Як правильно розробити логіку гри для Android (реалізація рівнів)?
Підписуйтеся на Telegram-канал «DOU #tech», щоб не пропустити нові технічні статті
Пишу додаток для Android на Python (Kivy library)
І хотів запитати, як правильно реалізувати логіку гри.
тобто можна просто прописати для кожного рівня, де буде зявлятися кожний елемент, і для кожного елемента прописати, наприклад, якщо перетинає лінію. отже гра закінчилася
і т.д
Тобто, я хотів запитати, можливо в когось є досвід, підкаже як правильно (швидше і безболісніше) все це реалізувати
Коротко про функціонал — екран телефону- зверху по бокам зявляються різні предмети. і летять до низу. знизу стоїть чоловічок ( який може рухатися лише по горизонталі) і треба тикати по екрану, для переміщення чоловічка.
цей чоловічок повинен при зіштовхуванні з прдметом відкидати його. Предмети двох типів — «правильні» і неправильні.
Якщо відкидаєш неправильні — гра закінчилася, якщо пропустив неправильний — такод кінець
Якось так
5 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів