Вільна англійська за 10 тижнів: реальність чи міф?

Зовсім недавно я проводив опитування dou.ua/forums/topic/17288, щоб виявити, що дійсно важливо при вивченні англійської для ІТ. Жвава дискусія підтвердила, що ситуація з англійською в айтішників залишається і далі невирішена. Тобто кожен по-своєму намагається з цим справитись, але це не веде до швидких та серйозних результатів. Для багатьох ключовою проблемою є відсутність практики, в кінці статті я поділився лайфхаком, як це можна вирішити.

Досить скептично була сприйнята моя ідея за 2-3 місяці нарешті закрити питання з англійською та довести її до автоматизму завдяки спеціальній методиці. Позицію тих, хто так вважає я цілком розумію, оскільки зазвичай вивчення мови триває роками, в мене самого була така ситуація... А все тому, що, як і у всій українській системі освіти, навчання відбувається за застарілими, неефективними та нецікавими методами. Нам вбивають в голову те, що ми не можемо зрозуміти і не зможемо використати. Ми не отримуємо зрозумілих правил та принципів, якими можна було з легкістю скористатись на практиці. Тому майже усім це здається нереальним.

Хоча насправді нереальним є те, як ми вивчаємо англійську зараз, у нас сформувались шаблони від яких потрібно відійти, якщо ви хочете вивчити англійську швидко:

Щоб почати говорити англійською треба поїхати закордон

Багато хто вважає, що єдиним варіантом швидко вивчити іноземну мову є переїзд в ту країну, щоб повністю заглибитись в мовне середовище. Але не всім підходить такий спосіб через різні причини. Тому нижче я покажу, що реально швидко вивчити англійську без зміни країни проживання та як саме це можна зробити.

Я вчу англійську вже Х років, ніхто за пару місяців мене не навчить.

Щоб вияснити скільки реально може займати вивчення іноземної мови я вирішив дізнатись на Quora. Це питання не нове, тому відповідь було знайти не складно, але вона не така очевидна як хотілося б. Відповідно до цього обговорення www.quora.com/...​ntly-learn-a-new-language вивчення мови може займати і 300 годин і 2000. Це залежить від різних факторів: рідної мови, схильності до вивчення нових мов, оточення та власне цілей її використання (перегляд фільмів чи виступ на конференціях). Так, наприклад, можна за 30 днів почати розуміти японські серіали, а за 6 тижнів виступити публічно на індонезійській мові.

Також цікавий кейс ірландського поліглота www.fluentin3months.com/about , який створив власну систему вивчення іноземної мови за 3 місяці. Його метод оснований здебільшого на перебуванні в мовне середовище, тобто проживанні закордоном. Але багато принципів та фішок можна використовувати і не виїжджаючи закордон, детальніше можете дізнатись з його статей в блозі або відео.

Ще рекомендую подивитись це відео TED youtu.be/5MgBikgcWnY , в якому спікер пояснює, що будь-чому можна навчитися за 20 годин. Звичайно це буде не рівень експерта, але достатній для того, щоб показати собі та іншим, що ви оволоділи новим навиком.

Вивчення англійської для ІТ нічим не особливе. Це лише рекламний хід.

Щодо англійської наших програмістів, дизайнерів, РМ-ів чи Тім-Лідів, то зазвичай вони мають значну теоретичну базу, а в більшості випадків і періодичну практику по роботі. Тому для багатьох не стоїть завдання вивчити англійську з нуля та навіть не знання технічної термінології. Їм потрібна лише практика та логічні пояснення, як говорити правильною англійською. І це не та граматика, якою нас нагружали в школі та університеті, а прості і зрозумілі принципи як будуються словосполучення та речення, де які часи вживаються. Айше Борсеітова — автор нашої методики, протягом 10 років досліджувала цю тему і виявила близько 200 закономірностей, які формують правильну англійську. Детальніше я напишу про це наступного разу.

Я не говорю англійською, бо не знаю слів

Багато людей (не тільки з ІТ), вважають, що вони не розмовляють англійською через малий словниковий запас. Таке переконання є не зовсім вірним. Звичайно, щоб розмовляти потрібно володіти відповідною лексикою, але це не є головним бар’єром для спілкування. Дослідження доводять, що для щоденного спілкування ми використовуємо близько 1000 слів та виразів, що займає біля 70% нашого словникового запасу, решта це специфічна лексика, яка використовується час від часу. Наприклад, ось підбірка 400 найуживаніших слів www.vocabularybooster.ru/...​ips/top-400-english-words , хоча я думаю, більшість з них ви і так знаєте.

А ми вирішили це питання наступним чином — зібрали декілька тисяч «загальновживаних» словосполучень та фраз з популярних ресурсів в інтернеті та дали їх на перевірку нашим знайомим закордоном. Вони відібрали те, що дійсно використовується в житті та роботі. В результаті отримали 1000 виразів, які є основою повсякденного спілкування. Спеціальна техніка запам’ятовування дозволяє їх вивчити за пару місяців, без заучування.

Проте, знання необхідних слів та виразів ще не означає, що ви зможете з легкістю розмовляти. Оскільки головною перепоною, яка заважає нам вільно спілкуватись є психологічний бар’єр. Страх говорити є проблемою і в нашій рідній мові. Але з англійською все складніше через те, що більшість з нас вивчає її роками та дуже часто взагалі ненавидить. Відповідно до цього сформувалися певні комплекси, які не дозволяють вам зв’язати два слова при розмові з іноземцем. Для того, щоб почати говорити вам потрібно перш за все дозволити собі помилятись. Нічого страшного не станеться, якщо ви скажете щось не правильно або забудете слово, це трапляється з усіма.

Я дивлюся фільми та читаю книжки в оригіналі, цього вистачить, щоб покращити англійську.

Можливо ви читали кейс vc.ru/p/learn-by-films про те як вивчити англійську за рік завдяки фільмам. Звичайно, так можна значно збільшити свій словниковий запас, розуміти мову носіїв їх жарти, сленг, але складно назвати це знанням англійської. Тільки при постійній практиці поступово знизиться психологічний бар’єр та вдосконалиться мова. Ніякі перегляди фільмів, читання книжок та зазубрювання правил вам цього не дадуть. Щоб подолати страх говорити не потрібно довгих років, це займає від декількох тижнів до місяців. Головне — це постійність навчання. Приділяти увагу англійській треба не 1-2 рази в тиждень, а щоденно. 15-20 хв чи годину — вирішувати вам, головне, щоб вистачило витримки працювати в такому режимі пару місяців.

Ще для кращої ефективності рекомендуємо навчання онлайн та в групах з викладачем. По-перше, займаючись в групах ви вчитесь на прикладі та помилках інших та поступово зникає психологічний бар’єр. По-друге, на перших порах, навчання онлайн без камери, дозволяє почуватись комфортно та зменшує комплекси спілкування.

