Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 30
×

Відбувся Business Intelligence Hackathon 7-8 жовтня

75 учасників, 14 команд, експерти з різних країн Європи, дружня атмосфера взаємодопомоги, карколомні проекти на фінальних презентаціях, цікаві пропозиції співпраці та безліч позитивних відгуків і подяк — так пройшов Business Intelligence Хакатон 7-8 жовтня 2017 р. на факультеті комп’ютерних наук та кібернетики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, організований Hackathon Expert Group.

Задачі та напрямки, винесені на хакатон, вчергове продемонстрували невідворотність інтелектуалізації всіх сфер бізнесу, особливо retail.
Незважаючи на традиційне розуміння Business Intelligence (як виявлення нетривіальних зв’язків, прогнозування подій і планування дій через аналіз даних з метою оптимізації управлінських рішень, направлених на досягнення мети бізнесу), нам вдалося вдихнути нові смисли, насичені Artificial Intelligence, Computer Vision та NLP, Data Science та Machine Learning, у класичні підходи.
Так, генеральний спонсор хакатону — компанія Апостера, що займається інноваційними розробками в галузі autonomous driving та має більше 10 років досвіду — запропонувала персоналізувати процес в точках продажу та підвищити KPI (лояльність, LTV, доходність) через розпізнавання облич покупців. Експерт від компанії, Валерій Кригін, консультував команди щодо ефективних методів розпізнавання.

Компанія EVO, спонсор хакатону (до речі, власник та розробник торгових площадок, на яких здійснюється більше чверті всіх покупок в Україні!), запропонувала учасникам два набори даних: для розпізнавання характеристик товарів за текстовим описом, а також для видалення водяних знаків з зображень товарів та розпізнавання «корисних» написів. EVO Company була представлена найбільшою кількістю експертів.

Також спонсорами BI-хакатону виступили компаніі Provectus, що займає лідерські позиції як консультант з AI та Data Engineering, та Alty — дизайн-орієнтована софтверна компанія, що розробляє мобільні продукти. Більш того, ми вдячні нашому ментору, що підтримав хакатон — Миколі Комаревському з Google Inc., випускникам факультету Михайлу Рибаку та В’ячеславу Буштруку, а також запрошеним експертам — Костянтину Герасименку, засновнику та CEO проекту EasyOlap, та Юрію Щиріну, генеральному директору та засновнику Агенції з індустріального маркетингу (AIM).

Організатори та учасники події дякують усім експертам, що долучились до BI-хакатону, за бажання ділитись досвідом та цінні поради.

У неділю було представлено цікаві лекції від засновника EasyOlap Костянтина Герасименка про синергію технологій BigData та OLAP, а також від представника Provectus Максима Терещенка про сучасні тенденції Data Science — через BigData до Data Lakes.

Команди натхненно працювали над обраними задачами і розвивали свої MVP (minimal viable products) дві доби поспіль. Команда організаторів, Hackathon Expert Group, забезпечила умови, які створили невимушену творчу атмосферу, що надихала учасників на активну роботу, обмін думками та ідеями, та на звершення.
Результати не були передбачуваними на 100%, адже багато проектів та презентацій були дуже сильними: принаймні дві команди продемонстрували повний цикл продажів: мобільний додаток, що «веде» покупця по залу, підказуючи корисні йому товари, а також своєчасний інформатор покупця щодо важливих сповіщень та навігації по торговому залу через месенджер, а інша команда досягла рекордних показників точності та повноти видобування текстових атрибутів з опису для однієї з задач із датасетом.

Експерти у своїх оцінках врахували як розроблений за два дні прототип, так і запропоновану бізнес-модель (адже це — Business Intelligence Hackathon), ідею та якість презентації (наскільки учасникам вдалось донести свої ідеї та пояснити розробки аудиторії). Таким чином, переможцями за підсумками голосування експертів були визнані:
Команда LKNM_Production з проектом для трекінгу покупця і вчасного його інформування про важливі оновлення в магазині. Окрім грошової премії команда отримала спеціальні призи від компанії Апостера, нашого генерального спонсора та постановника даної задачі.

Команди Gorpini4_Team і UDSClub_Wiesky розв’язали задачі про вилучення водяних знаків та екстракцію атрибутів з текстового опису товарів найкращим чином і гідно презентували свої рішення. Також, окрім грошової премії, команди отримали цінні призи від EVO Company, нашого спонсора та постановника цих задач.

Після заходу, на after-party, учасники та експерти залишили багато позитивних відгуків про BI-hack.

Hackathon Expert Group та організатори ІТ-фестивалю Tetrix, в рамках якого проходив цей хакатон, дякують всім, хто взяв участь у ньому. Хочемо також висловити подяку нашим спонсорам — Apostera, Evo, Provectus і Alty за підтримку та чудові призи, а також керівництву факультету комп’ютерних наук та кібернетики КНУ ім. Тараса Шевченка за підтримку заходу та надану локацію для проведення.

До речі, хакатон проходив також у рамках тижня кодування у Європі (codeweek.eu).

Слідкуйте за анонсами нових подій на www.hackathonexpert.com. До нових зустрічей!

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі