ReScript, BuckleScript та інші звірі на React fwdays | 27 березня. Давай з нами!
×Закрыть

Гра від київської інді-команди

Вітаю, вельмишановне панство.

Ми — маленька інді-команда з Києва і розробляємо свою іграшку. Зараз вона проходить Steam Greenlight.

Є українська локалізація, можливість безкоштовно скачати білд під Він, Мак і Лінукс.

Але для того, щоб у гри було майбутнє — ми маємо пройти цей Грінлайт і тому потрібна ваша допомога. Проголосуйте за нас та, по можливості, розкажіть друзям.

steamcommunity.com/...les/filedetails/868755125

Вельми дякую всім, хто відгукнеться)

👍НравитсяПонравилось0
В избранноеВ избранном0
LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

смотрел (начал играть) — в целом понравилось, да и задумка думаю интересная.
Будет интересно поиграть, когда она зарелизится)
Успехов в дальнейшей разработке в общем. ;)

Скриншоты неуловимо напоминают XCOM ))

Та, впринципі, цілком вловимо. ХКом одна з багатьох ігр, якими я надихався, а уж рендер там і правда шикарний — дуже гарно виглядає і при цьому можна зробити достатньо іграбельно на слабких машинах.

Якщо комусь цікаво — можу коротко окремим топіком описати, як такий рендер зробити з мінімальним впливом на перфоманс.

В глибині ж ціль у нас зовсім інша, ніж в ХКом чи Фолаут Шелтер незвачаючи на те, що виглядає досить схоже.

можна зробити достатньо іграбельно на слабких машинах.
Цитата из аппстора для первой версии: Compatible with iPad 3, iPad mini 2, iPhone 5 and up.
То есть видимо сделано настолько качественно, что потом удалось портануть даже на древний айфон)
В глибині ж ціль у нас зовсім інша
Это понятно) Жду релиза)))

залип. Очень крутой проект. И про рендер почитал бы с удовольствием.

Виглядає чудово! Бажаю успіхів!

Поддержал на Гринлайте, буду следить за развитием :) Так держать!

залишились приємні враження від гри! особливо порадувала українська мова! за це респект вам!

Напишіть мені, будь ласка, в Скайп shock13666, порозбираємося. Я під Убунтой нормально запускаюся)

Дякую, але ні. Плюс я Вам поставив. Гляну через півроку, коли зафіксаєте :).

Дякую) Якщо в когось будуть ті ж симптоми — обов’язково зафіксимо. Поки лінуксоїди не жалілися)

Виглядає круто! дерево апгрейдів вражає

Покопал её на днях после статьи на хабре, они чудесны, и статья и игра. Идея замечательная, понравилось. На первых порах смутило две вещи: 1 — моментальные исследования, как-то привычнее и каноничнее лаборатория которая надрываясь и кряхтя долго и нудно исследует выбранную игроком технологию. 2 — менеджмент ресурсов — сущий ад, одно неверное движение мышкой на добавление модуля и расход энергии за секунды сжирает все энергетические запасы и блочит производство ключевых необходимых компонентов. Например урана, без которого не работают ядерные генераторы, что приводит к их остановке и веерному отключению всего и вся. И так со всеми ресами, хотелось бы видеть некий условный параметр показывающий, что мол чувак у тебя щас +5 к энергии и −7 к компонентам, родина опасносте. Вобщем и целом игра понравилась, атмосферненько. Отдельно поржал с пшеничной грядки, пшеница выращиваемая на уране — это 5, нехвататет только надписи что пшеница is гмо и радиоактивна. Еще встретился баг с совершенно рендомным воспроизведением, на каком-то этапе, чаще всего при нехватке энергии или ресурса для производства, модуль уходит в даун (или просто прекращает производство) и не включается/не заводится. Помогает только снести/поставить новый. (версия 0.21)

Дякую за ваш коментар. Хто не знає — ось дві статті на базі розробки цієї гри:
habrahabr.ru/post/322258
habrahabr.ru/post/322268

1. Згоден, дослідження будемо значно покращувати. Як і з точки зору лора (не просто безликі технології, а гарний опис) так і з точки зору механіки
2. Згоден на всі 100. Тут будуть і графіки споживання на кожний ресурс і більший час на реакцію, а після цього — поскладення економіки. Тобто, коли нею буде легше керувати — зробимо її складнішою.

Про останнє — скоріше за все не баг. Якщо вони червоніють, то це поломка — в попапі модуля праворуч-знизу є кнопка ремонту.

Таки да, последнее — не баг, а моя невнимательность. На кнопки не реагирует по причине нехватки ресурсов либо для починки, либо для производства. Тоже, кстати, момент, показывало-бы, мол чувак, я не стартану т.к. мне нехватает %ResourceName%.

Звичайно, будемо доробляти такі моменти)

«hardcore economic strategy»
оу йее

Подписаться на комментарии