ДніпроОГА спільно з «IT-рух Дніпро» та «Yalantis» діляться ІТ продуктами

На Цензор.нет зявилась новина «ДнепрОГА выкладывает в открытый доступ свои ІТ-разработки» censor.net.ua/...​i_trazrabotki_reznichenko

Як на мене, то це приємна новина, особливо на фоні зафейленого е-декларування. Цікаво почути коментарі компанії «Yalantis», як їм співпрацюється з ДніпроОГА і чи плануються якісь ще спільні проекти?

Підписуйтеся на Telegram-канал «DOU #tech», щоб не пропустити нові технічні статті

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Доброго дня,

Співпрацюється дуже добре, але більше на волонтерских засадах. Працює Ялантіс, до речі не сам, а у складі «IT Рух Дніпро», в рамках якої члени групи реалізують різні проекти. www.facebook.com/itruhdnipro

Мої — це е-контакт, біллборди «Просто стань програмістом», розробляв IT мапу міста для представників торгових палат. Також Ялантіс для себе і для розвитку міста займається IT івентами uamobi.tech та shuba.design. До цього на рівні великих івентів у нас практично нічого і не було. Був ITEM і мабуть все. Хоча брешу, досить непогані івенти ще реалізовує OWOX та LivePage в руслі інтернет маркетингу. Але знову ж таки, цього замало.

Проекти спільні і надалі плануємо, тільки руки не доходять. Особисто у мене першочергова мета дальнійшої співпраці з ДніпроОДА — щоб у них під е-контакт з’явилася повноцінна CRM система з описаними бізнес процесами, над якою з’явилося нормальне API і мультиканальний механізм комунікаціі між державою та комунальними структурами. Зараз як раз проблема в тому, що немає цієї мультіканальності, тому не можна об’єднати заявки з сайта, додатка, телефона та імейл під єдиний профіль. Навіть сайт і додаток мають різні бази, через що ДОДА і не може нормально запустити піар продукта на регіон. Окремо стоіть топік бізнес аналіза для цього продукта. А ще є такі маленькі штуки, як логін через фейсбук, яку зараз теж неможливо реалізувати.

Але знову ж, про розвиток е-контакт я можу говорити довго, але це все не можливо без бізнес процеса та CRM системи під ним.

Особисто я та наші дизайнери також хочемо розробити бренд міста на кшталт Франківська або Ужгорода, але я не до кінця розумію наскільки реально це реалізувати на «фізичному рівні». Ця ідея поки що тільки ідея. До речі, хвилинка реклами: тут можна подивитися на брендбук Ялантіса brand.yalantis.com

А в цілому мушу зазначити що нормальний проект виїдає безліч ресурсів, починаючи з формування definition of scope і тз, які владі важко розробити самотужки. Тому єдиний нормальний механізм розвитку відносин ніяк не волонтерський, а контрактний, грантовий або інвестиційний. Тільки от цей напрямок зараз не є бізнес напрямком компаніі, через що наша активність дуже лімітована. Якби не було соромно зазначити — щоб змінювати Україну, потрібно забезпечити цю зміну ресурсами, інакше завжди буде боротьба між billable hours та соціальними проектами. Що цікаво, ДОДА готова забезпечувати ресурсами, це ми їх не готові брати, бо фокус компаніі про інше і виділити окремий підрозділ — окреме завдання.

Якщо що, вибачаюся за сумбурний потік думок.

Підписатись на коментарі