5 порад, як виграти хакатон
Хакатон — відоме слово для ІТ-спільноти, це подія, на якій програмісти інтенсивно і згуртовано разом працюють над створенням робочого продукту чи розв’язанням проблеми за обмежений період часу. Після цього представляють рішення аудиторії та найкрутіші команди виграють призи.
Оригінал статті шукайте тут.
Зазвичай хакатон триває цілодобово, включає в себе: безперевний кодинг, смачну їжу, зону для сну та розваг. А ще різноманітні воркшопи, де учасників навчають як:
- створити крутий UI / UX,
- презентувати свою технологію аудиторії,
- знайти цільову аудиторію,
- протестувати свою ідею,
- тощо.
Слово «хакатон» стає відомим для все більшої кількості людей, а хакатони стають щоразу більш спеціалізованими, направленими на певну галузь. Галузеві хакатони мають свої унікальні переваги для програмістів, так як на них експерти галузі допомагають учасникам зрозуміти актуальні проблеми і виклики. Таким чином, програмісти мають більше шансів створити реальне корисне програмне забезпечення чи застосунок. А також мають змогу знайти перших клієнтів чи інвесторів.
Що ж, незалежно від спеціалізації хакатону, всі зусилля організаторів направлені на створення комфортних умов, в яких «народяться» блискучі рішення та знайдуться талановиті команди. А що може зробити Вас та Ваше рішення таким? Ми зібрали універсальні критерії оцінки на хакатонах:
- Актуальність та відповідність специфіці заходу;
- Технологія, яку ви використовуєте;
- Робочий прототип продукту, який покаже чи зможе рішення працювати в життєвих умовах;
- Представлення проекту;
- Командна робота.
Давайте подумаємо як Ви можете розробити виграшну стратегію, перш ніж приєднатися до хакатону.
1. Актуальність та відповідність специфіці заходу.
Жодна подія не організовується тільки для розваги, зокрема й хакатон. Тому, знання цілей та мети хакатону допоможе вам вибрати правильний напрям руху. Перш за все перевірте на сайті події список спонсорів та організаторів, дізнайтесь хто вони, що роблять і чому, власне, для них цікавий хакатон.
Деякі хакатони зосереджують свою увагу на комерціалізації проектів, тож ви повинні мати чітке уявлення про те, як монетизувати свій проект. Великою перевагою є, коли ваше рішення створює нову цінність.
2. Технології.
Використовувані технології відіграють цікаву роль на хакатоні. Досить багато хакатонів використовують відкрите API чи мають конкретні рекомендовані до використання технології. Тож ознайомлення з API та документами організаторів перед початком кодингу дозволить Вам заощадити багато часу на самому хакатоні та надасть виграшну позицію над іншими учасниками.
Якщо Ви знаходитесь в пошуку роботи, то перевірте ще й відкриті вакансії організаторів та спонсорів, це може допомогти вам вибрати проект та напрямок, який не лише дозволить виграти, а й знайти круту роботу.
3. Робочий прототип проекту.
Ви можете мати шалені ідеї, але робочий прототип говоритиме про Вас більше, ніж найбільш геніальна ідея. Так як робочий прототип рішення показує як продукт працює.
Ідея, насправді, не варта майже нічого. Цінність ідеї настає тільки тоді, коли її можна втілити і вона працює.
4. Представлення проекту.
Кодинг беззаперечно є важливим, але не менш важливим є те, як ви «продасте» свою ідею суддям. Тому вам потрібно розвинути навики презентації. Основне завдання-питання: «як розповісти про проект за
Найкраще та найлегше мати «продажника» в команді. Ця людина може бути не програмістом, але це надасть суттєву перевагу. Так як зазвичай більша частина журі — не програмісти і їм потрібно презентувати ідею не програмістськими категоріями. Саме тут не ІТ-людям легше буде знайти спільну мову та зрозуміти ідею.
Можна піти ще іншим шляхом, і при представленні рішення нехай говорять дві людини з вашої команди: один візьме відповідальність за «продаж» ідеї, а інший розкаже про технологічну складову проекту. Це дозволить вам схилити на свій бік більше суддів, охопивши і тих, і інших.
Ну і не забувайте про інтерактивність під час презентації. Ставте запитання слухачам, спілкуйтесь з аудиторією, це зробить вашу презентацію більш веселою, драйвовою та такою, що дійсно запам’ятається всім.
5. Команда.
І останній пункт, але від того не менш важливий — команда, а саме пошук членів команди — це перше над чим варто попрацювати. Знайдіть людей, з якими ви хочете працювати.
Виконати велике завдання самостійно дуже важко, а якщо ще й час обмежений, то це стає просто неможливо. Вам потрібні back та front розробники, тобто той, хто створить ядро, та той, хто зробить візуальне відображення. Дизайнер теж стане в пригоді, а також не зайвими будуть: продажник, який «продасть» ідею суддям та потенційним інвесторам, маркетолог, що швидко створить круту презентацію, яка підсилить пітч.
У хакатоні важливо вміти співпрацювати. Судді часом спостерігають не тільки за талантами людей, а й за їх роботою в команді, тому точно визначте хто потрібен вашій команді та віднесіться серйозно до підбору людей.
Підводячи підсумки.
Зазвичай перемога на хакатоні — не випадковість, а хороша підготовка до заходу та наполегливість в роботі під час події. Гадаємо, що на Рітейл хакатоні у Чернівцях
Шукайте сторінку хакатону в фейсбучику чи на сайті. Якщо хочете стати партнером події — ми відкриті до співпраці.
8 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів