C#8, .NET 5, DevSecOps, Azure Functions та мікросервіси на конференції .NET fwdays | Online
LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Краще би зробили поштову розсилку, щоб усі читати могли, а не тільки хіпстери із смартфонами.

десктопная версия телеграма? не, не слышали))

+ Есть еще веб-версия.

Не сприймайте так буквально. Я знаю що є не тільки мобільна версія всіх цих вацапо-телеграмо-слако-скайпо-вайберів. А от те що більшість людей не знає що для такого існує стандарт — пошта, схоже на правду.

Аналогічно є теги, напр.
dou.ua/lenta/tags/релокация
і RSS-підписка на них:
dou.ua/...​enta/tags/релокация/feed

І це досить універсальне і зручне рішення.

Якщо в Телеграм-канал буде попадати все те саме то проблема вирішена. Спасибі.

Хоча, краще, все таки, би ви розвивали поштову підписку. :)

У нас зараз є 2 масових розсилки, щоденна і двотижнева, окремих нішевих підписок поки що немає, можливо будуть пізніше.

В Телеграм канали як правило потрапляють матеріали з різних розділів, з Ленти, Календаря, Форуму і Роботи, іноді бувають матеріали з інших сайтів. Якщо брати Телеграм про релокацію, то статті там фактично такі ж статті як dou.ua/lenta/tags/релокация, плюс якісь вибіркові топіки з dou.ua/forums/emigration плюс якісь вибіркові вакансії з jobs.dou.ua/vacancies/?relocation

мыло это стандарт для старшего поколения, молодежь мало пользуется, в основном вынужденно, для регистрации где-то
опять таки инерция мышления у разработчиков сервисов

Тут немає поколінь, а є фундаментальні речі і є буси для аборигенів. Мило це один із фундаментальних сервісів Інтернета. Всі ці телеграми то є буси-одноднєвки на яких наживаються маркетологи. Що буде з мільйонами ваших сайтів якщо завтра Телеграм закриється, як гуглвейви та гуглрідери? Що, Твітер вже не в моді? Скільки таких подєлок треба пітримувати для реєстрації? Через день додавати підтримку нових? І я вже не кажу про проприєтарне рабство, відсутність нормальних клієнтів, і тому подібні речі.
Забули як всі нили і сутками сиділи в офлайні коли в них квіп відвалювався бо АОЛ протокол міняв? Робочу ж переписку в Гітхабі та Слаці перетворили на зборище смайликів, «спс» та «пж».

Я розумію коли на ці буси ведуться неграмотні аборигени^W^Wпересічні користувачі, але ніяк не розумію чому той самий тренд і в войті, де, здавалося би, культура користуванням ПК має бути вища.

Мило це один із фундаментальних сервісів Інтернета

_пока еще_ - опять же инерция мышления

культура користуванням ПК має бути вища

вголосину

Подписаться на комментарии