Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 5
×

5 порад, як виграти хакатон

Хакатон — відоме слово для ІТ-спільноти, це подія, на якій програмісти інтенсивно і згуртовано разом працюють над створенням робочого продукту чи розв’язанням проблеми за обмежений період часу. Після цього представляють рішення аудиторії та найкрутіші команди виграють призи.

Оригінал статті шукайте тут.

Зазвичай хакатон триває цілодобово, включає в себе: безперевний кодинг, смачну їжу, зону для сну та розваг. А ще різноманітні воркшопи, де учасників навчають як:

  • створити крутий UI / UX,
  • презентувати свою технологію аудиторії,
  • знайти цільову аудиторію,
  • протестувати свою ідею,
  • тощо.

Слово «хакатон» стає відомим для все більшої кількості людей, а хакатони стають щоразу більш спеціалізованими, направленими на певну галузь. Галузеві хакатони мають свої унікальні переваги для програмістів, так як на них експерти галузі допомагають учасникам зрозуміти актуальні проблеми і виклики. Таким чином, програмісти мають більше шансів створити реальне корисне програмне забезпечення чи застосунок. А також мають змогу знайти перших клієнтів чи інвесторів.

Що ж, незалежно від спеціалізації хакатону, всі зусилля організаторів направлені на створення комфортних умов, в яких «народяться» блискучі рішення та знайдуться талановиті команди. А що може зробити Вас та Ваше рішення таким? Ми зібрали універсальні критерії оцінки на хакатонах:

  • Актуальність та відповідність специфіці заходу;
  • Технологія, яку ви використовуєте;
  • Робочий прототип продукту, який покаже чи зможе рішення працювати в життєвих умовах;
  • Представлення проекту;
  • Командна робота.

Давайте подумаємо як Ви можете розробити виграшну стратегію, перш ніж приєднатися до хакатону.

1. Актуальність та відповідність специфіці заходу.
Жодна подія не організовується тільки для розваги, зокрема й хакатон. Тому, знання цілей та мети хакатону допоможе вам вибрати правильний напрям руху. Перш за все перевірте на сайті події список спонсорів та організаторів, дізнайтесь хто вони, що роблять і чому, власне, для них цікавий хакатон.
Деякі хакатони зосереджують свою увагу на комерціалізації проектів, тож ви повинні мати чітке уявлення про те, як монетизувати свій проект. Великою перевагою є, коли ваше рішення створює нову цінність.

2. Технології.
Використовувані технології відіграють цікаву роль на хакатоні. Досить багато хакатонів використовують відкрите API чи мають конкретні рекомендовані до використання технології. Тож ознайомлення з API та документами організаторів перед початком кодингу дозволить Вам заощадити багато часу на самому хакатоні та надасть виграшну позицію над іншими учасниками.
Якщо Ви знаходитесь в пошуку роботи, то перевірте ще й відкриті вакансії організаторів та спонсорів, це може допомогти вам вибрати проект та напрямок, який не лише дозволить виграти, а й знайти круту роботу.

3. Робочий прототип проекту.
Ви можете мати шалені ідеї, але робочий прототип говоритиме про Вас більше, ніж найбільш геніальна ідея. Так як робочий прототип рішення показує як продукт працює.
Ідея, насправді, не варта майже нічого. Цінність ідеї настає тільки тоді, коли її можна втілити і вона працює.

4. Представлення проекту.
Кодинг беззаперечно є важливим, але не менш важливим є те, як ви «продасте» свою ідею суддям. Тому вам потрібно розвинути навики презентації. Основне завдання-питання: «як розповісти про проект за 2-3 хвилини?»
Найкраще та найлегше мати «продажника» в команді. Ця людина може бути не програмістом, але це надасть суттєву перевагу. Так як зазвичай більша частина журі — не програмісти і їм потрібно презентувати ідею не програмістськими категоріями. Саме тут не ІТ-людям легше буде знайти спільну мову та зрозуміти ідею.
Можна піти ще іншим шляхом, і при представленні рішення нехай говорять дві людини з вашої команди: один візьме відповідальність за «продаж» ідеї, а інший розкаже про технологічну складову проекту. Це дозволить вам схилити на свій бік більше суддів, охопивши і тих, і інших.
Ну і не забувайте про інтерактивність під час презентації. Ставте запитання слухачам, спілкуйтесь з аудиторією, це зробить вашу презентацію більш веселою, драйвовою та такою, що дійсно запам’ятається всім.

5. Команда.
І останній пункт, але від того не менш важливий — команда, а саме пошук членів команди — це перше над чим варто попрацювати. Знайдіть людей, з якими ви хочете працювати.
Виконати велике завдання самостійно дуже важко, а якщо ще й час обмежений, то це стає просто неможливо. Вам потрібні back та front розробники, тобто той, хто створить ядро, та той, хто зробить візуальне відображення. Дизайнер теж стане в пригоді, а також не зайвими будуть: продажник, який «продасть» ідею суддям та потенційним інвесторам, маркетолог, що швидко створить круту презентацію, яка підсилить пітч.
У хакатоні важливо вміти співпрацювати. Судді часом спостерігають не тільки за талантами людей, а й за їх роботою в команді, тому точно визначте хто потрібен вашій команді та віднесіться серйозно до підбору людей.

Підводячи підсумки.
Зазвичай перемога на хакатоні — не випадковість, а хороша підготовка до заходу та наполегливість в роботі під час події. Гадаємо, що на Рітейл хакатоні у Чернівцях 17-18 березня 2018 року ми зможемо знайти нові таланти та круті захопливі ідеї, а Ви зможете проявити себе.

Шукайте сторінку хакатону в фейсбучику чи на сайті. Якщо хочете стати партнером події — ми відкриті до співпраці.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Так як робочий прототип рішення показує як продукт працює.
Ідея, насправді, не варта майже нічого. Цінність ідеї настає тільки тоді, коли її можна втілити і вона працює

Останнім часом, хакатони почали нагадувати змагання стартаперів, а не подію, де гіки розробляють щось цікаве «just for fun» чи «Why? Because we can».

Тому не обов’язково представляти саме «робочий» прототип.
Це може бути мокап в Sketch чи InVision, якщо планується моб.застосунок чи інфографіка чи схема роботи. Особливо, якщо основний challenge не пов’язаний з технологічною складністю.

Важливо продумати ідею, показати як вона буде працювати і те, що вона комусь потрібна.

А ще можна йти на хакатон з готовим проектом, а на місці тільки щось прикрасити та зробити презентацію :)

Так многие и делают — приносят проект, который пилят уже год. Потом показывают презентацию, а ты заходишь на гитхаб и видишь всю историю комитов :)) А вообще за 24 часа, да еще и ночного программирования создать что-то нормальное очень сложно... А вообще лучше делать хорошую презентацию, а все остальное никого не волнует..

Це дискредитує ідею хакатона та демотивує інших учасників і перетворюється в змагання стартапів.

еше подсыпать в напитки можно что-то всем участникам...

Кстати, там так поят всякими энергетиками и кормят пиццей, что это просто становится опасно для здоровья. Но в целом чтобы познакомиться и проверить себя на прочность — это хорошее мероприятие.

Підписатись на коментарі