Прийшов час осідлати справжнього Буцефала🏇🏻Приборкай норовливого коня разом з Newxel🏇🏻Умови на сайті
×Закрыть

Поради по розкрутці дитячого додатка

Місяць назад зарелізив гру під android і iOs. Гра — дитячий пазл з елементами інтерактивності. Фрі з інапп.
Як на мене — вийшло доволі якісно і не поступаються більшості додатків що зараз в топі. Це підтверджується, як мені здається, доволі непоганим відсотком купівлі: на андроіді >1%, для аппстора >4% зі всіх юзерів

Але проблема в тому що майже немає закачок, гру практично не знайти в пошуку, вона поза топом
Для розкрутки пробував різні варіанти:
— Постінг на форуми
— Замовлення відео обзорів (youtube). Практично нічого не дало
— Купівля аппстор трафіку. На пару днів вивело в топ, але потім знову впало

В планах замовлення рецензій на сайтах спеціалізованих на дитячих іграх.

Google Play: play.google.com/...=com.hogsmith.kidspuzzle2
AppStore: itunes.apple.com/...-puzzles-for/id1053828828

Діліться досвідом!)

LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

На чому написана, якщо не секрет? )

Так і думав )
Хочу зробити щось схоже і якраз зара колупаюся з Юніті і не можу зрозуміти чому люди обирають його для 2Д проектів. Оці всі зайві осі, камери, освітлення і т.д. тільки заважають. Провів невеличкий ресьорч і зрозумів що в світі в принципі є купа кросплатформенних двіжків заточених саме під 2Д. Які у вас були мотиви обрати саме його?

Тільки не подумайте що це критика, сам зараз знаходжусь в стадії «Ежики плакали и кололсь но продолжали есть кактус» :)

Пока що не зустрічав нічого удобнішого для розробки, для 2д він шикарний. Практично все що треба — в коробці.

Оці всі зайві осі, камери, освітлення і т.д. тільки заважають.
Їх просто не юзаєш, якщо не потрібно. Не бачу проблеми

Дякую, дуже гарний пазл. Оцінив. Поставив своїй дочці (5) — вона саме таке полюбляє. Ми перепробували багато подібних ігор і ваша по якості точно вище середнього по гугл плею. Думаю, він ще притягне велику аудиторію. Але як розкручувати не пораджу — сам у цьому повний профан((
Для приміру неякісного пазлу можу запропонувати свій (знаю, тут можуть понаставити по одній зірці, але хоч хтось скачає >_< ...і може щось порадить — окрім як видалити з маркету і спалити сорці >_<):
play.google.com/...lox.ukrainepuzzle.android
itunes.apple.com/...-puzzle/id1060832449?mt=8

Ну хоч один позитивний відгук:), дякую

Попробуйте соц. сети, смотрите группы для молодых мам.

Послушайте Ставицкого из Bubble apps4all.ru/...ak-prodvigat-detskie-igry
Он говорит очень толковые вещи.
По теме:
1. Игра для детей — очень сложный жанр. Тот же Ставицкий говорит, что без фичеринга можно просто вешаться
2. Родители очень не любят когда в игре есть иннапы, дети могу все деньги с карты папки спустить.
3. Покупка трафика — достаточно сложный таргетинг.
4. Почти все компании, которые полностью завязаны на детских играх констатируют один факт: на андроиде разработка даже не окупается, а вот IOS — единственная площадка где готовы платить за качественный контент

В итоге: либо делайте игру с чумовым артом, современной анимацией, хорошей историей/идеей, либо не занимайтесь этим жанром.

Кстати, под иОС почему-то игры красивей выглядят, чем на Андроиде. После Андроид планшета было решено приобрести иПад. Тут намного все веселей.

дети могу все деньги с карты папки спустить.
Там же запаролено.

Старший (5) все прошел за мин 15 и спросил, можно ли выключать эту игру. Младшая (3) сразу отказалась.
Как раскрутить такую игру — я не представляю.