Якщо ви хочете дійсно швидко вивчити англійську дотримуйтесь наступних рекомендацій:

Визначте конкретно — для чого вам англійська.
Яка ваша особиста ціль та мотивація? Що ви отримаєте, коли вивчите нову мову? Як зміниться ваше життя зі знанням англійської? Які можливості та перспективи відкриються? Усвідомте наскільки збільшиться ваш дохід. Дослідження DOU dou.ua/...​ary-report-may-june-2013 показує, що програмісти починають заробляти більше в середньому на 800$ лише за знання англійської. Як на мене це чудова мотивація.

Встановіть ваш критерій знання англійської.
Для багатьох це поняття є дуже далеким та абстрактним. Тому, щоб наблизити його і самому зрозуміти, що ви вивчили англійську, визначте свій еталон. Це може бути розуміння акценту індусів або проходження співбесіди в нову компанію. Чим конкретніше, тим краще для вас. Але без надмірного перфекціонізму, ви не нейтів спікер і ним ніколи не станете, просто прийміть це.

Виберіть спосіб вивчення, який буде цікавий вам та приведе до бажаних результатів.
Шукайте прості та ефективні методи. На щастя інтернет нам дає таку можливість. Особливо зверніть увагу на техніки поліглотів. Також як варіант можете розглянути безкоштовні уроки A. J. Hoge www.youtube.com/user/ajhoge відео TEDx Talk з вивчення мов, а також відео-блог Айше Борсеітової www.youtube.com/...​/UCuwNtmC-k2L-0beQz5WOcBw — тут є досить багато простих лайфхаків, які змінять ваш погляд на вивчення англійської. І усвідомте, що навчання, яке триває роками це лише відмазка, чому ви ще не говорите англійською. Не дозволяйте своїм стереотипам управляти вами. Починайте говорити вже сьогодні.

Не забувайте за практику, без неї нічого не буде.
Як я вже писав, постійна практика це єдиний спосіб вивчити мову та й оволодіти будь-яким навиком. Можна брати участь в різноманітних спікінг клабах, щоб здобути та вдосконали розмовну англійську та онлайн дискусіях і форумах, щоб покращити своє письмо. Як і обіцяв ділюсь з вами лайфхаком, який дозволить вам практикуватись будь-де, навіть лежачи на дивані.

Техніка «Внутрішній діалог»
При її використанні практично не діє психологічний бар’єр та страх помилитись. А все тому, що ви розмовляєте самі з собою в умі. Ведете діалог між двома особами, яких вибираєте самі. Для цього вам не обов’язково мати великий словниковий запас, будь-яке незнайоме слово ви можете замінити на українське (російське) і нічого страшного не станеться. Поступово ви почуватиметесь все вільніше і настане момент, коли ви без проблем зможете говорити в голос. Якщо будете використовувати цю фішку, дайте знати, як швидко почнете говорити ;)

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Найкращі коментарі пропустити

Самая главная проблема при изучении иностранного — это не то, что ты чего-то там не можешь сказать. Это то, что ты не можешь понять чего-же тебе ответили. Приезжаешь в чужую страну (а еще лучше — с кем-то общаешься, например, в скайпе — и «сюрпайз» — собеседник использует почему-то не те 400 (1000) слов или фраз, которые приведены в заветном списочке, и, кроме того, он произносит даже знакомые слова вовсе не так, как ты хотел-бы (артист в фильме и реальный житель какого-нибудь Бристоля или Майами — ой как по разному произносят одни и те-же слова).
Ну а про то, что предложения в разговоре реально не всегда следуют правилам языка — и говорить не стоит. Поэтому «английский за 10 часов, дней, недель» и даже месяцев — это миф (или развод — кому какой термин более нравиться).
Ссылаться на «супер опыт» полиглота — это примерно так, как сказать «Эйнштейн и Бор сделали великие открытия в физике — давайте их опыт распространим на всех». Полиглот (или физик-теоретик) — это человек, у которого мозг настроен не так, как у простого, обычного человека ( и ИТ-шника в том числе, несмотря на его зарплату :-) ), так что о «распространении передового опыта» тут речи быть не может.
Наконец, когда говорят, «вот детишки-же учат язык играючи и все у них получается» забывают, что любой ребенок сначала раз 50 слышит слово, потом еще раз 50 применяет его неправильно/не к месту и только потом начинает его употреблять как положено. Только вот у ребенка нет необходимости учить язык быстро (за Х недель). И процесс идет годами — по одному-двум-трем словам в день. Два-три года и ребенок действительно говорит на когда-то чужом языке. Но это — исключительно в реальной разговорной среде! И у ребенка нет психологического пресса, который ему нашептывает, что 50 повторений — это же фу-фу "зубрежка«( почти бранное слово для любого взрослого)..
У взрослого такого времени (и условий) как правило нет. Над нами висит необходимость выучить «к сроку». Сколько слов человек реально может запомнить за день? 10? 20? Под «запомнить» я понимаю — это через хотя-бы 4 месяца, в ходе разговора правильно применить это слово при условии, что за ВСЕ эти месяцы это слово он НЕ читал-писал-говорил НИ разу. Вот любой грамотный русскоязычный инженер вспомнит и употребит слово, например, «турбулентность» даже годами его не используя. А сможет распознать некоторое, даже простое, но запомненное 4 месяца назад слово в тексте (я даже не говорю про «узнавание» его в потоке непрерывной чужой речи).? А сколько слов надо вот так ТВЕРДО запоминать КАЖДЫЙ ДЕНЬ, и на протяжении какого времени — что-бы выучить язык до уровня «общения с носителем». (а не общения «со словарем», как на одной из картинок в тексте).
Вот после этого и прикиньте, можно-ли это сделать относительно быстро, без «нудного запоминания», без «погружения в среду» или «реальной практики с носителем».

Цікаво було б подивитися Ваше вільне відео-звернення до нас на англійській мові ;-)

Уважаемые читатели этого бреда!

Главное, чтобы после прочтения этого бреда вы крепче держались за свои кошельки. Его автор (Богдан Шульгачик) — это придворный пиарщик-агитатор печально известной мошенницы Айше Борсеитовой, которая свирепствует на территории Украины, продавая псевдометодику «Вау-эффект» за 2000 долларов (именно столько стоит курс «без домашних заданий, без зубержки»).

Богданчик уже успел в нескольких местах отметиться. В частности, то же самое он пытался протолкнуть на форуме преподавателей английского EFL.ru, но профессиональными учителями был успешно высмеян и заблокирован. Потом мошенница Борсеитова откоммандировала его сюда, где очень много людей высказывали свое мнение об откровенной халтуре и надувательстве со стороны проходимки:

www.gamebox.kiev.ua/...zyvy-pravda-pro-metodiku

Писал там, но хочу вас предостеречь и здесь: ЛГУНЬЯ БОРСЕИТОВА БЕГАЕТ НА БИЗНЕС-ТРЕНИНГИ, А НЕ НА СЕМИНАРЫ ПЕДАГОГИЧЕСКОГО МАСТЕРСТВА. ЗНАЕТЕ ПОЧЕМУ? ВСЁ ПРОСТО: ЕЁ ИНТЕРЕСУЕТ НЕ КАЧЕСТВО ВАШИХ ЗНАНИЙ, А УМЕНИЕ ВЫКАЧАТЬ ИЗ ВАС КАК МОЖНО БОЛЬШЕ УСЛОВНЫХ ЕДИНИЦ.

ДУМАЙТЕ, ДРУЗЬЯ!

Сама Борсеитова и Богданчик любую критику списывают на счет зависти со стороны других школ, поэтому добавлю сразу: минимум 90 % процентов этих заведений — сплошное надувательство и «отъем» ваших средств. Развивайте свой мозг, учитесь сами, создавайте языковую среду вокруг себя. Будьте бдительны!

Дмитро Поремський

Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Может у кого есть контактики хорошего преподавателя по англ,желательно чтобы по скайпу:)Бумеранг добра вам обязательно вернется:)(если что есть стр.в FB поделитесь в лс:)

Якщо Вам потрібна мова для повсякденного спілкування з поступовим удосконаленням, то найкращий варіант — english.rogatyn.info

Валійська англійська за 3 хвилини — www.youtube.com/watch?v=5FFRoYhTJQQ

Вся суть Айше Борсеитовой в двух репликах (из эфира на «НЛО-ТВ»):

— Айше, но ведь Вы показываете нам заимствованные слова, которые есть во множестве языков?
— ДА, НО, ТЕМ НЕ МЕНЕЕ, В «ГУГЛЕ» ИХ НЕТ! (Цитирую её ответ дословно)

Уважаемые читатели этого бреда!

Главное, чтобы после прочтения этого бреда вы крепче держались за свои кошельки. Его автор (Богдан Шульгачик) — это придворный пиарщик-агитатор печально известной мошенницы Айше Борсеитовой, которая свирепствует на территории Украины, продавая псевдометодику «Вау-эффект» за 2000 долларов (именно столько стоит курс «без домашних заданий, без зубержки»).

Богданчик уже успел в нескольких местах отметиться. В частности, то же самое он пытался протолкнуть на форуме преподавателей английского EFL.ru, но профессиональными учителями был успешно высмеян и заблокирован. Потом мошенница Борсеитова откоммандировала его сюда, где очень много людей высказывали свое мнение об откровенной халтуре и надувательстве со стороны проходимки:

www.gamebox.kiev.ua/...zyvy-pravda-pro-metodiku

Писал там, но хочу вас предостеречь и здесь: ЛГУНЬЯ БОРСЕИТОВА БЕГАЕТ НА БИЗНЕС-ТРЕНИНГИ, А НЕ НА СЕМИНАРЫ ПЕДАГОГИЧЕСКОГО МАСТЕРСТВА. ЗНАЕТЕ ПОЧЕМУ? ВСЁ ПРОСТО: ЕЁ ИНТЕРЕСУЕТ НЕ КАЧЕСТВО ВАШИХ ЗНАНИЙ, А УМЕНИЕ ВЫКАЧАТЬ ИЗ ВАС КАК МОЖНО БОЛЬШЕ УСЛОВНЫХ ЕДИНИЦ.

ДУМАЙТЕ, ДРУЗЬЯ!

Сама Борсеитова и Богданчик любую критику списывают на счет зависти со стороны других школ, поэтому добавлю сразу: минимум 90 % процентов этих заведений — сплошное надувательство и «отъем» ваших средств. Развивайте свой мозг, учитесь сами, создавайте языковую среду вокруг себя. Будьте бдительны!

Дмитро Поремський

Реєстрація на безкоштовний урок к ангійскої для IT
Шо то воно таке «ангійська»? Не навчилося писати без помилок, а вже поспіша повчати усіх на IT форумах.

дякую за вашу любов до деталей та вміння знаходити помилки. дуже важливий навик.

Не звоните нам больше

твоя госпожа Айше недовольна и топает ножкой что ты мало оленей загнал в её поле чудес? Поэтому второй топик создал? :)

девочка вполне симпатичная ,вполне допускаю, что такой госпоже кто-то подчиняется;)

Иньересно, а топикстартер у неё за деньги работает или за чтото другое? ))

MILF?

28 лет ей, вроде это еще не

MILF?
)

Призываю фоточки тогда в тред
UPD. Не надо, уже загуглил

Смотрю , на первый взгляд ухоженная и эффектная.
Но что-то в ней есть очень отталкивающее.
И даже пугающее. Не могу объяснить словами, что это.

Не могу объяснить словами, что это.

Майкл Джексон. Только почему-то с выпуклостями впереди.

Подскажите кто-то как нагуглить!

Статья — фрагмент технологии ПРОДАЖИ липовой технологии обучения) Это технология как ни странно работает — в отличие от расписанной технологии обучения. Не ведитесь. Не платите . А в остальном да —

вірте в себе та не зупиняйтесь.
!!!

є приклади людей, які вивчили англ завдяки цій методиці. є маса прикладів, як люди самостійно вивчали іноземну мову в короткі терміни. вчити англійську довго це лише лінь та небажання її вивчити.

Конечно такие примеры есть! Только вот держу пари, что если параллельно будут учить английский 10 нед. 2 группы студентов с примерно одинаковым исходным уровнем знаний достаточно большого размера (30+ человек), с одинаковой мотивацией и желанием: одна по Вашей Мега технологии, вторая с персональным тьютором (с зарплатой не выше вашей методики) по традиционной, старой как жизнь, технологии. Так вот через 10 недель соберётся НЕЗАВИСИМАЯ экспертная комиссия и проверит их уровень знаний с оценками от 0 до 10 баллов. Статистической разницы или не будет вообще (с уровнем значимости p<0,1) или группа с тьютором будет отличаться в лучшую сторону. Это моё мнение — но Вы можете провести этот эксперимент и убедиться, что это так. Только Вам это не нужно. Ваша задача — зарабатывать деньги. А не учить людей английскому.

це лише ваша субєктивна думка. дійсно такий експеримент цікаво було б провести, але складно зробити його обєктивно — оскільки всі люди різні... але нам вистачає того, що після інших курсів, навчання в школі чи універі люди йдуть до нас. це означає, що дійсно традиційна методика не працює.

а наш дохід напряму залежить від результату випускників. оскільки саме вони є головним мотиватором для інших піти навчатися до нас і заплатити ~1000$

нам вистачає того, що після інших курсів, навчання в школі чи універі люди йдуть до нас. це означає, що дійсно традиційна методика не працює.
Нет уважаемый, это совсем НЕ означает, что работает ваша методика обучения. Это всего лишь означает, что работает маркетинговая технология, реклама. Реклама (“свободный английский за 10 недель”, красивая девочка на фото и пр.) всегда работает. Это ваш инструмент, но не ваше достижение. Это заслуга Форда и прочих. А эффективность методики докажет/опровергнет эксперимент, о котором я писал выше.
і заплатити ~1000$
Это стоимость ваших 10 недель занятий?
є приклади людей, які вивчили англ завдяки цій методиці.
Ну ниже Вам уже предлагали записать ролик и продемонстрировать Ваш уровень владения английским.

