Аутсорс вже «нє тот», або я, швидше за все, ніколи не працюватиму на українську фірму
Привіт,
хочеться пороздумувати про вітчизняний аутсорс і чому він мені взагалі не подобається.
От і закінчується літо... І настає пора, коли прокидаються лінивці, менеджери середньої ланки та хед хантери. За останній тиждень отримав близько 20 пропозицій про роботу, і все було б добре, якби я в розмові не вживав слова «закрити активний контракт» та «віддалена робота». Ці слова, як жосткі матюки, чомусь лякають, насторожують, і впливають певним чином на сприйняття HR, який відразу пише, типу з тобою все ок, але ми шукаємо на зараз і в офіс.
Дуже часто пропозиції приходять із словами «Людина в команду, не просто на проект», «затишний офіс» і т.д.
Але на ділі — тебе беруть під один проект, а далі як складеться. Причому садять в «комфортний» опен спейс з 30 людьм, де тобі не то шо не комфортно, а взагалі дивуєшся як ще щось вдається зробити(коли бачу черговий опенспейс, виникають асоціації із школою з партами або хлівом).
Або довго потім і нудно чекаєш(і підпрацьовуєш), або скидають на сапорт непотрібної майже нікому штуки. Не знаю як з іншими, принаймі зі мною так було кілька разів.
Тобто не зрозуміло, чому створюється ілюзія сімейних цінностей, корпоративних ідей спільноти, якшо спеціаліст потрібен на один проект. Для чого марно витрачати сили і шось вигадувати?
Та і, в принципі, грець з ним, це то шо і спеціалісти шукають. Мені потрібна робота, в вас є проект. Ми підписуємо контракт, робимо його. А далі вже буде видно, все сподобалося, працюємо далі. Немає проекту, спеціаліст бере інший, в іншій компанії (тобто та ж сама бенча, тільки без втрат для компанії, особистих образ і розчарувань).
Перше, шо спадає на думку, чому так відбувається(1)(береться людина в компанію, а насправді на проект), не відбувається(2)(не хочуть працювати з віддаленими працівниками).
(1) продавці/менеджери-продавці ставлять захмарні вимоги до замовника, щоб прогодувати всю робочу ланку (але коли потрапляв на проект, розумів, шо хтось свій хліб проїдає марно),
або не достатньо кваліфіковані люди вирішують взяти працівника на роботу
(2) чомусь деяким людям важко зрозуміти, шо можна працювати з виконувачами і без «наглядача» за плечима, що так само працівникам можна спілкуватися з замовниками, приймати рішення, інструментів зараз більше ніж предостатньо.
Причому точність робіт тоді зростає, намає поломаного телефону.
Але поки, що з власного досвіду можна сказати, що тенденція наших компаній не така.
P.S. Однаково сумно дивлюсь на працівників-касирів і на працівників опен спейсів.
Написав суто із суб’єктивної точки зору віддаленого розробника. Нічого особистого, якшо шо ;-)
А як ви, колеги, бачите цю ситуацію?
Найкращі коментарі пропустити