Насправді геть усі спілкуються з представником/безпосереднім клієнтом?
Отже,
тут частенько в темах як «ввійти» радять, що перш за все просто таки необхідна хороша англійська і могти говорити, згадували і про т. зв. «продаж» людей за різними цінами, і трапляється в описах рекрутингу:
У випадку залучення клієнта до процесу рекрутменту ми організуємо твою співбесіду з ним
В зв’язку з цим питання:
Дійсно в типовій українській аутсорсинговій конторі геть всі, хто залучений в проект, в процесі спілкуються з замовником,
«наживо» в виді персональних чи скайп-бесіди/мітингів — чи під час найму, старту, чи час від часу в процесі роботи?Для чого це все, про що може якийсь джун qa розповісти йому і що він від нього очікує почути?Для чого тоді тоді ця вся армія PM, PO, BA, лідів та всяких client success та client happiness менеджерів, якщо в результаті все одно розмовляти доводиться і тобі?Можна якось ззовні — по проекту, вакансії, конторі — визначити, як сильно в це все залучений не-менеджерський персонал?
Дякую.
138 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів