крестик сними или трусы надень, — всмысле мешать русский с украинским нехорошо, лучше пиши на привычном языке)

— розширення — максимальне (до 4Мв)

«Село не асфальтіроване. По-руськи балакать не вміє, а лізе...» ©

«Роздільна здатність»

Щось месседж дуже глибоко закопаний

Это что вообще было?

Пора уже заводить литературный подфорум. Вот, пару подразделов навскидку: «Ну очень тонкий троллинг», «Смотрите, какой я умный», «Для тех, кто прохавал жизнь», «Мне просто нех...й делать» и т.п.

последнее включает все остальные, помойму))

если компания хочет корпоративные фото- она заказывает фотографа и делат всех как надо
а это какое то бессмысленное бешенство HR

дякую за увагу, сподіваюся цей пост буде корисним для вас.
До этого момента я постоянно думал, что автор пытается очень тонко шутить.

та ви що, я б не позволив собі намагатися дуже тонко жартувати на таку делікатну тему :)
а чим вас так збентежило останнє речення що ви засумнівалися в стилі написаня всього посту?

Супер!
А теперь можно все заново и по-порядку?

Кстати, кто такой Андрей Дереча?

Тату с названием компании-конкурента с предыдущего места работы ? %)

Я тоже решился дождаться комментов, где кто-то сведёт поток сознания к ван-лайнеру ну или стишку %)

я думаю автор хотел нам что-то сказать

Что-то он определённо сказал. Варкалось. Хливкие шорьки пырялись по наве, и хрюкотали зелюки, как мюмзики в мове.

ну шонеясно? уважніше треба ставитися до вимог до фото в профайлі!

уважніше треба ставитися до вимог до фото в профайлі!
Каждая заточка product owner’а должна быть в правом нижнем углу, непременно невлезая в квадратик отведённый для снимка, фото для пущей важности должно быть усиленно притрушено сепией. Я понял.

фото product ownera взагалі мало б бути повністю по за квадратиком, виділеним для фото, щоб підкреслити його важливість, сучасність та непристойно потужне почуття гумору. фото всіх стейкхолдерів, що понад продакт овнером, мали б взагалі додаватися в профайл як лінки з істаграму.

В одній руці у ведмідя молоток, а в другій — балалайка. Це символізує працелюбність і незакомплексованість тварюки.

Подписаться на комментарии