Трохи критики:
1) На гугл плей написано toddler. Toddler це від 1 до 3х. Для такого віку гра не прокатить, занадто складна. Тому це слово треба викинути + можливо зробити адаптивний дизайн. На старті питаємо скільки років, а вже потім міняємо гуй. Якщо дитині 3 — то треба писати — давай зберемо комбайн, тицяй сюди, тут колесо і т.д. І кожен крок — підтримувати, наприклад аплодисментами і писати залишилось Х кроків. Якщо дитині 7 — то прокатить і те, що є зараз. Як мінімум треба додати підказки куди тягнути пазл, якщо немає ходу Х секунд.
2) Екшена нема. Зібрали комбайн — має бути можливість збирати врожай хоч 2 години. Хай комбайн їздить по полю, на якому динамічно росте щось, зібрав — отримав бали.
3) Перегляд відео з рекламою в дитячих іграх — зло. Я б одразу викинув таку гру. Треба один єдиний інапп за мінімалку, або повну версію.

З розкруткою дитячих ігр все погано, робіть супер продукт і шукайте паблішерів.

Дякую за відгук
1) Так, гра розрахована на вік від 1-6. На рахунок складності, тут хз. Якщо малий грав хоч раз гру подібного плану, складності не повинно виникнути, імхо. Тестив на свому (йому 2.5 років) та знайомих
Підказки є уже в режимі інтерактивності
2) Згоден, хотілось би більшого. Але парадокс в тому що я рішив зробити цю гру саме із-за того що не було подібного для мого сина. Тобто щоб після складання картинки, вона оживала і можна було дальше робити якісь дії.
3) Відео доступне тільки у вікні для батьків. У грі його немає

Бросайте и пишите следующую, как вариант захватив пару азиатских языков (японский, китайский). Там иногда неожиданно выстреливает. Увы, иначе никак, такой рынок.

там без издателя\денег ловить практически нечего
На всех других рынках тоже. Но иногда неожиданно выстреливает (эдак раз из 15-20).
В планах замовлення рецензій на сайтах спеціалізованих на дитячих іграх.
Я как основной потребитель в виде маленького сына могу сказать, что там нечему выбиваться в топы, игра простая как двери, надоедает за 10 минут. Увы, безликая yet another puzzle.

Просто сделайте сравнение:

Ваша игра — 2 бакса.
itunes.apple.com/...-puzzles-for/id1053828828

Вот эта игра — 3 бакса.
itunes.apple.com/...koroleva/id581315752?mt=8

Плохо, что таких шедевров мало, ну оно понятно почему и в тоже время жаль.

надоедает за 10 минут
Аналітика говорить про інші дані. Ну і судячи по відгукам (андроід), людям подобається
itunes.apple.com/...koroleva/id581315752?mt=8
Гарна, але все таки по жанру ігри різні. Я робив порівняння до інших пазл цяцьок.
Також не бачу звязку ціни до рейтингу.

Ну ви порівняли в нього:
Size: 64.3 MB
Languages: English, Finnish, French, German, Polish, Russian, Spanish, Ukrainian

а там:
Size: 237 MB
Language: English

Ну я думаю не в цьому причина)

У вас мов більше, а там лише англ. До речі, не думали робити сугубо україномовні ігри, таких дуже мало на сторі.

У мене локалізація закінчується 20 строчками в уі, а там, наскільки я поняв, ігра-казка з суцільним текстом і можливо озвучкою.

До речі, не думали робити сугубо україномовні ігри, таких дуже мало на сторі.
Я планую завершувати з дитячими цяцьками:) Дальше хочеться зробити те що б сам грав би
Я планую завершувати з дитячими цяцьками:) Дальше хочеться зробити те що б сам грав би
А смисл? Для дитини я купив кілька ігор, десь на 20 євро, собі на 5 євро, але не ігор :)

Ну по перше бо для мене це цікаво, по друге не всі такі як ви:)

Лично я тоже на текущий момент потратила на андроид-игры ребенка больше, чем андроид-софт для себя.
Для взрослых слишком много бесплатных вариантов.

Подписаться на комментарии