Switch to BA. How to?

Привіт,

Є ідея спробувати себе бізнес аналітиком. Є досвід більше 5 років у QA. Знаю, що таке SRS, user story та інші проектні артефакти. Знаю як з ними працювати, на основі чого розробляти їх. Розбираюсь в SDLC. Знаю як жити по Scrum-у. etc.

Питання — що потрібно знати, щоб піти в BA. У вакансіях бачив лише знання SRS та user story(як створити) та UML та BPMN.

Що ще потрібно? Що порадите почитати?

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Доброго дня, Василю, частково на правах реклами, частково бо дійсно хочеться допомогти пораджу зі свого боку декілька речей.
1. Погляньте вебінар про те взагалі хто і чим займається БА www.youtube.com/...​3sw1mgh04chhqrqq3bdfmb0do також в цьому ж напрямку, але під іншим соусом www.youtube.com/watch?v=QE0wz8di6a8&t=3s
2. Після цього погляньте Роадмап роботи БА на проектах www.youtube.com/watch?v=LuVJCZkmvLo
3. А вже переходячи до книг, погляньте ось сюди e-5.com.ua/ua/biblioteka і можете почитати книги, зокрема Вигерс Карл «Разработка требований к программному обеспечению»

Якщо матимете питання — звертайтесь до нас :) info@e-5.com.ua

На самом деле, если мозг есть, то предметная область — не проблема. Выучиваешь в процессе или на этапе старта/предстартовой подготовки, углубляя знания по мере работ или необходимости. Часто, работа BA — это работа переводчика с «предметного» на «айтишный» и наоборот. В рамках BA, как и везде, имеет место специализация работ по характеру и глубине знаний.

Софт-скил (общаться очень много).
Умение вести конструктивный диалог.
Интуитивное понимание того, когда имеет смысл пытаться изменить позицию собеседника (в какой то мере БА он же и «консультант» о том, «как правильно»), а когда нет (но это более высокий уровень взаимодействия, в 9 из 10 случаев, такого не будет (а будет «безынициативный сбор требований»), а это самое интересное («сделать правильно»)).
Предметная область (капать, капать, капать иначе ты не «консультант»).

ЗЫ. «безынициативный сбор требований» — удел начинающих.

Підписатись на коментарі