Богданчик, ты уже и тут орудуешь? Вижу, люди здесь умные, поэтому туго тебе приходится...

А вот, друзья, типичный отзыв «честного, реально существующего человека» о чудо-методике:

«Я просто в восторге от Айше!!! Живу в США 15 лет, но с английским были кое-какие проблемы. ... Встреча с ней просто перевернула мои представления об изучении английского. Да, есть много хороших педаговов по иностранному, но вот такой подробной информации, какую дает эта удивительная дама, я еще не встречала. Браво, Айше!!!!!! Я вам очень благодарна!!!!!!!!!!!!!!!!!!»

Это не шутки, взято отсюда: www.gamebox.kiev.ua/...pro-metodiku/#comment-203

Комментарии, как говорится, излишни...

Статья не понравилась, похоже на очередного щарлатана, многие проблемы и их решения высосаны из пальца. Пример того, что режет слух: “...що ситуація з англійською в айтішників залишається і далі невирішена...”. Это естественный процесс, он никогда не закончится. Точно так, если бы сказать, что вопрос со средним образрованием не полностью закрыт. Таким моментов много, нет смысла все перечислять.
Я еще не видел ни одного человека, который бы воспользовавшись какой-нибудь очередной “передовой” и “инновационной” техникой бстрого изучения, хоть как-нибудь сносно изъяснялся. Счиаю, что единственным реальным способом выучить иностранный язык (не будучу рожденным в в стране) на уровня выше, чем для Египта и Турции все также остается: учиться, учиться и еще раз учиться. Пополнять свой словарный запас, читать газеты, рассказы, смотреть фильмы и видеоканалы, слушать (читать) книги, общаться в сети с носителями, смотреть видеоуроки (мне, например, очень нравятся уроки www.youtube.com/.../UC8Io7LK1rOICcXJh4Y4LUTg ). Только это и только не сразу даст ощутимый результат. И так будет до тех пор, пока не придумают обучающую машину или мозг человека не мутирует на быстрое запоминание.

є приклади шкіл, які вирішують проблему середньої освіти (в Фінляндії, Японії..) є методики, які дозволяють ефективно опановувати нові навики. так чому б ними не користуватися? для чого ускладнювати собі життя?

звичайно доводити до ідеалу англійську можна роками, але якщо за 10 тижнів довести до рівня, на якому можна вільно її використовувати, то в чому проблема?

На сегодняшнй день информационный обмен настолько широкий, что любая новинка становится доступна всем живущим на этом шарике, практически, в день появления, а вы рассказываете каких-то супер методиках, существующих почему-то только в Японии и Финляндии. Есть человек, прошедший 10 недельный курс, который может похвастаться «вильным выкорустовуванням»?

є приклади шкіл, які вирішують проблему середньої освіти (в Фінляндії, Японії..)
Про японцев полнейший трындеж!
В США приезжает много японцев учиться, работать, к родственникам. У подавляющего большинства английский хуже, чем у наших.

Не путаю, у приезжих японцев английский отнюдь не «Вау!»

я писав за середню освіту в цих країнах, а не вивчення мов. ось статті для прикладу www.adme.ru/...ylas-v-finlyandii-952960 www.adme.ru/...kogo-obrazovaniya-838510

какие же секретные техники используют в Японии?
Мне во время непродолжительного общения рассказывали всякие байки, по типу советских «Учиться, учиться и еще раз учиться». Но секретные знания они, конечно же, хранят в тайне и с гайдзинами не делятся))))

для прикладу www.adme.ru/...ylas-v-finlyandii-952960 www.adme.ru/...kogo-obrazovaniya-838510
Все равные, все одинаково хороши, ко всем одинаково хорошо относятся — это пропагандонский бред, а не статья. Уверен, что реальность отличается от того, что описано в статье. Да и без этого в статье полно противоречий.

тут можете дізнатись один з яскравих моментів навчання в Японії youtu.be/9-G6ivpEhqc
я не кажу, що це якісь секретні техніки, це просто інший підхід

Ляпы в статье про Финляндию:
Никого ни с кем не сравнивают, но определяют, кто может в будущем стать инженером, доктором, юристом, а кому «достаточно минимального уровня знаний, кому полезнее пойти в профессиональное училище.», «Выявлением склонностей каждого ребенка к определенному виду деятельности путем тестов и бесед»

Все равны, нет плохих и хороших учеников учеников, но опять же и оценки ставят, сравнивают у кого какие способности.

Экзаменов нет, только тесты на усмотрение учителя и стандартизированный на усмотрение учителя. Так и у нас 2 экзамена: в 9 и 11 классе)))

Учится тот, кто хочет учиться, но «это не значит, что можно забить на школу». Если плохо учится, то «он спокойно не перейдет в следующий класс.»

Все школы подключены к государственной электронной системе «Wilma», что-то вроде электронного школьного дневника, к которому родители получают личный код доступа. Педагоги выставляют оценки, записывают пропуски, информируют о жизни ребенка в школе; психолог, социальный работник, «учитель будущего», фельдшер тоже оставляют там нужную родителям информацию.
Оценки в финской школе не имеют зловещей окраски и требуются только для самого ученика, применяются для мотивации ребенка в достижении поставленной цели
А это вообще из разряда «вот у нас срут г*вном, а за бугром мотыльками и бабочками». Автор сам решил, что у нас оценка имеет зловещую окраску, а в Финляндии мотивирует ученика?

ПС В остальном более индивидуальный подход, возможность выбирать предметы и т.д. В этом ничего уникального нет, точно такие же возможности есть у учеников в США и, наверное, других развитых странах. Могу говорить только про США, потому что в других не жил. Есть, конечно, свои особенности, как и в любой стране.

тут можете дізнатись один з яскравих моментів навчання в Японії youtu.be/9-G6ivpEhqc
Рассказ для Буратино, как зарыть свои денежки и потом вырастет денежное дерево. Ошибки подчеркивают, чтобы ученик их видел (раз он их не видел и сделал), мог исправить и впредь старался не допускать теже ошибки. Вам кэп! Особенно доставляет душераздирающая история про ученика, который написал сочинение, но сделал массу ошибок в сочинении и злобный учитель подчеркнул их.
Рассмотрим два варианта:
1. Учитель указал Пете на ошибку в его решении, где он неправильно подставил формулу. Петя разобрался в теме и стал лучше решать задачи. Профит!
2. У Васи учитель Айше. Айше не указала Васе на ошибку в его решении. Вася и дальше думает, что все сделал правильно, хорошо понимает тему и вообще он гений. В результате Вася не разобрался в теме, продолжает делать ошибки, не может разобраться более сложной теме, которая базируется на теме, где Вася сделал ошибку.

поставити по пріоритету і вибрати лише один варіант це не одне й те саме.

в цьому прикладі мова йде, що перш за все треба хвалити і стимулювати учня, щоб в нього була мотивація і бажання. далі ця мотивація використовується для навчання. розумний вчитель не тупо вказує на помилки, а допомагає учню зрозуміти самому, де була помилка і як її виправити.

і ще додатково про японську освіту: Япония вводит обязательные уроки программирования в начальной школе geektimes.ru/post/276276

И ещё про ошибки. Я пишу с кучей ошибок, особенно по-английски. Когда я учился, мой классический учитель исправлял мои кучи ошибок и... потом выставлял мне оценку, давал при этом коментарий
«ошибок много, но для твоего уровня по нормам (того самого непрактичного) теста это нормально. В целом ты хорошо формулируешь предложения и выполнил задание теста»
или
«ошибок много, больше чем положенно по нормам на уровень Х, но заметь существенно меньше чем год назад, придложения ты формулируешь....»

Я пишу с кучей ошибок
добре, що попередив :-)
положенно
придложения
Вільна англійська за 10 тижнів: реальність чи міф?
Очередная продажа воздуха. Или, пагдон, че-тот типо резиновой женщины: есть спрос, есть предложение в разнообразных ценовых категориях; и все-таки у клиента не сразу, но приходит понимание что что-то не так и где-то его надули; как минимум трахаецца оно без души :8(
За 10 тижнів навчання ви звичайно не вивчите усі слова та правила, але це і не потрібно.
Конечно, достичь объема словаря Шекспира или оксфордского словаря современного английского языка наверно и невозможно. Но я бы взялся америкоса и за неделю обучить русскому или украинскому на таких условиях, типа шпрехать на уровне “хо-хо”, “мрак”, “жуть”, “хамите, парниша” с поправкой на 21-й век. И никаких падежей и склонений, це і не потрібно...

чому «воздух» якщо є конкретні результати?

В СССР разметали кофе из цикория и даже из ячменя патамушо другого не было, а если и было, то очень дорого (6 рублей за банку растворимого при том шо вотка стоила еще 4-20 :) ). У продавцов резиновых женщин тоже есть конкретные результаты, и то даже при том, что нерезиновых — полно :8). Вы предлагаете эрзац-обучение и никто не говорит, что оно совсем уж бесполезно — но это бледная тень, обманка, замена. А почему народ так думает — нижее и вышее обосновали.
Кстате результаты Вашего обучения в немалой степени зависят от клиента. Далеко не все поглощают иформацию в таком темпе, как Вы предполагаете — за 10 недель.

погоджуюсь, що не для всіх підходить таке навчання і дасть результат. тому в нас є попереднє інтерв’ю і пробний курс, на якому людина бачить ефективність для себе (якщо не влаштовує, ми повертаємо кошти) ми в свою чергу аналізуємо наскільки людина приділяє увагу навчанню та дотримується інструкцій

C++ за 20 дней...
— это конечно нереально, но менее нереально, чем «английский за 20 дней» или даже «за 20 недель».
Кстати, вспомнилось. Во времена моей молодости :-) была булька «обучение английскому во сне». А че, очень даже «интонационно». А если ничего не вышло — ну так «не правильно (слишком крепко) спал, но учили-то правильно» :-)

Аура в доме неправильная была. Надо было заказать еще услуги магов по изучению английского языка.

Очень, очень правильный момент вы заметили.

А если ничего не вышло — ну так «не правильно (слишком крепко) спал, но учили-то правильно» :-)
В этом и кроется подвох ВСЕХ образовательных программ, где если ничего не вышло, то говорят, что не мы плохо учим, а человек не хотел учиться.

Следовательно, трудно доказать плохое качество оказанных услуг, чем разные шарлатаны активно пользуются.

менее нереально
Нет! Английский миллиарды людей успешно учат и выучивают, а кресты не знает даже Страуструп!

20 недель это почти пол-года. Если 20 недель реально вджобывать да часа хотя бы по 4 в день, да с толковой программой и под чутким руководством того кто занет как... Вобщем С++ -у я бы точно мог за это время научить.

Зы как-то в начале 2009 встретил знакомого, он рассказывал, что его сократили с работы, там какраз кризис был. Сидел он без работы месяца 3, потом назад позвали. Так вот за это время он таки серьёзно поправил свой английский, в подтверждние чего сдал IELTS, дотянул не заню откуда но до вполне себе приличного среднеайтишного уровня. По его словам занимался 5-6 часов в день индивидуально, с толковым преподавателем.

чудовий приклад.
я нікого не агітую і ніде не вказую за нашу методику, лише хочу донести думку, що англійську можна вивчити менше ніж за рік навіть за традиційною методикою.

Подивився відео про 20 годин — розчарування. Чувак 20 годин вчив 4 аккорди для того, щоб на TED повторити цей трюк: www.youtube.com/watch?v=5pidokakU4I Фейл..

перевіряв цю техніку на собі: за 20 годин навчився грати більярд)

Вільна англійська за 10 тижнів: реальність чи міф?
— миф.

для когось міф для інших — ні.
кожен сам робить вибір якої думки дотримуватись.
але, те що це можливо — факт

Якому рівню відповідає «вільна»?
Advanced? Отак от з нуля до едвенсд рівня за 10 тижнів?

Якщо за цей термін людина дотягне до intermediate то це просто супер.

а який у вас рівень англійської? я припускаю, що такий як і в більшості айтішників (±середній) це показують і дослідження ДОУ і моє опитування. тому в статті я й вказав, що можливо за 10 тижнів довести англійську до автоматизму для тих в кого є хоча б мінімальна база.

а який у вас рівень англійської? я припускаю, що такий як і в більшості айтішників (±середній) це показують

А ± середній то все ж таки який? Різні люди під середнім розуміють різне. Від Elementary до B2.

маючи ± середній за 10 тижнів можна довести до вільного, але при цьому для кожного це займе різну кількість часу та зусиль. тим хто краще знає вистачить і півгодини щодня, тим, хто гірше — година можливо дві.

просто ці рівні оцінюються за критеріями, які на практиці мають мало значення (слова, граматика..) багато іноземців використовують прості слова, дуже часто не правильні часи... але говорять. ми ж акцентуємо увагу на розмвний навик і паралельно підтягуємо лексику і граматику. тому при відповідних зусиллях люди з різним рівнем на вході, можуть отримати схожі результати на виході

bullshit!

просто ці рівні оцінюються за критеріями, які на практиці мають мало значення
Да что вы говорите

Понимаю основные идеи четких сообщений, сделанных на литературном языке на разные темы, типично возникающие на работе, учёбе, досуге и т. д. Умею общаться в большинстве ситуаций, которые могут возникнуть во время пребывания в стране изучаемого языка. Могу составить связное сообщение на известные или особо интересующие меня темы. Могу описать впечатления, события, надежды, стремления, изложить и обосновать своё мнение и планы на будущее
Это описание критериев которые на практике имеют мало значения?
Ваши “±среднее” “вільне за Богданом Шуляком” имеют большее значение?

