>>>Programming course — Introduction to APL.>>> Start you career with Simcorp!

TechNights від Master of Code Global: правила краудфандингу та як створюють візуальні ефекти для фільмів

24 листопада у Черкасах відбувся захід нового для міста формату Tech Nights, ідея якого — «Knowledge. Fun. Charity». Knowledge: На івенті виступили члени команди канадського офісу Master of Code Global Бен Маєрс та Дастін Рефвік. Бен має досвід роботи над візуальними ефектами для фільмів, а Дастін успішно запустив хардварний продукт на Kickstarter. Fun: основній частині слідувала нетворкінг-сесія та афтепаті, на яких учасники Tech Nights мали змогу поспілкуватись із Беном та Дастіном за коктейлем. Charity: виручені кошти було направлено на купівлю каталки-трансформера для дитячої онкологічної лікарні.

Доповіді спікерів стануть корисними тим, хто зіштовхується із хардвером, привабленням фінансування та краудфандингом, стартапами, піаром чи маркетингом, а також цікавиться кіновиробництвом. Ми підготувати стислий виклад їх виступів.

Бен Маєрс — UX дизайнер, у минулому працював над спецефектами, 2D та 3D графікою для таких фільмів, як «Аватар», «Голодні Ігри», «Хроніки Нарнії», «Зоряні війни» та iнших. Нині він працює у якості UX Lead канадського офісу Master of Code Global, а на TechNights поділився досвідом роботи у кіновиробництві.

Перший фільм, для якого я створював візуальні ефекти — «Подорож до центру Землі». Стрічка була телескопічною, знятою повністю у 3D. Тобто її зафільмували спеціальною подвійною камерою, а значить і ефекти потрібно було накладати по обидва боки камери.

До кількахвилинної сцени рук доклали 50 дизайнерів, робота зайняла 9 місяців.

Для «Аватару» ми малювали голограмний стіл. Викликом для нас було виділити його у просторі, незважаючи на яскраве освітлення у приміщенні. Ще одна непроста задача — зробити так, аби його елементи відповідали рухам акторів, ніби вони на щось вказують. Насправді їх рухи хаотичні.

Над ефектами для «Аватару» наша команда з 70 осіб працювала протягом 10 місяців. Лише 5 хвилин результату роботи увійшли у фільм.

Коли ми працювали над створенням «Аватару», то навіть не здогадувались, що він стане легендарним. Навіть те, що його режисер Джеймс Кемером зняв «Титанік», не було очевидною підказкою.

Люди не помічають кількості роботи, що вкладено у кожну секунду фільму.

Фільми «Зоряні війни», «Хроніки Нарнії» та «Коти проти собак» знімали у 2D, тобто камерою із одним об’єктивом. Нам довелося робити стерео конвертацію аби зробити зображення об’ємним. Для цього кожну сцену ми розділили на кадри, у кожному виділили обриси об’єктів та вручну їх обвели, зберігаючи кожен як окремий шар. Накладаючи їх один на одного спеціальним чином отримуємо 3D.

Технології значно полегшують роботу дизайнерів у кіновиробництві. Наприклад, за допомогою ARKit тіні об’єкту можна генерувати автоматично, раніше їх доводилось малювати вручну.

Насправді створення спеціальних ефектів — надзвичайно рутинна, проте захоплююча робота.

Наступний спікер — Дастін Рефвік — спiвзасновник Start-Up Winnіpeg та декількох технологічних компаній, серед яких FarmTrack та TrapTap. Нині він партнер та СОО канадського офісу Master of Code Global. Дастін має успiшний досвiд запуску продуктів на Kickstarter. Для проекту TrapTap команда зібрала 500 000 канадських доларів за 90 днів, про цей досвід він і розповів у своїй доповіді.

Канадці щорічно витрачають 7 мільярдів доларів на дорожні штрафи, ми з кількома друзями знайшли спосіб зарадити цій проблемі. TrapTap — це невеликий пристрій у вигляді кнопки, що кріпиться на панель приладів автомобіля та мигає різними кольорами аби нагадати водію пригальмувати поблизу шкіл, поліцейських засіток та камер червоного світла. Аби привабити до проекту фінансування було вирішено запустити кампанію на краудфандинговій платформі, в цьому процесі виявилось чимало нюансів.

Залежно від того, що бекер — людина, яка підтримує проект — отримує взамін на свій кошт, виділяють кілька видів краудфандингу: із відсутністю винагороди, із нефінансовою винагородою та краудінвестинг. Далі мова йтиме про нефінансвову винагороду, тобто коли бекер отримує взамін одиницю товару, випуск якого фінансує, адже саме цей підхід ми використали для запуску TrapTap.

Окрім збору коштів, кампанія має ще кілька переваг:

Валідація ринку. Ви маєте ідею для проекту, та чи зацікавить вона інших? Чи будуть купувати ваш продукт?

Тестування вартості товару. Якби ви запитали нас на початку кампанії скільки коштує «кнопка», ми б відповіли, що її вартість складає 65 доларів США. Проте у ході дослідження ми з’ясували, що варто продавати її за 90 доларів.

PR. Ми застосували зв’язки із громадськістю, щоб зацікавити людей нашою ідеєю та з’ясувати чи можемо ми перетворити її у рентабельний бізнес.

Передпродаж та продаж. На цьому етапі ми отримали реальних покупців, протестували та вдосконалили процеси логістики.

Запуск кампанії має сенс коли є обґрунтована мета. Для TrapTap ми встановили ціль у розмірі 85 000 доларів — це доволі мало для Kickstarter, проте саме стільки нам було треба для запуску бізнесу. Ми керувались розрахунками. Якби нам не вдалось зібрати цю суму, ми б не отримали нічого — такі правила платформи.

Визначте тривалість збору коштів. Кампанія на Kicksrarter та Indiegogo можуть тривати 30, 45 та 60 днів. Кошти для TrapTap ми збирали протягом 60 днів.

Зберіть команду для запуску. Вам здається, що у вас відмінна ідея і все, що треба — створити сторінку на краудфандинговій платформі, схрестити пальці та дивитися, як надходять гроші, проте це не так. Нам знадобилося 4 людини на повний робочий день та понад три місяці аби запустити проект на Kickstarter. Тому будьте готові: якщо ви хочете все зробити як слід, знадобиться щонайменше два працівника на повний робочий день.

Оберіть платформу для запуску кампанії. Ми збирали кошти на Kickstarter — платформі, що відома успішними кампаніями мистецьких проектів та ігор. Для програмного забезпечення, гаджетів та різного роду технічних стартапів краще працює Indiegogo. На щастя, наш проект на Kickstarter був успішним.

Продажі стимулює брак часу. Розбийте кампанію на етапи та нарощуйте ціну за ваш товар. Добре працюють ранні пропозиції super early birds та early birds, продаж кількох одиниць товару за привабливою ціною. Нагадуйте бекерам, що скоро підвищите ціну, спонукайте купувати прямо зараз. І пам’ятайте, що ваша кампанія має кінцевий термін.

Коли ви знаєте на якій платформі збиратимете кошти, протягом якого часу та якої суми буде достатньо для запуску бізнесу, час створювати сторінку проекту. Вона слугує сайтом продукту, оцінюючи її бекери прийматимуть рішення про підтримку вашого проекту. Привабити їх та пояснити у чому полягає ваша задумка можна за допомогою якісного відео.

Мета відео — доступно пояснити усі аспекти роботи вашого продукту якомога детальніше. Розкажіть чому він вартий грошей, чому про нього пишуть ЗМІ та за що його його цінують бекери.

На жаль, ми зрозуміли наступну істину коли кампанія була вже у розпалі: люди не зовсім розумію що таке Kickstarter та із чим його їдять. Поясніть як користуватися платформою та підтримати ваш проект.

Розкажіть про ваш проект засобам масової інформації. Нам вдалося заручитися інформаційною підтримкою таких медіа гігантів, як TechCrunch, Discovery Channel та Product Hunt.

Найбільше прибутку нам принесла публікація у блозі про гаджети Uncrate — 400 доларів за 2 дні, тимчасом як публікація у TechCrunch — 700 доларів за весь період кампанії.

Розробіть передзапускову стратегію. Це комплекс заходів для того, аби підготувати аудиторію до запуску кампанії, розпалити інтерес. Приділіть стратегії три місяці та зберіть базу електронних адрес, з якими ви зможете працювати надалі аби поширювати інформацію. У цьому нам допомагав Kickbooster.

Оберіть вдалий час для запуску. Не починайте кампанію у дні національних свят та популярних заходів на зразок Чорної п’ятниці, адже інформаційний простір буде переповненим, ваше повідомлення з великою вірогідністю загубиться у ньому.

Підводячи риску, аби успішно запустити проект на краудфандинговій платформі, встановіть фінансову мету, тривалість кампанії та оберіть платформу для збору коштів. Аби розказати про проект, зніміть детальне відео, також поясніть як підтримати вашу ідею. Заохотьте бекерів зміною цін та спеціальними пропозиціями, а статусності проекту надасть підтримка засобів масової інформації. Щасти!

Такими були ключові думки спікерів на Tech Nights. Слідкуйте за нашими оновленнями у Фейсбук аби не пропустити наступний івент TechNights від Master of Code Global та повні записи виступів. Далі буде!

LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Спасибо за встречу, было очень интересно.

Подписаться на комментарии