Давайте, что бы не быть голословными добавим чуть-чуть конкретики. Когда я учил английский мы оценивали прогресс на основе PET, FCE, CAE тестов. Обьясните чем конкретно Вас не устраивает такая система оценок, какие вы видите в ней недостатки, почему используемые в ней критерии не имеют значения на практике? Какие бы Вы могли предложить к ней улучшения? Может быть альтернативный подход в оценивании?

(слова, граматика..) багато іноземців використовують прості слова, дуже часто не правильні часи...

Вы же понимаете, что находитесь на форуме, с людьми, которые в живую общаятся с иностранцами? Кто-то вообще живёт за границей.

Без адекватного знания грамитики и словарного запаса живое общение на уровне выше “моя твоя не понимать” не возможно. (а “моя твоя не понимать” не годиться когда тебе надо продать себя, свои услуги или к примеру весь свой тим) Я вот к примеру свободно общаюсь на рабочие темы, или скажем про семью, а вот заказывая в ресторане часто попадаю в затруднительное положение. Особенно сложно помогать иностранцу заказать в ресторане в Украине. Ну конечно если помощь не сводится к “возьми вот это”. И так со всем.

буду вдячний, якщо при вживанні мого імені, будете вказувати його правильно.

ви хочете сказати, що у тестах завдання повністю відповідають ситуаціям в житті чи по роботі? з власного досвіду можу сказати, що у тестах багато того, що на практиці не використовується або дуже рідко...

(слова, граматика..) багато іноземців використовують прості слова, дуже часто не правильні часи...
це до того, що говорити можна і без багатої лексики та відмінної граматики. я не кажу, що це добре чи погано — це факт.

скажіть, а який у вас рівень російської (української) оцінюючи по аналогії за цими тестами?

а як свій рівень оцінюють іноземці, які приїхали в Україну?
а можливо він їм і не треба?
за певний період вони вивчуть мову до потрібно їм рівня. звичайно ми відчуваємо їх акцент, помилки...
ті хто хочуть доводять його до ще вищого рівня, а інші не заморочуються з цього приводу.

ми проти традиціного оцінювання знання англійської.
для нас головний критерій це коли людина може вільно розуміти інших і виражати свої думки.

ви хочете сказати, що у тестах завдання повністю відповідають ситуаціям в житті чи по роботі? з власного досвіду можу сказати, що у тестах багато того, що на практиці не використовується або дуже рідко...

Конкретний приклад будьласка а не порожнє бла-бла. Що саме в названих тестах рідко використовується в житті?

скажіть, а який у вас рівень російської (української) оцінюючи по аналогії за цими тестами?

The Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment,[1] abbreviated in English as CEFR or CEF or CEFRL (compared to the German abbreviations GeR or GeRS, the French abbreviation CECR, the Italian QCER, or the Spanish MCER), is a guideline used to describe achievements of learners of foreign languages across Europe and...

Я там виділив для Вас ключове слово. Я нейтів спікер, а то методика оцінки результативності вивчення іноземних мов.

ті хто хочуть доводять його до ще вищого рівня, а інші не заморочуються з цього приводу.
Як взагалі можна порівнювати на вищість чи нижчість не проводячи формальної оцінки?
ми проти традиціного оцінювання знання англійської.
В мене таке враження що Ви проти взаглі будь-якого оцінювання. І я навіть знаю чому. Тому що будьяка зовнішня оцінка легко продемонструє повну неспроможність ваших методик навчання :)

тим, що тести мають низьке практичне застосування, я мав на увазі, що здача екзамену на високу оцінку не означає, що ви зможете вільно розмовляти англійською

я написав «оцінка по аналогії», а не саме цими тестами.
це я веду до того, що нейтів спікери не здають екзамени для того, щоб показати свою оцінку знання мови (тільки в окремих випадках коли це треба для навчання і дуже рідко по роботі)

так для чого українцям (або іноземцям) здавати екзамени з англійської, якщо роботодавець за 5 хв розмови і так зрозуміє рівень?
можливо ці тести і підготовка до них є «лохотроном»... не задумувались що до цього?

Можливо, звичайно. Немає нічого певного в житті, лише імовірності. Але результат деяких з цих тестів має величезне значення для еміграції, наприклад. Офіційно, на державному рівні провідних держав світу вважається, що той, хто їх здаси на достатньому рівні — може вчитись/працювати.
Це — є реальні факти про важливість цих тестів. У вас фактів нема, а репутація падає дедалі нижче. Про імовірності здогадуєтесь?)

можливо ці тести і підготовка до них є «лохотроном»...

Та ні, то саме Ваша з Айше пропозиція є лохотроном за яким не стоїть абсолютно нічого крім піару. Я спочатку подумав що може Ви не правильно висловились в своєму першому пості, чи трошки перегнули з рекламою, але почитавши Ваші коментарі переконався в тому, що ви звичайнісінькі шахраї.

Я обіцяв більше не апати ваш топік але таки напишу тут останній коментар.

я мав на увазі, що здача екзамену на високу оцінку не означає, що ви зможете вільно розмовляти англійською
Саме це вони і означають. І проведенні з дотриманням методичних інструкцій результат вони показують максимально близький до декларованних цілей. Не згодні з тим твердженням — аргументйте чимось крім «а тести погані». Ви же натомість не декларуєте чітко своїх цілей — робите це максимально розмито і не приводите чітких критеріїв досягнення цих цілей.

І ще одне. Є тести, є підготовка до тестів, а є навчення і знання. Первинними є якраз таки знання\результати навчання, тести портібні лише для того щоб бути спроможними їх оцінити, маскимально обєктивно і наближенно до реальності.

буду вдячний, якщо при вживанні мого імені, будете вказувати його правильно.
Перепрошую

Леголас, да перестаньте уже бесплатно подымать топик этих аферистов. Он с Вами дискутирует , точнее создаёт видимость дискусии только из-за этого.

Ну вот, дожили, теперь даже если в интернете кто-то не прав с ним и поспорить нельзя просто потому что он аферист... Ладно, умолкаю

Человек даже родной язык учит годами — дома с родителями, в школе, а кто-то и в универе. А свободный иностранный — это миф. Разве, что если у человека был аппер, то можно подтянуть его скиллы до автоматизма. Но с меньшего уровня до свободного (Fluent) — это абсолютный миф

писав в статті і в коментах, що курс не для тих, хто взагалі не знає англійської. потрібно хоча б мінімальна база.
ви припускаєте, що з вище-середнього рівня за цей період можна довести до автоматизму. а якщо зробити процес вивчення ефективнішим, спростити лише до головного, то в чому проблема прийти до таких результатів маючи середній чи нижче середнього рівня?

допускаю если у человека был хороший аппер по граммматике, но мало разговорной практики, то можно за это время погрузить в его среду и он очень хорошо поднимится, но опять же на основе тех знаний которые он получил за год два занятий, прото не использовал. Но я считаю, что язык заходит нам в мозг постепенно, всякие там структуры нейроны формируются не мгновенно. А язык это не просо набор слов — это также и образ мышления. И что-бы свободно общаться на иностранном ни о каких трех месяцах и речи не может быть. Вообще то в идеальном мире, где человек не работает, полностью погружен в англоязычную среду и только то и делает, что изучает английский и при этом у него есть мотивация все это время, то можно хорошо прокачаться,но таких условий никогда не создать. Вы тоже таких условий не создаете — а просто предлагаете курс обучения. посмотрел описание самого дорого вип курса, 80% пунктов вообще не имеют отношения изучению языка — встречи с какой то теткой, бизнес ланчи, подарочная коробка,"найкращі матеріали","ексклюзивне“, “унікальне оточення” ... у Вас примитивный маркетинг — поработайте над этим.

при традиційному навчанню в школі, університеті чи курсах — ми отримуємо теорію, яку нам кажуть потім ми зможемо застосувати. у нас інший підхід, всі заняття побудовані суто на практиці, теорія дається окремими відео-записами.

щодо курса ВІП, то це дійсно більше для статусу та комфорту, для тих кому це потрібно. а так у всіх трьох пакетах основа курсу однакова.

Вообще-то у меня претензия не к Вашей методике, может она хорошая и результативаная, а к откровенно провокациооному и не правдивому названию топика, после которого уровень желания его читать очень падает. И вообще топику место в раздере Реклама, если Вы конечно не набираете бесплатную тестовую группу из волонтеров для подверждения своей методики например)

дякую за зауваження, наступного разу врахую це при написанні статті :)

методика вже діє, переважно у нас навчаються керівники бізнесу та програмісти. як окремий напрям розвиваємо курс для ІТ.
тому проводити безкоштовну тестову немає сенсу, оскільки результати випускників вже є. деякі з відгуків можете подивитись тут:

але для всіх кого зацікавила наша методика і хоче побачити її в дії може пройти безкоштовний пробний урок: 4u.typeform.com/to/kWcIs3

але для всіх кого зацікавила наша методика і хоче побачити її в дії може пройти безкоштовний пробний урок

Якщо ще раз напишете щось подібне, доведеться Вас забанити за спам.

мене запитали — я відповів. буду мати на увазі.

я перечитав комменти і лінки наведені іншими дописувачами — банити лохотронщиків однозначно

чому ви впевнені, що вони правдиві? :)

Та ми ж з Вами вже певно з місяць спілкуємось. Ви дійсно вважаєте що доросла освідченна людина не спроможна відрізнити найнаглішого шахрая? Мене дивує інше, де ж Ви берете учнів? Звідки беруться люди здатні вкласти немалі гроші в власне навчання і при тому неспроможні за перші 15 хвилин побачити що то банальна афера.

це ж треба, серед клієнтів є одна з кращих веб-студій України Vintage

тому, що ваші викрутаси на форумах тільки це підтверджують

Прекрасный пример обладателя флюента — ребенок лет 7 англоязычной страны. Говорит уверенно, без запинок, без применения витиеватых оборотов и сложных временных форм, лопочет в удовольствие и на любую тему. Один нюанс — объем словарного запаса.

Вероятно, взрослые люди, специалисты, желают говорить не просто свободно, а содержательно. Для прокачивается не только «флюенси», но и язык в целом, что выражается в условно принятых уровнях.

повністю згоден, що знання англійської для носіїв не вимірюється рівнями і не залежить від віку, вони всі говорять вільно. так само як ми розмовляємо рідною.
як я написав в статті для багатьох айтішників головна проблема не слова, а якраз використання мови. тому наші заняття це 100% практика, теорія дається додатково у вигляді відео-уроків.
а змістовність мови покращується з досвідом, але це не означає що поки ви не знаєте «всіх» слів не потрібно використовувати мову. цю ідею я якраз і хотів донести в статті

Разница в том, что у изучающего английский нет столько времени, как у нейтива на изучение языка. Так что сравнение с нейтивами не годится.

для вивчення англійської потрібно лише одне — хороший вчитель, як не дивно.. ))
більшість «супер методик» від людей, які на цьому роблять бізнес ( ще й в Україні )) не варті нічого — проста замануха..
покажіть ваших вчителів, які вивчили професіоналів, мають якусь репутацію або хоча б з ними можливо поспілкуватися чи глянути їх відеоуроки...

Учитель да, но важна настойчивость и дисциплина. Я пошла к частному репетитору, обновила знания в грамматике, выучила и поняла наконец-то времена + каждый урок был спикинг. Продолжаю сама — фильмы, видео с субтитрами, аудио подкасты, нашла кучу людей для практики письма и спикинга по скайпу (с одним уже 1 год общаюсь), также сама себе пересказывала или новости, или сюжет 1 эпизода сериала Friends. Т.е. я хочу сказать, что учитель за вас не выучит, нужно очень хорошо стараться, чтобы развивать свои скиллы. А все эти методики без упорства мало чего стоят, я считаю. Все равно придется учить грамматику. У меня муж сначала пытался учить по методике повторения диаологов, без грамматики, но оно того не стоило. Теперь вот уже поднял свой уровень благодаря репетитору и самостоятельной работе.

звичайно і вчитель і дисципліна є одними з ключових елементів ефективного навчання. але якщо вас будуть навчати, те що вам не пригодиться і ви цього не будете практикувати під час навчаня то який тоді сенс? навчання заради навчання?
для нас і наших учнів важливий результат, тому більшість з них вчать з конкретною ціллю і дуже часто виїжджають закордон.

це поганий хід, не роздувайте моє конкретне питання з наміром вислизнути на якусь сіміжну тему. з такими дискусіями вам тільки на шустер лайф дорога.

реєструйтесь на безкоштовне заняття і у вас буде можливість побачити викладача в дії і задати питання

4u.typeform.com/to/kWcIs3
Для цього вам не обов’язково мати великий словниковий запас, будь-яке незнайоме слово ви можете замінити на українське (російське) і нічого страшного не станеться
Гуртовщики мыши с вами согласны.

И вот эти товарищи — тоже: i136.photobucket.com/...ums/q171/2opena/noga1.jpg

Не осилил — много букв. ТС так вы слона не продадите

ціль статті — не продати, а показати, що дійсно можливо вивчити англійську швидко

А ось це вже фейл. Тепер все ясно :)

Цікаво було б подивитися Ваше вільне відео-звернення до нас на англійській мові ;-)

А ще краще в режимі конференції з питаннями з аудиторії :)

я не викладач :)
і ми періодично проводимо безкоштовні вебінари, на яких автор методики розказує різні лайфхаки вивчення англійської. і будь хто з учасників може задати питання, тому для нас це не проблема)

автор методики розказує різні лайфхаки
We don’t want to hear about any lifehacks from your mistress. We want to hear your English.

Самая главная проблема при изучении иностранного — это не то, что ты чего-то там не можешь сказать. Это то, что ты не можешь понять чего-же тебе ответили. Приезжаешь в чужую страну (а еще лучше — с кем-то общаешься, например, в скайпе — и «сюрпайз» — собеседник использует почему-то не те 400 (1000) слов или фраз, которые приведены в заветном списочке, и, кроме того, он произносит даже знакомые слова вовсе не так, как ты хотел-бы (артист в фильме и реальный житель какого-нибудь Бристоля или Майами — ой как по разному произносят одни и те-же слова).
Ну а про то, что предложения в разговоре реально не всегда следуют правилам языка — и говорить не стоит. Поэтому «английский за 10 часов, дней, недель» и даже месяцев — это миф (или развод — кому какой термин более нравиться).
Ссылаться на «супер опыт» полиглота — это примерно так, как сказать «Эйнштейн и Бор сделали великие открытия в физике — давайте их опыт распространим на всех». Полиглот (или физик-теоретик) — это человек, у которого мозг настроен не так, как у простого, обычного человека ( и ИТ-шника в том числе, несмотря на его зарплату :-) ), так что о «распространении передового опыта» тут речи быть не может.
Наконец, когда говорят, «вот детишки-же учат язык играючи и все у них получается» забывают, что любой ребенок сначала раз 50 слышит слово, потом еще раз 50 применяет его неправильно/не к месту и только потом начинает его употреблять как положено. Только вот у ребенка нет необходимости учить язык быстро (за Х недель). И процесс идет годами — по одному-двум-трем словам в день. Два-три года и ребенок действительно говорит на когда-то чужом языке. Но это — исключительно в реальной разговорной среде! И у ребенка нет психологического пресса, который ему нашептывает, что 50 повторений — это же фу-фу "зубрежка«( почти бранное слово для любого взрослого)..
У взрослого такого времени (и условий) как правило нет. Над нами висит необходимость выучить «к сроку». Сколько слов человек реально может запомнить за день? 10? 20? Под «запомнить» я понимаю — это через хотя-бы 4 месяца, в ходе разговора правильно применить это слово при условии, что за ВСЕ эти месяцы это слово он НЕ читал-писал-говорил НИ разу. Вот любой грамотный русскоязычный инженер вспомнит и употребит слово, например, «турбулентность» даже годами его не используя. А сможет распознать некоторое, даже простое, но запомненное 4 месяца назад слово в тексте (я даже не говорю про «узнавание» его в потоке непрерывной чужой речи).? А сколько слов надо вот так ТВЕРДО запоминать КАЖДЫЙ ДЕНЬ, и на протяжении какого времени — что-бы выучить язык до уровня «общения с носителем». (а не общения «со словарем», как на одной из картинок в тексте).
Вот после этого и прикиньте, можно-ли это сделать относительно быстро, без «нудного запоминания», без «погружения в среду» или «реальной практики с носителем».

+1, но:

Самая главная проблема при изучении иностранного — это не то, что ты чего-то там не можешь сказать. Это то, что ты не можешь понять чего-же тебе ответили.
— даже хужее того. «Ты», как правило, не погружен в эту культуру, даже частично, и постоянно попадаешь в ситуации подобные известным по анегдодам: графа «Sex» — yes!, «Nothing Sucks Like An Electrolux» и т.п. А ить язык, сцуко, еще и <string>развиваецца</string>, и какое-то вполне миролюбивое словечко типа screw становится со временем м-м-м неблагозвучным (то же произошло и в русском за последние 30-40 лет со словами «трахать» и «голубой»; а слово «педик» когда-то было сокращенным от «педагог», по типу «медик»); hi nigga стало вааще противозаконным и смертельно к тому же опасным.

полностью согласен. методика выше помогает тупо зазубрить пачку часто используемых слов построив в мозгу ассоциации с знакомыми словами или «ярлыками» из нашей жизни... ИМХО

Артем не знаю чому в тебе з’явилася така думка, оскільки в статті я вказав, що 1) слова це не головне 2) ми проти зазубрювання і вибираємо ефективніші і простіші методи запам’ятовування (асоціації це лише одна з них, яка використовується не часто).
та й про саму методику я не говорив, написав лише деякі важливі моменти, які ми використовуємо і кожен може застосувати самостійно.

можливо думка про заучування слів, виникла від перегляду виступу Айше.. але там вона теж зазначає, що ті лайфхаки це лише разова інформація. під час курсу вивчаються та практикуються правила та принципи правильної побудови фраз та речень. + паралельно збільшується словниковий запас, знижується психологічний бар’єр і зростає розуміння мови іноземців

звичайно ці списки слів не покриють повністю словниковий запас для щоденного користування (ми й в рідній мові періодично дізнаємось нові слова) але окрім цих фраз важлива увага приділяється ментіалітету та різним специфічним виразам та ідіомам, сленг... саме вони дають можливість максимально правильно розуміти мову іноземців. для ефективного запам’ятовування ми пропонуємо техніку суть якої полягає в повторенні (не зазубрюванні) інформації через чіткі проміжки часу після прочитання (через 30хв, день, тиждень, місяць) таким способом інформація відкладається в довгострокову пам’ять.

щодо розпізнавання англійської на слух, то також є класний метод — за 1 день підряд і без довгих пауз продивитися 5 фільмів англійською (які ви вже раніше бачили). для того, щоб ще краще розпізнавати можна періодично слухати підкасти англійською можна від іноземців у яких для вас скадний діалект. це не займає багато часу та зусиль, ви просто включаєте підкаст на телефоні, коли їдете в транспорті ітд

навчання дітей це взагалі окрема тема, я її не зачіпав у статті, єдине що хочу зазначити — як для дітей так і для дорослих навчання має бути цікавим, тоді буде внутрішня мотивація цим займатися, а не лише через те що треба.

слухати підкасти англійською
кого слухати?

Ну с мифами ты загнул. За 10 дней реально «взять» А1 умеренно напрягаясь. за 10 недель — С1. Но автор топика с этим не поможет.

англійська за 10 тижнів, для тих, хто вже має базу (вчили роками, але не можуть вільно виражати думки) а не для тих, хто з нуля.

Это как нельзя лучше иллюстрирует вашу некомпетентность в педагогике и методистике.

я не педагог і не намагаюсь ним стати. я лише доношу думки та ідеї на основі розробок експертів

експерти мають педагогічну освіту? можна глянути на їхні результати по IELTS?

умеренно напрягаясь. за 10 недель — С1.
Это не реально, по крайней мере с нуля и не находясь в англоговорящей стране..

офигеть, на доу появились «продающие статьи»

в статі немає реклами наших курсів чи інших продуктів. я лише поділився думкою, чому можливо вивчити англійську швидко і як це можна зробити

прочел статью — ничего не понял, с руским проблема что ли ?

Гербалайф.

Хотите выучить английский? Спросите меня как! (и заплатите денег...можно просто денег...)

Підписатись на коментарі